Obserwatorzy

czwartek, 8 października 2020

Choinka 2020 i Wielkanoc 2021

  Witam Was

Dziś zapraszam na dwie kolejne październikowe zabawy. Jak sam tytuł mówi dziś będzie o Świętach : Bożonarodzeniowych i Wielkanocnych.


Na obie zabawy  tradycyjne przygotowałam wyszywaną bombkę i jajo na bazie styropianowej.

U Kasi w zabawie Choinka 2020 hafcik ten sam po obu stronach na niebieskiej kanwie w kropeczki. Na dwóch kolejnych częściach ten sam materiał w gwiazdki. Na spodzie tradycyjnie już ozdobny guzik. Dopiero na zdjęciach zobaczyłam , że na 10 bombek trzy są niebieskie, czyli w mało tradycyjnych choinkowych kolorach. Tak więc więcej niebieskości nie będzie. 


I oczywiście kolaż wszystkich tegorocznych bombek. Tych co myślą, że one zawisną na mojej choince wyprowadzam z błędu. Moja choinka jest biała, więc bombki powędrują jako prezenty do moich bliskich i znajomych. 


Druga zabawa u Małgosi to Wielkanoc cały rok 2020 i 2021

Tu też postawiłam na haftowane krzyżykami jaja  typu patchwork. Tym razem hafcik na różowo, pomiędzy łączka biało czerwona i czerwono biała. Tym razem jest chyba bardziej wiosennie niż w zeszłym miesiącu :-) Na  łączeniu czerwona  aksamitka. Na szczycie jaja ozdobna szpilka a na spodzie ozdobny guziczek. Do tego maleńka oponka styropianowa, obciągnięta wstążką, aby jajo ładnie stało.  I od razu przepraszam że oponka niewłaściwie odwrócona, ale oczywiście zauważyłam dopiero na zdjęciu :-)


 I oczywiście kolaż , tylko 4 jajeczka, bo zdecydowanie później zaczęłam. 


Tak więc mam nadzieję, że dziewczyny zaliczą i mogę odfajkować dwie kolejne zabawy październikowe. 

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę Wam dużo zdrówka, uważajcie na siebie i swoich bliskich. 




39 komentarzy:

  1. Ach jaka szkoda, bo tak chciałam zobaczyć, jak będzie taki komplet bombek wyglądał na drzewku? :) Kolejne super prace Aniu, fajne są te Twoje bombeczki i jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne te Twoje bombki Aniu. Super hafciki. Wciąż nie mogę zrozumieć skąd masz tyle czasu. Wiem, ze emerytura itd, ale mimo wszystko. Robisz przecież dużo rzeczy jednocześnie, do tego rower, teraz "studia" na uniwerku. Masz mnóstwo energii. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego niebieski jest mało świąteczny? Super bombka wyszła. Jajo też. Co miesiąc mam ochotę powiedzieć, że ta bombka to moja ulubiona, a Ty mnie kolejną zaskakujesz :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace, kiedyś podobne bombki też robiłam .
    A nie możesz zawiesić gdzieś na iglaczku swoje bombeczki,Ha, ha ha .

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace Aniu! Rośnie wspaniała świąteczna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bombki, takich jeszcze nie robiłam- zazwyczaj łączę je haft z karczochem ze wstążki- muszę kiedyś spróbować takich, jak twoje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności Aniu.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A już myślałam Aniu, że będą wisiały u Ciebie :). Piękny prezent dostaną Twoi bliscy, bo taka bombka jest śliczną świąteczną ozdobą! Bardzo podoba mi się jajo w czerwieni :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i jajka i bombki, znam osoby co.maja niebieska choinkę.O gustach się nie dyskutuje.Wszystkie to arcydzieła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow ale kolekcja. I co jedna to piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybka jestes Aniu! Swietny pomysł z całorocznym ozdabianiem styropianowych bombek i jaj, moze kiedys i ja skorzystam :) bombki rewelacja i ilosc i różnorodność, jaja oczywiscie tez, ja wole wiszące zeby drzewko sobie ozdobić lub gałązki w wazonie.... ale to wiadomo jak kto woli:) a jeśli chodzi o mnie to na ten miesiąc kompletnie nie wiem co wyszyc do Kasi, bałwanki skończyłam i czas znalezc cos innego ;) usciski !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prace Aniu i wykonane po mistrzowsku!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne prace Aniu, szczególnie podoba mi się czerwone jajo.
    A ja myślałam, że bombki zawisną na Twojej choince.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, cudowne te Twoje bombeczki i jajeczka, cudowna kolekcja! Ja od Ulci dostałam taką jedną, jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne te twoje krzyżyki zdrowia też życzę

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, mi się właśnie te niebieski podobają najbardziej.
    Jajeczka są super.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Już sobie wyobrażam choinkę z tymi wszystkimi bombkami. Świetny pomysł żeby je wyszywać przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś niesamowita!
    Jesteś mistrzynią tego typu bombek i jajek. :)
    Nacieszyłam oczy i czekam na kolejne piękności. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu! Fantastyczna bombka i obłędne jajo :-) Skoro Twoja choinka jest biała, to cudowne upominki dostaną bliskie Ci osoby :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały pomysł na świąteczne upominki, podobają mi się wszystkie - bez wyjątku.
    Miłego weekendu Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolekcja bombek wygląda imponująco i jajeczka przecudne!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam po raz kolejny imponującą już kolekcje haftowanych bombeczek, choć jaja im wcale nie ustępują urodą:) świetne kolejne prace Aniu. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe podsumowanie Aniu :) piekne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne te Twoje bombuchy i jajucha! A już myślałam że w tym roku będziesz miała kolorowo, oczywiście na choince;)
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudeńka. Zwłaszcza ta bombka na pierwszych zdjęciach. Podziwiam za talent.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie ozdoby wiecznie mnie zachwycają- jestes mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniała galeria brak słów mi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pracuś z Ciebie, bardzo pracowity Pracuś, ale efekt wart włożonej pracy. Zarówno bombki, jak i jajka są bardzo ładne. Uwielbiam takie prace, uwielbiam.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie świąteczne kolory to niebieski z bielą i srebrem, na drugim miejscu czerwień z zielenią ;-) Ale każdy ma inne gusta ;-)Mnie zachwycają Twoje bombki i jajeczka :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu obie prace są śliczne :).

    Jeśli chodzi o kolor niebieski, to jest wiele ozdób bożonarodzeniowych w tym kolorze :).

    Ja jeszcze nie mam pomysłu na tegoroczną choinkę... Tzn. miałam zaraz po ubraniu zeszłorocznej ale zapomniałam hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu jesteś szybka jak błyskawica, moje prace na te zabawy są jeszcze w szczerym polu!😉 Fantastyczne jajeczka i bombeczki wyszykowałaś, idealnie wszystko wykończone. Bombki w niebieskościach chyba najbardziej mi się podobają, bo to mój ulubiony kolorek 😊
    Pozdrawiam serdecznie, dbaj i siebie 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne i bombki i jajeczka, zazdroszczę Ci bo zrobiłaś całą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Choinka biała w sensie ozdób? Bo jeśli samo drzewko jest białe, to niebieskie bombki jak najbardziej pasują. Kolekcja bombek i jajek piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne prace Aniu :) Niezłą masz już kolekcję dekoracji świątecznych :) Na pewno będą cudnie zdobiły dom :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna kolekcja!😍 Niebieski/granatowy to też świąteczny kolor, jak najbardziej❤🎅

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu przyznaję bez bicia...Twoja kolekcja bombkowa prezentuje się zjawiskowo !
    Ogromnie podoba mi się ta różnorodność, szkoda że na Twojej choince nie zawisną
    bo przy bieli gałązek, Twoje bombki pięknie by się zaprezentowały:)
    Pozdrawiam ciepło.
    K

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł na prezent, bombki wspaniałe, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...