Obserwatorzy

czwartek, 2 marca 2023

KTM haftujemy wspólnie z Coricamo -odsłona pierwsza

 Witam Was

Tak szczerze powiem, że normalnie zapomniałam że się zapisałam na tą zabawę w KTM. Dopiero mi Joasia o niej przypomniała jak mi wysłała wzory. 


Jak jeszcze nie wiecie o co chodzi, to wszystkie szczegóły zabawy znajdziecie Tu 

No cóż nie przepadam za wzorami z Coricamo, ale jak się powiedziało A trzeba powiedzieć i B. Nie lubię wyszywać dwa razy tego samego wzoru, moje jajo będzie zatem miało tylko dwie ścianki wyszywane, pozostałe dwie będą z materiału, jak ukończę haft w terminie, bo póki co, idzie mi jak po grudzie to wyszywanie.
Nie mam też pełnej palety mulin DMC więc wybrałam Ariadnę i kanwę białą 16 ct, choć zazwyczaj wyszywam na 14ct. 



Jak widzicie na zdjęciu, wydrukowałam też wzory, choć tak po prawdzie to ten z zajączkiem i kaczuszką są w najnowszym numerze "Igłą Malowane

A tak wyglądają moje pierwsze próby wyszywania. 


Na dziś to  wszystko, ciekawe czy uda mi się skończyć haft w terminie ???
Pozdrawiam Was Wszystkich serdecznie i dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze. 



16 komentarzy:

  1. Dawaj Aniu i nie narzekaj. Ty przecież wszystko wyhaftujesz, nieważne, czy z Coricamo, czy Igłą malowane, czy z "czapki". Kto jak kto, ale Ty zawsze stworzysz cudeńko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie super, nawet jeśli nie do końca jesteś przekonana ;) :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy krok zrobiłaś, teraz już tylko do przodu :) dasz rade :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno dasz radę, a jak nie to zrobisz później. Pierwsze krzyżyki postawione i to najważniejsze. Wyszywałam kilka wzorów z Coricamo i były całkiem nie złe. Czekam na gotowe jajeczka do podziwiania.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wielkanocne hafty! Trzymam kciuki za Ciebie, abyś skończyła w terminie. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzonka Aniu ! Ja jeszcze nie zaczęłam, narazie dzisiaj myślałam o tym hafciki pomiędzy czytaniem książki haha 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno dasz radę, bo jesteś solidna firma, a jeśli nie, to świat się nie zawali :) Mnie krzyżyki teraz mniej wciągają, może po prawie 50 latach wyszywania przechodzę kryzys;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też podoba mi się niewiele wzorów z tej firmy ;).

    Widzę, że te jajka będę sporych rozmiarów :).

    Trzymam kciuki za realizację w terminie ale nic na siłę, bo haftowanie, to ma być przyjemność :).

    OdpowiedzUsuń
  9. To będą piękne jajka bo widzę już po wzorach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za terminowe ukończenie hatu - powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne wzorki, dasz radę! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zadanie przed tobą - powodzenia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasu sporo. Trzymamy kciuki aby wyszło pięknie.Dziękuj za udział w zabawie KTM.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu w Twoje umiejętności hafciarskie wierzę akurat bez wątpienia 👌Jestem pewna,że efekt będzie bardziej niż zadowalający 🥰

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...