Obserwatorzy

niedziela, 4 października 2020

Kości zostały rzucone - kwiat w październiku

 Witam Was

Tytuł mówi sam za siebie. Dziś kolejna odsłona zabawy u Ani Jacewicz "Kości zostały rzucone"


W tym miesiącu kostki były dla mnie znowu łaskawe . Wypadło na nich 4 i 1.


A pod tymi liczbami w tabeli mieści się KWIAT

 
A czemu piszę , że kości były łaskawe? Jak już kiedyś wspominałam mam na dysku zachomikowane prace, które kiedyś tam powstały ale nie doczekały się jeszcze publikacji. Tak też było z tym kwiatem. Na początku tego roku, kiedy o covidzie w Polsce  jeszcze nikt nie słyszał, zachciało mi się wrócić do techniki decoupage, a konkretnie do decoupage na tkaninę. Zrobiłam tą technika kilka lnianych toreb, na których użyłam właśnie serwetek z kwiatami. Torby sobie siedziały na dysku bo tak szczerze powiem, że byłam z nich średnio zadowolona. Przede wszystkim dlatego, że po praniu len się za diabła nie chciał ładnie wyprasować. Zniechęciło mnie to skutecznie do dalszych eksperymentów w tym temacie. I w sumie efekt mnie też średnio zadowolił, zwłaszcza po obejrzeniu malowanych toreb u Justynki . TUTAJ  możecie obejrzeć ostatnie  jej dzieła.

W zasadzie to moje nie miały się znaleźć na blogu, ale skoro kości tak chciały to są :-)






I jak by Ania chciała szczegóły to kolaż 


 Na zdjęciach wyglądają chyba lepiej niż w naturze.
Jedno jest pewne, była to moja ostatnie próba w tej technice, więcej nie będzie :-)

Pozdrawiam Was serdecznie w tą deszczową niedzielę i życzę dobrego nadchodzącego tygodnia. 
Serdeczne podziękowania również dla Wszystkich którzy zostawiają tutaj swój komentarz. 





36 komentarzy:

  1. Aniu fajnie wyszły te torby! Przyznam, ze na materiale nie robiłam decu, na sznurku tak :) A tak przyozdobione torby to aż żal używać :) Pozdrawiam, u nas też padajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torby cudowne, co tam jeszcze schowałaś ?Pokazuj. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie próbowałam nigdy decoupage na tkaninie, bardzo ciekawe i pięknie to wygląda. Może i ja kiedyś spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda takie torby niestety nie bardzo nadają się do prania moja córka zrobiła kiedyś kilka.
    Ja czasami maluję na torbach ale trafiły mi się tez takie, ktore trudno po praniu wyprasować. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, jestem fanką rożnych toreb i te mnie po prostu zachwyciły.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z lnem to juz tak jest, ale reszta jest zachwycająca:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te torby Aniu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wina materiału, a nie kwiatków na nich. Zachwycająco wyglądają, nawet jak są pogniecione.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu no cudne torby. W życou bym nie powiedziała że to decu na nich. Piękne kwiatowe torebki powstały. Brawa👏👏 Miłego tygodnia😀 u mnie też deszczowo od rana

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to mówią, wszystkiego trzeba spróbować. Torby są piękne z nadrukiem kwiatowym. Kiedyś dostałam taka torbę ale wyprałam ją w za dużej temperaturze i po praniu zrobiła się tyci. Twoje chociaż zachowały wymiar.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super torby wyszły, kolorowe, kwiatowe, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu jak dla mnie wyglądają ślicznie, poradziłaś sobie, spróbowałaś i to się liczy :). Zwykłe torby lniane są bez wyrazu, ale Twoje dużo zyskały :). Kiedyś kupiłam preparat do decu na tkaninach i do tej pory stoi nieotwarty w szafce :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kwiaty ożywiają wszystko- pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  14. na zdjęciach wygladają super, ale wiem, o czym mówisz...miałam jedną, malowaną- nie do wyprasowania:-( Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne torby!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, wyglądaja bajecznie :) zgadzam się, ze takiej wypranej torby nie da się już doprasować. Aż żal używać. Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, świetne! Początkowo myślałam, że haftowałaś;)
    Ciekawa jestem jak zachowują się w praniu?
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziwna sprawa z tym prasowaniem, para też nie pomaga? Pięknie wyglądają te torby, bardzo mi się efekt podoba. Nie próbowałam dotąd decu na tkaninie więc doświadczenia nie mam ale może kiedyś się skuszę. Uściski Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne są te torby. Nie zniechęcaj się jeżeli chodzi o tą technikę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię takie ozdobne torby i jak tylko mam taką czystą to dodaję haft czy aplikację szydełkową. I też trafiłam na takie co niestety trudno wyprasować:-(
    Twoje wyglądają przepięknie i szkoda ich, ale może spróbuj wysuszyć jedną na sztywno tak naciągając jak serwetki, może się trochę rozprostują?
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na tych zdjęciach wyglądają prześlicznie! Chociaż tyle pocieszenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. A mnie się bardzo podobają :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie ożywiłaś Aniu torby, bez kwiatów byłyby nijakie. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczne są te torby! Bardzo udany rzut kośćmi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe torby uszyłaś. :)
    Ta ze słonecznikami jest najpiękniejsza, bo już moja. :)
    Len jest trudny, ale da się go okiełznać. Trzeba go prasować po praniu, póki jeszcze mokry.
    Nie zniechęcaj się do tej techniki, bo świetnie sobie poradziłaś,
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, torby przepiękne! Wiem, że nie jesteś do końca zadowolona i efekt końcowy nie spełnił twoich oczekiwań... ale... jestem nimi zachwycona :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne kwiaty pojawiły się na torbach, Aniu. Uważam, że efekt końcowy jest bardzo ładny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla mnie to wyglądają świetnie, szczególnie ta ze słonecznikami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu torby rewelacyjne. A słoneczniki najbardziej mi się podobają.
    Len na mokro prasuję.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba za mocno sie czepiasz Aniu, sliczne torby !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie przesadzaj Aniu. Jesteś dla siebie zbyt surowa. Torby eleganckie i pięknie zdobione. Nie wiem czego od nich chcesz. No dobra nie wymądrzam się. Spróbuję sama przekonać się jak to jest. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ani jesteś za bardzo krytyczna wobec siebie, przecież te torby są SUPER !!! wcale bym się nie wstydziła z nimi wyjść na miasto :)
    Pozdrawiania przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  33. Zrobiło się nastrojowo :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Torby są rewelacyjne.super technika ozdabiania materiału.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kwiaty na torbach jak malowane, przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...