Obserwatorzy

czwartek, 17 lutego 2022

Dziergam i supłam u Reni.

 Witam Was

Tak się składa, że jest to mój 1.000 post. Z tej też okazji postanowiłam zorganizować małą rozdawajkę. Nie będzie żadnego banerka, bo nie zależy mi na osobach, które tu wpadają tylko sporadycznie, jak jest  coś do zgarnięcia za darmo. Ci co bywają tu regularnie i tak się dowiedzą. Postanowiłam też, że dam Wam krótki termin do zapisów, mianowicie do końca lutego. Wyniki postaram się ogłosić z początkiem marca. Oczywiście przygotuję nagrodę niespodziankę dostosowaną do zamiłowań osoby, którą  wylosuję. Jedyny warunek jaki musicie spełnić to wyrazić w komentarzu chęć przygarnięcia takiej nagrody. 

Zastanawiałam się co umieścić w tym jubileuszowym poście. Po tytule już wiecie, że będą to prace przygotowane na zabawę u Reni.

 

Szczegóły lutowe znajdziecie TU. Przyznam szczerze, że trochę mi się poszczęściło. Otóż jak wiecie w lutym u Reni robimy komin lub ocieplacz na szyję. Tak się składa że kiedyś już taki zrobiłam  bo bardzo je lubię, jako alternatywa szalika, a nie miałam się nim wcale chwalić. A teraz mam jak znalazł. Skorzystałam oczywiście z filmiku Joli Mazurek, który i Renia podała w swoim poście. Tu znajdziecie link do tego filmiku. Co prawda Jola pokazuje tu otulacz dla dziecka, ale ja nabrałam odpowiednio więcej oczek, tak żeby i na mnie pasował. 



Niech Was nie zmylą te nieregularne pasy na nim, po prostu miałam taką cieniowaną włóczkę, nie podam Wam jaka, bo to była resztka. Zrobiłam nią to co wystaje z kurtki, pod spodem i tak nie widać :-)

Jeżeli chodzi o drugą zabawę zaproponowaną przez Renię to oczywiście kocyk roczny z resztek włóczki. Szczegóły tej zabawy znajdziecie TU. Kontynuuję oczywiście mój kocyk, ale wersja I została spruta i oczka nabrałam luźniej ponownie. Po lutym mój kocyk ma 220 cm na 17 cm. Biorąc pod uwagę, że w zasadzie robiłam go od nowa to całkiem sporo w nim przybyło. 




I na ten moment to w zasadzie wszystko, pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję że jesteście i zaglądacie.




38 komentarzy:

  1. Aniu, gratuluję 1000 posta.
    Uwielbiam niespodzianki więc z przyjemnością zgłaszam się do zabawy :)
    Też lubię takie kominy, kiedyś robiłam je hurtowo gdy dzieci były małe.
    Twój kocyk bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koc bardzo pieknie wychodzi, komin podobny do mojego, też robiłam wg tego filmu.Gratuluje tylu wpisów, często piszesz i prowadzisz zabawy.Oczywiscie ustawiam się w kolejce po niespodziankę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu gratuluję tylu postów, istna weteranka blogowa z Ciebie :) Chętnie wezmę udział w rozdawajce.

    Super supłasz i dziergasz :) Szczególnie kocyk mi się podoba (chyba przez kolor i taki ładny wzór).

    Buziaki Aniu i życzę Ci dalszej chęci i zaangażowania do prowadzenia bloga i zabaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 1000 posta! Bardzo lubię tutaj wpadać i podziwiać cudeńka, które wychodzą spod Twoich rączek. Pozdrawiam i życzę kolejnych 1000 wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha rewelka ! Kominek mi sie bardzo podoba :) i fajnie ze udało Ci sie zaoszczędzić przy nim czas ze mialas go zrobionego :) Aniu gratuluje 1000 posta:) ja tez lubie niespodzianki i gdyby mi sie trafił szczesliwy los to poprosze o zakladke :) z obojetnie jakim kobiecym wzorkiem :) pozdrawiam i kibicuje przy kocyku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 1000 posta Aniu. Komin rewelacyjny, ogromnie mi się podoba. Na kocyk wybrałaś bardzo fajny wzorek więc będzie piękny
    Ja również chętnie wezmę udział w Twojej rozdawajce. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Golf jest super, a cieniowana włóczka tylko dodaje uroku.
    Gratuluję liczby postów i życzę ich wielokrotności. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie gratulacje, Aniu, i oczywiście życzenia wielu takich okazji 😀.
    Rzadko korzystam z rozdawanek, ale tutaj chętnie się zapiszę.
    Bardzo fajne udziergi, a komin jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, ocieplacz na szyję jest super, a kocyk pięknie się rozrasta.
    Gratuluję 1000 postu i chociaż może nie powinna się zgłaszać do zabawy, bo właśnie dzisiaj przyszła paczka od Ciebie (dziękuję Ci z całego serca za pamięć i tyle cudowności; zajączek jest boski), to będę zachłanna i zgłoszę się do rozdawajki, a co:)
    No i życzę Ci kolejnych 1000 postów.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybyś nie napisała, że to cieniowana włóczka, byłabym przekonana, ze taki wzór zastosowałaś - wyszło świetnie. Kocyk zapowiada się wspaniale, bardzo ciekawy wzorek tu widzę. Gratuluję 1000 posta i zgłaszam się! A co!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To super sprawa . Ciągle gubię szaliki a takiego ocieplacza pewnie bym nie zgubiła;)) Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyszedł ten komin, kolorystyka pasuje w zasadzie do wszystkiego.
    Gratuluję Ci Aniu 1000 posta, jesteś bardzo twórczą osobą:)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię oglądać takie ocieplacze na szyję, bo zawsze mi się podobały, ale sama wolę szaliki ;)
    Gratuluję tylu opublikowanych postów, imponująca liczba :)
    I oczywiście zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu 1000 postów, świetny wynik i gratuluję. Oczywiście życzę Ci weny do pisania dalej, dalszego zapału do tworzenia cudnych prac. Na rozdawajke chętnie się wpisuje, lubię niespodzianki.
    Komin świetny i w super kolorze a efekt tej cieniowanej włóczki bardzo fajnie wygląda. Podziwiam za dzierganie kocyka. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeden wielki podziw- zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje Aniu , życze Ci kolejnych takich rocznic :) wspaniałe druciane prace :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie ocieplacze na szyję to fajna i praktyczna rzecz🙂
    Podziwiam Twój zapał w dzierganiu kocyka. To wielkie przedsięwzięcie i ciekawa jestem końcowego efektu.
    1000 postów to naprawdę imponująca liczba. Gratuluję 😄

    OdpowiedzUsuń
  18. 1000 post. Sama nawet nie wiem ile postów już wyszło z mojej ręki Aniu. Z ciekawości później zaglądnę na bloga, bo jakoś liczbom mało się przyglądam. Tobie z kolei gratuluję takiej liczby :) i życzę kolejnych 0 hihihi.

    Bardzo ładnie ten ocieplacz wygląda. Nie widziałam tak pięknego. Przeważnie jednokolorowe. A koc kolorowy. Podziwiam talent i trzymam kciuki za jego zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu czuję się wyróżniona tym, że praca w tym jubileuszowym poście przygotowana jest na moją zabawę, dziękuje i gratuluję takiego wyniku 😘
    Komin super, bardzo podobają mi się takie połączenia kolorystyczne, a i forma jest bardzo wygodna, choć ja preferuję luźniejsze:)
    Koca przybywa co mnie bardzo cieszy i czekam na końcowy efekt- myślę, że będzie fantastyczny.
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję 1000 wpisu i czekam na kolejne tysiące :-)Również lubię takie przylegające do szyi kominy noszone zamiast szalika - zrobiłam dwa na obręczy dziewiarskiej, ale z kiepskiej włóczki i się rozciągnęły. Proszę, nie bierz mnie pod uwagę w losowaniu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu przede wszystkim gratuluję 1000 posta!!! Robi wrażenie! Piękna liczba! Życzę Tobie kolejnych, równie twórczych i wspaniałych 1000 wpisów :). Z przyjemnością zapisuję się na rozdawajkę :). Co do robótek to bardzo podoba mi się fragment kocyka. Piękne kolorki i ciekawy wzór. Całość będzie zachwycać :). Super ocieplacz pod szyje. Jak moi chłopcy byli mali to takie im zakładałam. Ja zdecydowanie wolę długie szaliki i chusty. Jestem zmarzluchem i pod szyją muszę mieć grubo i ciepło :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. 1000! 🙀 Ja nawet nie mam połowy tego... Gratuluję i życzę weny twórczej. Na rozdawajkę oczywiście się zapisuję :) A co do otulacza to bardzo praktyczne podejście :) i mam taki sam centymetr jak Ty :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję 1000 posta! Życzę kolejnych postów i mnóstwa pomysłów na wspaniałe prace!
    Śliczny ocieplacz :)
    Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow Aniu niezłe osiągnięcie. 1000 to całkiem fajnie wygląda i zgadzam się z Tobą. To trzeba uczcić. Na początek gratulacje a przy okazji coś jeszcze. Oczywiście biorę udział w Twojej rozdawajce. Golfik ocieplacz jest rewelacyjny. sama nosze podobny i nie zamieniłabym go na żaden szal, czy chustę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję 1000 postów, wynika z tego, że jesteś bardzo pracowita.Życzę dalszej weny twórczej. Ocieplacz świetny i ma ładne kolory. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. O rety, 1000!!! Ogromne gratulacje:) to naprawdę wspaniała okazja:)
    Otulacz świetna rzecz, szczególnie jak właśnie zimno i wietrznie:)
    Ja też dopisuję się do rozdawajki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu gratuluje tysięcznego postu i z miłą chęcią również zapisuję się na Twoje rozdanie.
    Kocyk ma fajny wzór, już jestem ciekawa jak będzie wyglądał po roku. A komin zrobiłaś sobie na prawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. 1000 postów! Serdecznie gratuluję zarówno wytrwałości w prowadzeniu bloga, jak i kreatywności.
    Piękne prace! Bardzo podoba mi się wzór koca - będzie cudeńko!

    Również zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje z okazji 1000-go postu! Fajny ocieplaczyk na szyję. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szyjogrzej wygląda rewelacyjnie. Ja kiedyś na takim poległam, niby go zrobiłam dla siostrzeńca, ale sprułam i po jakimś czasie z tej włóczki zrobiłam komplet opaska+mitenki...
    Za robienie tak dużego kocyka podziwiam - już widać, że będzie piękny :)
    ps. jeśli mogę, to do zabawy się przyłączę. Gratuluję ilości opublikowanych postów <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję tysięcznego posta ,aż muszę sprawdzić ile ja mam na koncie bo nigdy nie sprawdzałam :) Ten komin idealny na pogodę jaką mamy ostatnio , nie przewieje Cię. Chętnie wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje Aniu! Cyfra 1000 robi wrażenie :)
    Otulacz na szyję to bardzo fajna sprawa, osobiście bardzo lubię i często noszę.
    Kocyk zapowiada się ślicznie, ciekawa jestem jak będzie wyglądał w całości:0
    Z przyjemnością wezmę udział w rozdawajce, pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu, grqtulacje 1000 to jest coś by wytwać i trwać nadal, tego Ci życzę, bo Twoje prave zawsze warto oglądać. Otulacz mega sprawa, może się kiedyś sama pokuszę o zrobienie. Ciekawa jestem kocyka bo zapowiada się równie ciekawie i czekam na ciąg dalszy. Pozdrawiam ciepło:) ps no i chętnie bym wzięła udział w rozdawajce bo i dawno nic nie wygrałam, ale i tak zaglądać będę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu,wielkie gratulacje. Jesteś jedną z osób bez których nie wyobrażam sobie bloga. Dużo można się od Ciebie nauczyć. Jesteś bezpośrednia i nie obwijasz w bawełnę. Bardzo mi się to podoba. Życzę następnych pomysłów do tworzenia i werwy w blogowaniu. Do rozdawajki się zapisuje oczywiście.
    Komin wyszedł świetny, mój synek ma taki rozkładany na ramionach. Tylko kolory inne. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  35. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article.
    ហ្គេម​ SLOT ONLINE

    OdpowiedzUsuń
  36. Też kiedyś zrobiłam sobie taki golfo-szalik :) Twój wygląda super, a początki kocyka prezentują się rewelacyjnie :) Bardzo lubię Twoje posty i oczywiście Twoje prace, więc nieśmiało ustawiam się w kolejce po niespodziankę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak ja dawno nie "drutowałam". Golfik ocieplacz szyi bardzo mi się podoba. Jeszcze trochę chłodnych dni będzie, to się przyda. I kocyk będzie ciekawy. Życzę zapału do dalszego szydełkowania.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak ten czas nam umyka to już 1000 pyknął gratuluje Aniu i życzę kolejnego tysiaka i jeszcze następnego :))) Kiedy ty to ogarniasz kocyka przybywa i to fajnego jest i uroczy szyjo grzej super :) uwielbiam niespodzianki to i zapisuję się :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...