Obserwatorzy

środa, 14 października 2020

Dary jesieni

Witam Was

 Dziś tradycyjnie jako to u mnie bywa jedna praca na dwie zabawy -  stosownie do pory roku, czyli jesienne. 
Jako pierwsza zabawa u Reni 12 prac rękodzielniczki 



W październiku Renia  dała w zasadzie swobodę, byle praca związana była z jesienią ze szczególnym uwzględnienie jej darów.
Pomógł mi znowu przypadek . Otóż przeglądałam mój zbiór serwetek w poszukiwaniu wrzosów do mojej kartkowej zabawy i wpadła mi w ręce typowo jesienna serwetka. Sami zobaczcie , na niej same dary jesieni: wrzosy, słonecznik, orzeszki, jabłuszka, dynie, kukurydza, winogron. No żal było jej nie wykorzystać.


Sięgnęłam więc do recyklingu i decoupage. Kiedyś dostałam wrzosy w łubiankowym koszyczku. Wrzosy zostały przesadzone na rabatkę, a koszyczek nieco zniszczony przez deszcz został. Jak zwykle u mnie - zostawię bo może się jeszcze przydać :-)


Potraktowałam go białą farba akrylową a następnie ozdobiłam wyżej prezentowaną serwetką. Jako że był trochę nieforemny jak na klejenie z jednej części, okleiłam każdą ściankę osobno, a brzegi zakryłam kremową koronką. Całość łącznie z koronką potraktowałam satynowym lakierem do decoupage. 
I teraz wygląda tak


Na spodzie znalazły się jabłuszka 


A na bocznych ściankach  orzeszki, słonecznik, papryka i dynie. 


Zakupiłam nowe wrzosy i tak powstała fajna jesienna dekoracja do domku.




A dziś 14 październik więc jeszcze się załapałam na wrześniowy konkurs na blogu Świrów Rękodzieła, którego tematem są właśnie Dary jesieni





A Wszystkim nauczycielom z okazji dzisiejszego święta, życzę dużo zdrówka i cierpliwości do niesfornych uczniów oraz samych radości i spełnienia marzeń.

A na koniec tradycyjnie jeszcze ogłoszenia :

1.  TUTAJ od jutra można linkować Wasz gotowy wzorek Nr 5  w zabawie Abecadło z igły spadło.



2. Melduję że otrzymałam dwie pierwsze mapki do zabawy kartkowej na 2021 rok, więc żeby się zabawa odbyła potrzebuję już tylko 10 mapek.


I na dziś już wszystko, dziękuję Wszystkim, którzy do mnie zaglądają i komentarz zostawiają. 
Pozdrawiam serdecznie i nie dajcie się depresji z powodu deszczowej pogody. Jeszcze słoneczko na pewno zaświeci tej jesieni.

Pozdrawiam serdecznie 









34 komentarze:

  1. Serwetka rzadko spotykane, śliczna i fantastycznie ja zagospodarowałaś,piękny koszyk z wrzosem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny recykling, koszyczek wygląda doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny koszyczek. I pięknie wygląda z żywymi wrzosami. Na pewno jest fajna ozdobą domu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, wrzosowy koszyczek jest super, idealny jako jesienna ozdoba.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wrzosowe doniczusie :) posyłam uśmiechy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetną dekorację zrobiłaś.Koszyczkowi dałaś drugie życie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko pięknie pasuje i drugie życie koszyczka jest ślicznie kolorowe :)
    Do życzeń dla nauczycieli się przyłączam !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne drugie życie dałaś koszyczkowi :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna osłonka powstała. Jak pięknie się komponuje z wrzosem!:) Dziękuję za życzenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz teraz oryginalny koszyczek :) Bardzo ładny i co chwilę możesz odwracać, gdy jeden obrazek Ci się znudzi :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, jesienna dekoracja powstała - miałaś Aniu znakomity pomysł.
    Czekam na to obiecane słoneczko bo leje już od tygodnia. Buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu piekną serwetkę miałaś, ślicznie ją wykorzystałaś i bardzo pomysłowo. Super wyszła osłonka na wrzos. Buziaki kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło obłędnie, efekt pozazdroszczenia a przy okazji się dowiedziałam, że wrzosy można trzymać róniez w domu:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i pomysłowa praca! Podwójnie piękna bo wykorzystalas to, co ktoś inny by wyrzucił!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. O, to coś co lubię - recykling i nadanie rzeczy nowego życia- świetna praca Aniu:) koszyk jeszcze posłuży i nacieszy oczy, a środowisko będzie wdzięczne;)Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna jesienną ozdoba. Osłonka fajnie wyszła a wrzos to taka wisienka na torcie. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu piękną dekorację zrobiłaś, bardzo ładna pomysłowo zrobiona,no i środowisko skorzystało :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, bardzo podoba mi się TWoja recyklngowa, jesienna dekoracja!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, bardzo ładna jesienna dekoracja :-) Super pomysł :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. U Ciebie zawsze ciekawie:) Koszyczek przeszedł uroczy lifting, jest piękny. Wrzosy dopełniają całości.
    Pozdrawiam Aniu bardzo serdecznie.
    p.s, czy wymyślisz inną zabawę dla dziewczyn, jak kończysz kartki?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ pięknie przyozdobiłaś tak niepozorny koszyczek. Aż chce się go na nowo używać.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu az mi sie gorąco zrobiło bo zle przeczytałam ze do jutra mozna linkować hafty do żaby a mój jeszcze nie skończony .... a koszyczek dostał drugie zdecydowanie lepsze, barwniejsze zycie !!! Swietna metamorfoza a z wrzosem wyglada rewelacyjnie! Brawo Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj Tu to umiesz dać nowe życie... Pięknie ozdobiłaś koszyczek. Wrzody prezentują się w nim super. Serdeczności posyłam i milego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  24. Wrzosy miało być. Wybacz ale pisanie komentarzy z telefonu jest problemem. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała metamorfoza osłonki! Podziwiam, tym bardziej że jeszcze nie potrafię tej techniki, miałam ćwiczyć w wolnym czasie na emeryturze, ale nie pomyślałam że emeryci nie mają wolnego czasu;)
    Miłego dnia Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastycznie ozdobiłaś ten koszyczek i z tym wrzosem podoba mi się ogromnie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale odnowiłaś koszyczek. :)
    Pięknie prezentuje się w nim wrzos. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super to wygląda. Też mam mnóstwo takich "jeszcze się przyda" czasami się przydaje a czasami... Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie jest mieć w domu takie rzeczy "bo może się przyda" :)
    Ty z niej Aniu zrobiłas na prawdę śliczna ozdobę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, pięknie i pomysłowo ozdobiłaś koszyczek a z wrzosami jest piękną dekoracją. Pozdrawiam i dziękuje za udział w wyzwaniu u Świrów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny koszyczek,a wrzosy pasują do niego idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Drugie życia koszyka piękne, powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...