Obserwatorzy

niedziela, 2 stycznia 2022

Kartki 2021

 Witam Was

Nie wiem jak to się stało, że zabrakło w moim poprzednim poście podsumowania całościowego zabawy kartkowej 2021. 

No cóż widać starość nie radość, ale mi się przypomniało co działa mi zdecydowanie na plus. Pędzę wobec tego uzupełnić to, o czym zapomniałam. 

 Przede wszystkim chciałam serdecznie podziękować wszystkim, którzy wzięli w niej udział. 




Jak już pisałam w styczniu 2021 wystartowało nas 42 osoby, a zabawę ukończyły 23 osoby.
Nasza rekordzistka, która zajęła I miejsce to oczywiście Agata Baran, która wykonała 126 kartek. Tak lekko licząc to prawie 15% wszystkich wykonanych w 2021 roku kartek. Miejsce  II  i III prawie po tyle samo kartek ( blisko 50 ) należy do Justynki i Ani

 Nie jestem w stanie teraz policzyć ile z Was wykonało kartki wg mapek  ze wszystkich miesięcy. Same lepiej wiecie czy byłyście u mnie we wszystkie 12 miesięcy. 

Dla tych z Was przygotowałam oczywiście banerek, którym wg uznania możecie się częstować. 


I to w zasadzie Tyle tytułem uzupełnienia poprzedniego posta. Raz jeszcze Was przepraszam za moją gafę.



14 komentarzy:

  1. Aniu, to ja się poczęstuję banerkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie powieszę na blogu ten śliczny banerek a podsumowanie roku zrobię już wkrótce bo album z kartkami skończony:) Dziękuję Ci Aniu za fantastyczną, inspirującą zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, Agatka zaszalała :). Podziwiam Was wszystkie dziewczyny i w tym roku również chętnie pooglądam Wasze poczynania :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Z dumą pobieram banerek i dziękuję, Aniu, za całoroczną zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja też zabieram banerek i serdecznie dziękuję za zabawę i jej kontynuację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero dzisiaj dopatrzyłam się, że na banerku pisze 24mapki, a ja zrobiłam tylko do 12mapek, bo robiłam po jednej kartce :)

      Usuń
  6. Zabawa była extra i mimo nadrabiania początkowych karteczek do końca bawiłam się świetnie :)
    Banerkiem się też poczęstuję :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na początku robiłam po jednej kartce. Więc banerek tym razem nie dla mnie. Postaram się z całych sił nadrobić to w tym roku. Dla Agaty gratuluję. Cieszę się, że zabawa trwa i bardzo podoba mi się pomysł z nowymi wytycznymi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe wyniki, gratulacje dla dziewczyn :) brałam udział w każdej części, każdy miesiąc i mapki dostarczały mi radości z wyzwania i inspiracji:) dziękuję za prowadzenie zabawy przez cały 2020 i motywowanie do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Agaty!!! Dziękuję za zestawienie i za mapkową zabawę, którą kolejny rok prowadzisz Aniu😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Hihi :) młodość nie wieczność Aniu to tak na pocieszenie hehe:) a miło wiedziec ile karteczek zrobiłam Haha, nie licze ich nigdy ale faktycznie sporo, wszystkie wysyłane w ciagu roku wiec liczba razy kwota za znaczek daje niezła sumę ale w sumie jak ta sumę dzieli sie na 12 miesięcy to juz inaczej to wygląda:):):) dzieki jeszcze raz za pomysły mapkowe i swietna zabawę Aniu !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie jak zwykle dużo się dzieje :) może w tym roku dołączę do jakiejś zabawy. A świąteczne tkaninki z chęcią wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy takim ogromie pracy, jaki włożyłaś w organizację tej zabawy, takie zapomnienie nie ma znaczenia. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...