Obserwatorzy

poniedziałek, 7 marca 2022

Choinka 2022 i Wilelkanoc 2022

 Witam Was 

Dziś już tradycyjne, łączę dwa Święta.


Chyba po banerkach widać, ale dla przypomnienia:

zabawa u Kasi i Choinka 2022, prace marcowe znajdziecie TU

oraz zabawa która niejako pomału dobiega końca, to zabawa u Małgosi, której zasady znajdziecie TU.

Dziś będzie trochę nietypowo bo zacznę od Wielkanocy czyli zabawy u Małgosi. Tak się składa że niejako na tą zabawę mam gotowe prace, myślę tylko, którą by tu Wam pokazać. Będzie na 100% szydełkowa, bo też w takiej biorę udział na FB. To grupa prywatna, prace tam robię co tydzień. Aktualnie są to prace Wielkanocne. 

To na dzisiejszą odsłonę przygotowałam szydełkowe jaja na bazie akrylowej. Wzory na nie znajdziecie TU



I trochę szczegółów, jak ktoś kiedyś trzymał w rękach szydełko na pewno sobie poradzi.



 A tu już wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie 




 To teraz prace na te drugie Święta, czyli choinka 2022 w zabawie u Kasi. Ta zabawa to jakiś fenomen jest. Mało, że to już piąta, jubileuszowa edycja to ma wielu chętnych, coraz nas więcej. Chyba wszyscy lubią Święta Bożego Narodzenia. Jak wiecie w tym roku postawiłam na wyszywane krzyżakami widoczki.  Póki co moje widoczki trafiają na kartki świąteczne, będzie  tak i w tym miesiącu. Gotowy hafcik wygląda tak 


a kartka z nim tak


A poniżej wszystkie kartki jakie powstały od początku roku w tej zabawie. 


I na dziś to już wszystko, pozdrawiam Was serdecznie dziękując za wszystkie pozostawione komentarze. 



31 komentarzy:

  1. Piękny hafcik, kartka wyszła bardzo elegancko i pięknie. A szydełkowe pisanki są cudne, mam kilka podobnych, chyba od Dusi i z ogromną przyjemnością wykładam je jako wielkanocną dekorację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze kartki i fantastyczne jajka - a to zielone jest mega, widzę tam dodatkowe jajko na jajku, śliczny wzór.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haftowane karteczki zawsze pięknie wyglądają, a ubrane jaja są super ozdobą na święta :)
    Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna karteczka. A te szydełkowe rzecz to istne cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisanki w szydełkowych ubrankach śliczne.
    I karteczka z hafcikiem też mi się podoba.
    Pozdrawiam Aniu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka i cudowne pisanki! Jak widzę Twoje prace, to coraz bardziej mam ochotę kupić jajka akrylowe i też sobie takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie :) też akurat dziergam ozdoby wielkanocne z Aurelią. Fajnie prowadzi krok po kroku. Tylko ja robię koszulki na jajka a nie na plastikach. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne prace Aniu, zauroczyły mnie jajca:) Ty juz Aniu zaliczyłaś zabawę a ja daleko w polu🙈😬 ten miesiąc bedzie rekodzielniczo trudny ale co nas nie zabije to wzmocni jak to mowia 😂

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu super prace, podoba mi się najbardziej wzór na białym jajku. Jakoś tak kojarzy mi się ze sweterkiem zrobionym dla mojej lalki przez babcię.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne Twoje koronkowe jajeczka i kartki z domkami. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalnie wyglądają te kubraczki na jajeczkach, bardzo ozdobnie. Kolejna kartka z haftowanym widoczkiem też wyszła wspaniale. Uściski Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo! Masz turbo w rękach- tyle prac 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Widoczki są przesliczne, jajca Super.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna kartka z wyszywanym domkiem. Na jajka mam ochotę, ale raczej jeszcze ich nie zrobię. Fajnie, że się dzielisz pomysłami. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, bardzo mi się podobają te jajeczka w szydełkowych ubrankach. A domek prześliczny i jak zawsze haft idealnie wkomponowany w kartkę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu piękne jajceczka szydelkowe. Hafcik wspaniale zagospodarowalaś, śliczna karteczka. Pozdrawiam😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, ze haft to nie moja bajka, ale podziwiać lubię:)
    Piękna kolejna kartka, a i jaja wyglądają świetnie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, cudne prace, jak zawsze. Jajeczka przepięknie wydziergałaś. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu piękne prace 🙂 jajeczka bardzo mi się podobają,podziwiam Cię za systematyczność.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pisanki piękne, a biała najpiękniejsza. Zimowe widoczki kartkowe bardzo nastrojowe. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne są te Twoje hafciki - zarówno w postaci wielkanocnych pisanek, jak i bożonarodzeniowych obrazków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu kochana jak ja Ci zazdroszczę tej systematyczności. Jak się zapisujesz to zawsze dotrzymujesz słowa. Jesteś wspaniała i wspaniałe poczyniłaś prace. Zawsze podziwiam Twoje małe hafciki, są urocze. Jaja także, a właściwie to cudowne. Zawsze widzę jaja szydełkowe nakrochmalone, a tu proszę na przezroczystych wydmuszkach. Świetnie się prezentują.
    Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle bardzo produktywnie u Ciebie ;) Śliczne kolory jajeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe pisanki :) pracuś z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prace! Hafcik z domkiem uroczy, a jaja wspaniale zdobią mieszkanie w czasie świąt. Mam takie szydełkowe i zawsze je wieszam na gałązki stroika:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe kartki. Hafciki śliczne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki wysyp jajeczek, ślicznie wyszły a hafcik uroczy:).

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz rękę do tych kartek, Ida Ci jak po taśmie :), jajeczka przeurocze , nadal nie wiem jak nadać im kształt jajka po wydzierganiu...

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że widoczki i domki są w tym roku naprawdę popularne.
    Sporo dziewcząt wykorzystuje te motywy w swoich pracach i musze przyznać,
    że ma to swój niepowtarzalny urok :)
    Ta najnowsza kartka Aniu, podoba mi się chyba najbardziej z całej kolekcji,
    ta dodatkowa ramka super go wyeksponowała:)
    Jajca boskie...jeszcze nigdy nie próbowałam takich zrobić ale wszystko przede mną ;)
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  30. Z Twojej krajobrazowej kolekcji, najbardziej podoba mi się ten ostatni domek :)
    Rameczka podkreśliła jeszcze bardziej jego urok a i kolory takie bardziej żywsze.
    Pod koniec roku będziesz miała efektowny komplet świątecznych kartek Aniu :)
    Jeśli chodzi o szydełkowe pisanki, to jestem laik w tym temacie.
    Jeszcze żadnej nigdy nie poczyniłam...wszystko przede mną ;)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...