Obserwatorzy

sobota, 5 marca 2022

Wyniki rozdawajki

 Witam Was

Jak pewnie pamiętacie TU ogłosiłam małą rozdawajkę z  okazji napisania mojego 1000 posta


Nie było banerka, bo wyszłam z założenia, że Ci co mnie systematycznie odwiedzają i tak się dowiedzą. Termin też był krótki raptem 2 tygodnie bo i tak nikt nie wraca do starych postów. 

No cóż nie zależy mi na osobach, które tu zaglądają tylko z powodu rozdawajki. O dziwo zgłosiło się się Was dużo - 24 osoby, co mnie cieszy niezmiernie. Tym razem Wszystkich którzy chcieli coś ode mnie dostać zebrałam razem.



Wydrukowałam listę i pocięłam na paseczki, wrzuciłam do jednego koszyka uprzednio paski poskładałam. 


Dałam wylosować ten jeden mojemu mężowi, który robił tym razem za maszynę losującą .

A ten jeden los to:



I na dziś tyle, Agnieszce gratuluję  i proszę o kontakt

anniwa59@gmail.com

Pozdrawiam Was serdecznie 




23 komentarze:

  1. Gratuluję Agnieszce i dziękuję za zabawę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga gratuluję Ci z całego serducha a Tobie Aniu gratuluję wspaniałej liczby postów i życzę oczywiście kolejnych tak cudownie dużych liczb.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Agnieszki, a Tobie, Aniu dziękuję za miłą zabawę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Agnieszce! I dziękuję za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Agnieszce i Tobie Aniu, za determinuję w prowadzeniu bloga. 1000 postów to wspaniały wynik <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Agniesi a Ciebie Aniu serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, dziękuję za wspólną zabawę, a Agulce serdecznie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku, ale że ja?🤩 Jakże się cieszę😃 Aniu dziękuję za zabawę i dziękuję mężulkowi za wylosowanie mojej osoby😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Szczęściary😊
    Dziękuję za zabawę Aniu i pozdrawiam ciepło 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Agusi, a Tobie Aniu dziękuję za zabawę :).
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszko gratuluje a Tobie Aniu wielkie dzieki za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Agi i podziękowania serdeczne za zabawę. Pozdrawiam ciepło 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla wylosowanej ! Wielkie dzięki za zabawę, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla Agnieszki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Agnieszce gratuluję, a Tobie Aniu dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super gratuluję. Agula na bank będzie zadowolona z paczuszki. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! Przegapiłam zabawę, ale jakoś ostatnio rzadko zaglądam na blogi. Teraz nadrabiam zaległości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję zwyciężczyni :) :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...