Obserwatorzy

piątek, 11 marca 2022

Marcowe kartki

 Witam Was

Generalnie to z tego posta mogły by być trzy osobne, ale że ja leń jestem to postanowiłam wszystkie moje kartki wsadzić do jednego posta. Zresztą Wam chyba też wygodniej bo zamiast komentować u mnie trzy posty wystarczy tylko jeden komentarz. Tak więc i "wilk syty i owca cała". Zresztą ja tam wolę jeden długi post niż trzy krótkie. Banerki są niestety dwa.


Pierwszy jak widać dotyczy mojej zabawy. Jej zasady znajdziecie TU, natomiast wytyczne do marca są TU


Dwa kolejne banerki to zabawa u Uli gdzie marcowe wytyczne są TU i zabawa u Bogusi gdzie marcowe wytyczne znajdziecie TU.

No to sprawy formalne mamy z głowy teraz możemy jechać z tym koksem, czyli z moimi pracami na te zabawy. Będą same kartki uprzedzam !!

 Zaczniemy oczywiście od kartek na moją zabawę. Jak zawsze są dwie po jednej z każdej mapki, i oczywiście obie Wielkanocne. Mapka lewa i moja interpratacja. 



Sprawne oko zauważy że te paski z  kółkami to pozostałość po  KICie  jaki kiedyś dostałyśmy od EWY



Druga kartka nieco odbiega od mapki, ale oczywiście sobie zaliczam. Nie pasował mi ten napis na kółku, dlatego u mnie jest pod spodem. A że ta kartka jakaś łysa mi się wydawała, dokleiłam zająca i kurczaki 



I co by nie było kolaż do podsumowania


 To lecimy dalej czyli kartka na zabawę Uli  "Co mi w duszy gra". Z marcowego BINGO wybrałam dla siebie linię ze środkowej kolumny czyli  różowy, koronka i kwadrat.



Moja baza jest kwadratowa i różowa w środku i na zewnątrz, do tego jest różowy kwiatek.





 Koronka jest w zasadzie z papieru scrapowego. Jeden bok wycięty wykrojnikiem w kształcie koronki, wykrojnikowa  koronkowa ramka i do tego druga warstwa papieru też jest w koronki.


a cała kartka prezentuje się tak :

  

 Ostatnia zabawa to zabawa u Bogusi. W tym miesiącu motywem przewodnim jest trójkąt. Chyba na mojej kartce doskonale go widać, mało tego są nawet dwa trójkąty.


 Tym razem jest to kartka wielkanocna a ten króliczek jest autorstwa Magdy 


Na dziś to już wszystko, mam nadzieję że trzy kolejne zabawy zaliczone :-). 

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za pozostawione komentarze. 



35 komentarzy:

  1. Jak radośnie i wiosennie się zrobiło dzięki Twoim karteczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki. Uwielbiam takie z hafcikami :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace, każda inna i każda urocza :) zajaczek znajomy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wszystkie prace. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, bardzo podobają mi się Twoje kartki, a naj naj naj oczywiście ta z haftowanym kwiatuszkiem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wyszły te karteczki. Ta ostatnia z króliczkiem chyba najbardziej przypadła mi do gustu :)Pozdrawiam serdecznie Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle urocze i radosne karteczki Aniu. Kojarzą się z wiosną za którą tak tęsknię:)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna kolekcja wielkanocnych kartek.Z zajaczekiem Super.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja się jakoś nie mogę zabrać za kartki... Ale tobie wyszły super i cieszę się, że sobie zaliczyłaś tę jedną, co to odbiega, bo jakby co...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki! Czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki stworzyłaś Aniu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne karteczki Aniu, ta z trójkątami chyba najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe gdzie u Ciebie ten leń siedzi bo nie widzę. Tu piękne kartki, tu dodatki z haftem, tu trzy zabawy zaliczone. Ogarnięte wszystkie linki. Oj Aniu, mi to wygląda bardziej na pracusia. Super kartki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny ten zajączek! Piękne kartki:-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki wszystkie. Zajączek od Magdy super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Znowu ładne kartki wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu u Ciebie znów pięknie i różnorodnie. Świetne kartki!:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Haftowany kwiatuszek chyba najbardziej mi się podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki Aniu - zapasy kartek na różne okazje rosną :) Ja sobie pomału nadrabiam karteczki z mapek z Twojej zeszłorocznej zabawy i tegorocznej w sumie też :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Och Aniu, Twoje kartki są śliczniusie, jestem zachwycona . Szczególnie kartką koronkową z haftowaną różą. Wiadomo, hafciki uwielbiam. Ciekawa jest też kartka z ukośnymi pasami z życzeniami, takiej jeszcze nie widziałam. A zajączek w kieliszku jest przeruroczy! Słodziak jeden:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. dobra robota na każdą zabawę :)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śliczne karteczki:) Świetnie króliczka oprawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu każda zabawa zaliczona w pięknym stylu,dla mnie koronkowa karteczka jest naj naj!
    Cudne koronkowe tło skradło moje serducho, fantastyczny wykrojnik:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, Twoje karteczki są "mega" kolorowe, wiosenne i bardzo urocze. Króliczek w kieliszki skradł moje serducho. Świetnie poradziłaś sobie z wytycznymi do każdej zabawy. Brawo, kto jak nie Ty. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne karteczki Aniu, wszystkie! Dziękuję pięknie za udział w mojej zabawie. Pozdrawiam serdecznie Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super karteczki, ale ta haftowana skradła serducho :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czuć wiosnę w tych pięknych kartkach. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne karteczki Aniu, różnorodne i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale fajne kartki wielkanocne Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocze kartki, ta w koronkowe ramce z wykrojnika bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu karteczki są przepiękne. Super ta koronka z wykrojnika się prezentuje😃

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię podziwiać Twoje pomysłowe kartki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne kartki Aniu zrobiłaś :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...