Obserwatorzy

poniedziałek, 13 marca 2023

Link Party Renia - marzec

 Witam Was

Wiem że to jeszcze nie czas, bo ta zabawa trwa od 15 do 15 dnia miesiąca ale w związku z tym że moja praca jest z dysku już jakiś czas temu skończona to publikuję ciut wcześniej , tym bardziej że na końcu jest też wiadomość  dla Was.   

Przedstawić Wam chcę moją kolejną pracę na zabawę u Reni. 



Tym razem będzie do chusta. Lubię dziergać chusty, dla mnie to taki projekt długofalowy. Bo nie robię nic konkretnego  z przeznaczeniem  dla kogoś konkretnego. Ot takie zabicie czasu. Wiadomo, że szydełko to taka rzecz, którą można zabrać i do pociągu i dziergać przy TV, przynajmniej ja tak mam. Choć nadziwić się nie mogę jak dziewczyny pokazują na FB, że kupiły mnóstwo kokonków ombre. W sumie  i mnie się podobają, ale bez przesady kupuję jak potrzebuję, a nie dla samego kupowania. Wiem że to przyjemne jak się otwiera taką paczkę, ale tania ta przyjemność  nie jest. 

Moja chusta zowie się Henia a autorką wzoru jest Joanna Pawlak, a znajdziecie ją tutaj.  Jak widzicie założyła ona specjalną grupę na FB która zowie  się HEKLOVE AŚKU.

Moja chusta zbyt duża nie jest ale ja robię dość ciasno i robiłam ją szydełkiem 3,5mm. Myślę, że jak ktoś weźmie grubsze szydełko to wyjdzie Wam większa.  

Można też kupić gotową chustę na RAVELRY

Ten miętowy kolor to pozostałość po poprzedniej chuście. Mój błąd bo jak zamawiałam kokonek  trzeba było zacząć od innego koloru.

 To już Was nie zanudzam tylko pokazuję co u mnie powstało !!





A tu już trochę z bliska


 I wszystkie prace jakie u mnie powstały od początku roku



A na zakończenie chciałam Was poprosić o kartkę dla naszej Jadwigi która 7 kwietnia 2023 roku kończy 70 lat i tu napisała, że ma wielkie marzenie. Postarajmy się je spełnić  to kosztuje tylko znaczek a adresem się chętnie z Wami podzielę :-) . Pisała też o tym Małgosia X o TUTAJ

 I na dziś to wszystko, pozdrawiam Was serdecznie i z góry dziękuję za wszystkie komentarze jakie u mnie zostawiacie. 



23 komentarze:

  1. Aniu chusta bardzo mi się podoba, układ kolorów też, czekoladowe wykończenie podkreśla wzór chusty.O Jadzi pamiętam chociaż banerka nie wstawiłam.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, cudowna jest ta chusta, wzór - no wiadomo, ale i kolorystyka bajeczna. Jak ja podziwiam takie rękodzieło!
    Mam nadzieję, że uda się wspólnymi siłami spełnić marzenie Jadzi, 70 kartek to wcale nie mało. Dziękuję, że tez o tym napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i elegancka chusta. Brawo Ty! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Aniu. Przepiękna chusta. Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta jest rewelacyjna, kolory bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wzór znalazłaś. Piękne kolorki. A kartkę myślę, że da się zrobić. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny wzorek i kolorki chusty też super ! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mięta bardzo ładnie ożywia chustę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu ta chusta jest piękna. Dużo pracy w nią włożyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydziergałaś prześliczną chustę Aniu!!! Bardzo podoba mi się też jej kolorystyka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej chusta jest naprawdę świetna! Ubolewam,że nie mam zdolności szydełkowych 😔 Jedną chustę udało mi się kiedyś ukończyć, dałam córce na wieczory w ogrodzie ,a drugą sprułam ,bo coś już nie szło i niestety nie miałam cierpliwości zaczynać od nowa 🤭 Wełna czeka na cud,że może coś mi znów odbije 😂Pozdrowienia Aniu

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się takie chusty. Fajna, stonowana kolorystyka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja właśnie sie zastanawiałam dlaczego nie mam Cię na żabci, dobrze, ze doczytałam i melduję że owy płaz już jest ;) Aniu śliczna chusta i szczerze gratuluję cierpliwości, ja mam ew na jedną serwetkę, na chustę już nie, zdecydowanie bardziej wolę druty;) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu cudna chusta i chyba nie znowu taka mała.... karteczka dla Jadzi zrobiona, Gosia wysłała mi adres, fajnie że promujesz prośbę Jadzi dalej.... uściski Aniu !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna chusta, dziergałam chusty na drutach, ale jeszcze nie zrobiłam żadnej na szydełku. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyszła! Ten dodatkowy kolor stanowi taką jakby bordiurę. Też kupuję włóczki pod konkretne projekty, ale zwykle coś tam jeszcze dodatkowego wrzucę do koszyka ;) Natomiast pierwszego kokonka dopiero będę przerabiać, w kwietniu zrobię chustę - wreszcie coś dla siebie ;) Piękna idea z kartkami dla koleżanki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyszła chusta, wygląda i na ciepłą i elegancką. Osobiście to mi się kolor miętowy bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna chusta - szalenie mi się podoba! Takiego wzoru jeszcze nie widziałam.
    Staram się już nie kupować włóczki tylko dlatego, że mi się podoba. Kiedyś ulegałam impulsom, zapasy mam do teraz. Powoli utylizuję, ale czas nie z gumy...
    🦋

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo piękna chusta. Nie mam niestety cierpliwości do szydełka.
    Z chęcią zrobię kartke i wyślę, więc poprosze o adres :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...