Obserwatorzy

wtorek, 21 marca 2023

Zabawa hafciarska - odsłona III

 Witam Was

Dziś będzie znowu zakładka haftowana, którą przygotowałam na Hafciarską zabawę u  Eli. Jej zasady znajdziecie TUTAJ

 
A w III odsłonie wyszywamy literki, TU znajdziecie wytyczne 



Tak się składa że po pierwsze lubię wyszywać zakładki a po drugie lubię wyszywać litery, tym razem postanowiłam spróbować zrobić zakładkę podobną do zakładek Splocika. Z jednej strony zakładka a z drugiej napis czyli litery, u Splocika możecie taką zakładkę obejrzeć np. TUTAJ 

Ja zdecydowanie robię inne zakładki, u mnie wstążki są krótkie a haft dłuższy. Co kto woli oczywiście :-) .

To już Wam nie zawracam głowy, pokazuję co u mnie powstało.


Z jednej strony sentencja czyli litery :-) a z drugiej taki hafcik

i z obu stron

 

Na koniec wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie


Tu widać że zakładki lubię, były trzy tematy i są trzy zakładki .

I to na dziś wszystko więcej nie będzie. Pozdrawiam Wszystkich serdecznie


 

33 komentarze:

  1. Aniu, podziwiam Twoje hafty! Zakładka dwustronna jest śliczna. Nawet czytanie książek w takim towarzystwie daje większe zadowolenie😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu bardzo ładna zakładka i podoba mi się pomysł by na jednej stronie był wzór, a na drugiej napis. To tworzy spójną całość :).
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik na zakładce, a napisał w punkt.Ciekawa książka to jeszcze 2 strony itp aż dochodzisz do końca a tu głęboka noc, tak przypaliłam gołąbki drugi raz w życiu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka śliczna ale zaintrygowałaś mnie tą zmianą koloru w połowie litery!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna zakładka!!! POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna zakładka Aniu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo Ty!
    Zakładka jest super. :)
    Wspaniała sentencja - myślałam o podobnej. :)
    Przyznasz, że fajniejsza jest taka zakładka od tej podszytej filcem?
    Ja robię zakładki różnej długości, zależnie od wzoru, który czasami skracam albo wydłużam, a ogonki, to dopełnienie długości zakładek.
    Wychodzę z założenia, że ważne, by ogonek wystawał z książki, a zakładeczka może być niewielka.
    Są książki z tasiemkami zastępującymi zakładki i też nie zawsze tyle samo wystają poza książkę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna zakładka, a napis to już sam miód-cud.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładki są ponadczasowe, dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu jesteś mistrzynią zakładek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super !! Śliczne hafciki i piękna zakładka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zakładki, też bardzo lubię litery , powiedzonka, przysłowia no i zakładki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dobrze wiesz, uwielbiam zakładki... :) ta jest super! Pięknie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta zakładka - i jaka staranność haftu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna zakładka, piękny haft i super motto :) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taak zdecydowanie miło jest czytać z taką zakładka!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Znakomicie wyszła ta zakładka, elegancko wygląda i z jaką starannością wykonana. U mnie leżą aż 4, a może nawet 5 rozpoczętych i jakoś nie mam czasu dla nich, żeby w końcu je dokończyć :) Chciałabym być tak systematyczna jak Ty. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje zakładki Aniu zawsze mnie zachwycały i zachwycać będą 😊 Są piękne,estetycznie wykończone do najmniejszego detalu. A ta zakładeczka jest dwustronna (zamiast filcu) i to czyni ją jeszcze bardziej atrakcyjną;) Motto super,zgadzam się w 100%😉 Serdecznie pozdrawiam! Miłego weekendu 🥰

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna zakładka i taki motywujący tekst. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zakładka Aniu i ekstra ten napis, zgadzam się z tym w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie no Aniu - zakładka wygląda mistrzowsko. Zwłaszcza moją uwagę przykuwa napis na niej. Cała prawda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna zakładka, to jest coś czego zawsze mi brakuje jak czytam, bo niestety często je gubię.. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu! Rewelacyjna zakładka! Jestem zachwycona! I jakie prawdziwe motto :-)
    Serdecznie Cię pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna zakładka i motto świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Tekst na zakładce super. Bardzo fajnie wykorzystałaś motyw zabawy. Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacja! Zakładka jest przepiękna, a sentencja na niej świetna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne te Twoje haftowane zakadki!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...