Obserwatorzy

niedziela, 25 października 2020

Zakładka do grubej książki

 Witam Was

Tytuł nie pozostawia chyba wątpliwości co dziś będzie. Oczywiście zakładka na październikową edycje zabawy u Hubki . 


Ewa zarządziła na październik zakładkę do grubej książki

W sumie to pojęcie względne co dla kogo jest grubą książką. Dla mnie to książka, która ma ponad 400 stron, pisana drobną czcionką. I z książką problemów nie miałam, bo akurat mam taką w czytaniu. Książka bez końcowego spisu treści i rycin na końcu ma 586 stron i jest pisana niezbyt dużą czcionką 



Tak więc połowę zadania miałam rozwiązaną od razu. Gorzej z tą drugą właściwą, czyli zakładką. 

Jak wiecie ja robię od początku zabawy zakładki wyszywane krzyżykami. W końcu u progu miesiąc wpadłam na pomysł. Otóż  akcja tej książki dzieje się 100 lat temu. A tytuł " Historia spisana atramentem " nasuwa tylko jeden temat. Chciałam wyszyć kałamarz  ze stalówką, ale niestety wzoru nie znalazłam. W końcu doszłam do wniosku, że tak dawno temu to pisało się przecież zwykłym ptasim piórkiem. A to już zupełnie inna bajka, bo wzorów na piórko jest od groma. 

Od pomysłu do czynu i powstała piórkowa zakładka. Przy okazji moich przydasiowych porządków odkryłam dawno zapomnianą ozdobną lnianą taśmę, którą kiedyś podszywałam zakładki. Tym razem więc zamiast filcu zakładka podszytą tą właśnie taśmą.



No i zdjęcia dla Ewci 





No i dowód na to, że książka jest naprawdę gruba 




Mam nadzieję, Hubka zaliczy :-)

Tradycyjnie już informuję Was, że zabawa kartkowa w 2021 roku się odbędzie. Mam już 29 mapek, więc będą po dwie mapki do wyboru w miesiącu i jeszcze mam 5 w rezerwie. Wszystkim od których je dostałam serdecznie dziękuję. 




I na dziś wszystko, trzymajcie się zdrowo w tej czerwonej strefie. Wszystkim którzy pracują zdalnie i tym którzy niestety muszą udać się do normalnej pracy, życzę udanego tygodnia. Uważajcie na siebie i swoich bliskich. 



35 komentarzy:

  1. Zakładka śliczna - jak zwykle u Ciebie Aniu :)
    Tobie również zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zakładka- ta taśma z tyłu świetna- uwielbiam takie lniane klimaty. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny motyw liściowy na tej zakładce. Aż milej się czyta mając takie cudowności do zaznaczenia miejsca, w którym się skończyło.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka woooow tomisko niczego sobie. Zakładka jak zwykle prześliczna. A na zabawę kartkową bardzo się cieszę. Nie zawsze biorę udział. Raczej rzadziej niż częściej ale zawsze oglądam i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście gruba książka Aniu i fajna zakładka do niej. Spodobała mi się ta tasma którą przykleiłas pod spodem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze Aniu, bardzo ciekawie podeszłaś do tematu. Zakładka z piórkiem bardzo tu pasuje. Cieszę się, że zabawa będzie miała dalszy ciąg. Staram się normalnie żyć w tej czerwonej strefie, ograniczam wyjścia i kontakty ale jednak 3 razy w tygodniu muszę z domu wyjść. Pozdrawiam i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie sie spisałaś Aniu u mnie wciąż myślenie w tym temacie 🤣😬

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten pomysł z haftowanym piórkiem. Zakładka świetna i praktyczna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te piórka na zakładkach są cudowne. A mnie nadal nie ciągnie do książek, maluchy 2 razy w tygodniu, konieczność wyższa, co zrobić.zpizdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna piękna zakładka. Podziwiam ciebie za haftowanie. No i hurra, cieszę się na kolejny rok kartkowania. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna zakładka Aniu.:) Brawo dla osób, które zrobiły mapki. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej lektury.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zakładka, lubię motyw piórka na nich, bardzo pasuje do książek :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, super zakładka, bardzo podoba mi się kolorystyka tego piórka. I ogromnie się cieszę, że kartkowa zabawa będzie trwała nadal.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, uwielbiam Twoje zakładki, są przepiękne, a i ta piórkowa bardzo mi się podoba :-) A książka zdecydowanie bardzo gruba :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo się cieszę na kolejną zabawę Aniu, to dobra nowina. A zakładka urocza, kolorowa i wesoła. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu! Piękna zakładka! Mam słabość do takich piórek :-)
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny haft i wspaniała zakładka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu super to wymyśliłas i wykombinowałaś :). Zakładka piórko jest śliczna!!! Fajnie, że ma kolorki :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne piórko-zakładka. Mi się już piórka śnią po nocach :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie kolorowa, haftowana zakładka i piękne piórko z książką tworzą idealny zestaw !😊
    Pozdrawiam Aniu serdecznie 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie to piórko wygląda. Śliczna zakładka. Podszycie taśmą super wyszło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna zakładka, a książka zdecydowanie gruba :)
    Dziękuję za życzenia w imieniu pracujących zdalnie i też zdrówka życzę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakładka świetna. A książkę koniecznie muszę zapamiętać...
    Pozdrawiam Ag

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne piórko i piękna zakładka!
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś Aniu prawdziwą mistrzynią zakładek i niestrudzoną czytelniczką, niekiedy podbieram Ci tytuły. Mam nadzieję, że uda załapać mi się na nową zabawę Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie ładne piórko! Pasuje do treści książki, jak najbardziej.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się takie haftowane piórka :)
    Fajnie, że udało się zebrać tyle mapek :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczna zakładka, a hafcik bardzo wymowny i do książki pasuje jak ulał:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka śliczna ta zakładka, taka kolorowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu zakładeczki są świetne, ale to u Ciebie norma. Bardzo się cieszę, że podjęłaś wyzwanie i kolejny rok będziemy bawić się razem z Tobą w kartkowanie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach uwielbiam takie grubaśne księgi, zakładka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdecydowanie przyjemniej się czyta w miłym towarzystwie kolorowej zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zwykle Aniu prześliczny hafcik. Cudowne zakładki zrobiłaś, pasują do każdej książki. Takiego piórka to zazdroszczę:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...