Obserwatorzy

wtorek, 1 marca 2022

Podsumowanie lutowych kartek, żabka na marzec i zapowiedź kwietnia

 Witam Was

Na samym początku chciałam Was bardzo przeprosić, ale zapomniałam przedłużyć lutową żabkę i pojechałam sobie na weekend szukać polskiej zimy w Istebnej. Taki miałam widok z okna jak się rano obudziłam.


Szkoda tylko, że jeden dzień bo nazajutrz była już dodatnia temperatura i wszystko zaczęło się topić. A wracając do tytułu posta to Wszyscy którzy byli u mnie w czasie nieczynnej żabki, proszę o maila na adres anniwa59@gmail.com z linkiem do posta gdzie znajdują się lutowe kartki. Oczywiście wszystkie zaliczę. 

 Jak pewnie Wszyscy wiedzą zasady mojej kartkowej zabawy znajdziecie TUTAJ  


Dla przypomnienia w lutym robiliśmy kartki wg mapek jakie są na banerku. 


Marcowy banerek prezentuje się tak 


A mapki dla Was tym razem przygotowały: 

Mapka lewa jest autorstwa Ewy 
z bloga https://ogrod-cardmakingpasje.blogspot.com/ 
i prezentuje się tak :


Natomiast mapka prawa jest autorstwa Dorotki
z bloga https://dorotamakota.blogspot.com/ 
i prezentuje się tak 

Zgodnie z tytułem jeszcze zapowiedź kwietnia w którym robimy już ostatnią wielkanocną kartkę 




A nasze podsumowanie zaczniemy od zaległych kartek za styczeń, których autorki nie zdążyły ich opublikować do mojego wyjazdu. Ostatecznie w styczniowej edycji zabawy udział wzięło 19 osób, które łącznie zrobiły 41 kartek.





A teraz tradycyjnie już kartki lutowe, których galerię  zaczniemy tradycyjnie od statystyki. 


 Jak widać jest nas o całe dwie osoby mniej, ale kartek powstało mniej więcej tyle samo. Niewielką przewagą druga mapka ( prawa) cieszyła się ciut większym powodzeniem.

Zapraszam Was więc do lutowej galerii.








Jak dobrze policzycie to w galerii jest tylko 39 kartek, ale jedna z osób nie umieściła u siebie kolażu więc zgodnie z moją prośbą jest tylko pierwsza jej kartka. Powiem Wam że nie zdarzyło się to już dawno, ale niestety muszę być w tym temacie konsekwentna. 

I na dziś to już wszystko, pozdrawiam Was serdecznie i zostawiam Wam marcową żabkę. O Ukrainie nie piszę, bo  są to zazwyczaj te same słowa. Jak macie ochotę pomóc to zapraszam Was na tą stronę na FB. Można tam wystawić na licytację swoje rękodzieło.

Pozdrawiam serdecznie 




29 komentarzy:

  1. Miło się ogląda takie piękne galerie, powstało mnóstwo wspaniałych prac.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze oglądanie mapek sprawiło mi ogromną przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, jak zawsze piękne i różnorodne kartki powstały.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie kartkujecie, tyle prac pięknych

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna galeria i świetne interpretacje mapek.
    Widok był przepiękny, choć ja już wypatruję wiosny;-) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super galeria, niesamowite prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace powstały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle podziwiam i dziękuję Aniu za przygotowanie zabawy:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo wszystko widzę, że trochę mniej nas niż na początku Twojej zabawy Aniu. Tak zwykle bywa w długodystansowym biegu. Na starcie sporo, do mety dobiegają nieliczni. Kartki dziewczyny poczyniły piękne i każda ma w sobie to coś, co przyciąga wzrok. Najważniejsze jednak że włożyły w nie całe swoje serducho. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak Aniu zapomniałam o kolażu,na szczęście nie tylko mi się zdarza zapomnieć. Bo i Tobie też żabka uciekła z głowy. Hihi. Na szczęście to tylko zabawa i nikt lania nie dostanie. No chyba, że już niebawem na lany poniedziałek :)) pozdrawiam gorąco. Dla Ukrainy pomagamy jak możemy, teraz to chyba każdy ma ich w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna galeria. Ta pierwsza mapka na ten miesiąc jest bardzo interesująca. Ciekawe jak zinterpretują ją dziewczyny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle ppwstały cudowne prace, bo i mapki świetne, może się kiedyś zdecyduję na jakąś:) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam- piękne prace <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu dzięki za podsumowanie.Taka galeria robi wrażenie i można się do woli inspirować.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle galeria pełna pięknych prac.:) Przyznam, że dwie mapki na najbliższe miesiące są dla mnie dość ciężkie do wykonania. Chyba podejrzę najpierw inne dziewczyny...;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna galeria kartek. Zazdroszczę takich widoków śnieżnej zimy. U nas w tym roku nie przyszła w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejne piękne podsumowanie i oczywiście wysyp super karteczek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze, galeria super i pełna inspiracji. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne dziewczyny stworzyłyście karteczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Galeria kartek, jak zwykle, wspaniała i pełna inspiracji.
    Pozdrawiam Aniu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powstało całe mnóstwo fantastycznych prac, podziwiam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietne podsumowanie Aniu! Potyczki sie zdarzają, mi sie pare razy zdarzyło zapomniec o żabce ale coz człowiek nie jest idealny :) o Ukrainie pamiętamy !

    OdpowiedzUsuń
  23. Kartki jak zawsze piękne, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. W Istebnej jest ślicznie o każdej porze roku. Byłam z córką tam w sanatorium.
    Piękne zestawienie karteczek:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prawdziwe karteczkowe dzieła! Zestawienie imponujące!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiosennie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna galeria! Dziękuję za podsumowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna galeria, jest co podziwiać, a ja dodałam moje kartki, nie na końcu, hurra :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...