Obserwatorzy

sobota, 8 stycznia 2022

Kartki cały rok 2022 - styczeń

 Witam Was

Jak większość pewnie wie  dałam się namówić  na kolejną edycję zabawy kartkowej. Ot zostały mi jeszcze mapki z poprzedniego roku i żal je było wyrzucić. Tak więc bawimy się kolejny rok. Wszystkie zasady nowej zabawy znajdziecie TU . Natomiast wytyczne na styczeń znajdziecie TU



Zgodnie z zasadami w styczniu oprócz mapek obowiązuje nas Wielkanoc lub Walentynki. Oczywiście zrobiłam kartki wg obu mapek aby nikt nie czuł się pokrzywdzony. Tak mam zamiar postępować do końca roku. 

Starałam się w obu mapkach zachować ich układ.  Lubię format kwadratowy, tak więc zinterpretowałam pierwszą mapkę. 


Teraz widzę że ten biały prostokąt aż się prosił o cieniowanie brzegów, ale co tam musi już tak zostać.

Druga moja kartka nie jest dokładnie wg mapki,  Ale ma taga i ma trzy serca.. A więc sobie sama zaliczam 


Tak więc moja interpretacja obu mapek 



 Wobec tego że obie kartki są Wielkanocne posyłam je też do zabawy Małgosi. 





Pewnie nie jedna skorzysta z tego podobieństwa, ale zapewniam Was nie było to u mnie zamierzone. A poniżej już wszystkie prace jakie przygotowałam na tą zabawę. 





Ubolewam nad faktem że większość wielkanocnych moich prac to tym razem kartki. No cóż tak to już bywa, ze kartki zawsze u mnie w cenie. Mam nadzieję Małgosiu że nie czujesz się tym faktem zawiedziona. 

Pozdrawiam Was serdecznie 





30 komentarzy:

  1. Wszystkie prace piękne a co do kartek to ja je lubię i jak dla mnie możesz tworzyć same kartki 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię kartki, i mam wiele materiałów by je tworzyć , więc nie wyrzucę i bę dę robić Ania piękne te które zrobiłaś, podoba mi się pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne karteczki, ta z ptaszkiem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne obie karteczki Aniu :)
    A ja mam nadzieję, że wreszcie uda mi się przełamać niechęć do papierków i wrócę do robienia kartek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszły. Będą jak znalazł na Wielkanoc. I też podobnie jak Ty Aniu zaliczyłam dwie zabawy w tej odsłonie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, świetne są Twoje kartki, obie bardzo mi się podobają. I jeszcze raz powtórzę - wspaniale, że kontynuujesz zabawę.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne karteczki, ale muszę przyznać, że koszyki z wielkanocnej zabawy przykuły moją uwagę. To jest coś, co chętnie bym wykorzystała w moim przyszłym mieszkaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kolorowe i radosne są te karteczki, wyszły ślicznie.
    Miłej niedzieli Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki są fantastyczne! Super grafiki i papier w jajeczka - podobają mi się ogromnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne interpretacje mapek:)
    Choć w zeszłym roku chętnie wzięłam udział w każdej odsłonie, w tym odpuszczę, jakoś brak mi energii... ale pewnie będę wracała do mapek które już proponowałaś, wiele z nich ogromnie mi się podobało:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne prace, do Wielkanocy czas szybko zleci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe interpretacje, nie wpadłam na taka interpretacje przy pierwszej mapce zeby na kółkach były obrazki :) super !

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu świetne kartki,obie :)
    często lekko modyfikuje mapki, bo wystarczy mały drobiazg i juz nam coś nie pasuje:)
    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne karteczki. Zwłaszcza ta pierwsza przypadła mi do gustu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne obie kartki :)
    I takie wiosenne w kolorystyce. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu! Piękne karteczki zrobiłaś!
    Dziękuję Aniu za pocieszenie, też mam nadzieję, że w końcu obie odzyskamy zapał :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kartki. Cały rok miałaś twórczy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. No to Aniu poszalałaś. Piękne karteczki przygotowałaś. Są bardzo energetyczne i radosne jak na te święta przystało. Wszystkie prace zresztą są wspaniałe i to nic, ze większość to karteczki. Chociaż koszyczki szydełkowe są the best. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu Twoje kartki są zawsze tak różnorodne i ładne, że można je non stop oglądać :). Śliczne prace poczyniłaś!:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię tworzyć wg mapek.Wszystkie mamy do dyspozycji takie same kartki, a jak różne prace powstają. Twoje bardzo mi się podobają.
    miłego tygodnia Aniu

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne kartki. Bardzo fajny pomysł z serduszkami na tagu.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Karteczki wyszły takie bardzo radosne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Suuuper karteczki i rewelacyjna interpretacja mapek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ptaszkowa urocza! Ja też lubię mapki! Piękne wielkanocne prace zrobiłaś na zabawę Małgosi 😀

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawie zinterpretowałaś obie mapki..więc nie mogło być inaczej,
    że obie kartki prezentują się wspaniale:)
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kartki zawsze są potrzebne :) Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu cudowne prace, a kartki zawsze potrzebne :) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknych kartek nigdy dość. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...