Obserwatorzy

wtorek, 7 marca 2023

Choinka 2023 i Pascha 2023 - marzec

 Witam Was

Tym razem proponuję Wam prace na dwie zabawy, które zawsze publikuję razem. Są to mianowicie:  Choinka 2023 u Kasi, i Wielkanoc a właściwie Pascha u Małgosi.


Banerek oczywiście wspólny, a żabki  marcowe do Choinki znajdziecie TU , natomiast do Wielkanocy TU.

Jeżeli chodzi o choinkę to oryginalna nie będę. Przedstawiam Wam kolejną bombkę jaką stworzyłam. Tym razem wyszywałam na niebieskiej kanwie .  Bombki były wyszywane na zamówienie i miały być niebieskie jak porcelana z Włocławka. Niestety to już ostatnia. Najpierw hafciki jakie do niej powstały


Oczywiście dół bombki to ozdobny guziczek, a góra to zawieszka.
 


a to już sama bombka


  

No i kolaż dla Kasi, i wszystkie moje prace jakie powstały w 2023 roku




 

To teraz przechodzimy do drugiej zabawy i drugiego najważniejszego Święta w Polsce czyli do Wielkanocy. Dotychczas pokazywałam Wam same prace szydełkowe. Tym razem będą kartki, bo tak w zasadzie to nic innego u mnie nie powstaje.  Kiedyś natrafiłam na Pintereście na fajne krzyżykowe jaja, niestety pomimo usilnych poszukiwań   nie udało mi się znaleźć autorki tych wzorów

Poniżej hafciki jakie powstały. 



Może zdjęcie tego nie oddaje ale te jaja są takich samych rozmiarów.

A z tych wyszywanych jajek powstały proste kartki takie do koperty, choć każda inna to wszystkie są moje co mnie bardzo cieszy !!


i trochę bliżej 



 

I wszystkie prace jakie powstały u mnie na tą zabawę




Są trzy miseczki, trzy serwetki, trzy jaja , dwa króliczki i pięć kartek.

Ja tam jestem zadowolona z tego co stworzyłam !! Na dziś to tyle. Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.



34 komentarze:

  1. Ta bombka się udała, jest podobna do włocławskiej, coś tam mam z Włocławka.Karteczki z haftowanymi jajkami prześliczne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu wspaniałe hafty- bombka rewelacyjna :) Cudny zbiór wszystkich prac- karteczki super :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała bombka z hafcikami. Jajeczka super ozdabiają karteczki, zebrało ich się trochę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykła bombka naprawdę CUDO. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bombka. Piekne jajka. Też by. Chciała stworzyć kolaż, ale nie wiem jak 🤷‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombka rewelacja, a kartki też śliczne. Nie mam w tym roku natchnienia na wielkanocne kartki, więc pozwól, że odgapię pomysł od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie Twoje prace z haftem mają to coś, są po prostu śliczne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze podziwiam Twoje bombki z haftami - bardzo mi się podobają. :)
    Leżą tu koło mnie dwie styropianowe bombki i czekają, aż nabiorę odwagi by wykonać podobne do Twoich. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prace, jaka różnorodność :) świetne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombastyczna bombka, ale jajca haftowane wymiatają :) Karteczki śliczne ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy już pisałam, że uwielbiam połączenie bieli z niebieskościami? Bombka przepiękna. Wyszywane jajeczka również. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biel i niebieski - jak pięknie to wygląda :) kolejny raz zachwycam się połączeniem tych kolorów :) jajeczka haftowane są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu nieustannie podziwiam Twoje haftowane bombki. Kartki z haftowanymi jajkami też wyszły świetnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w bombce😍. Trudno mi sobie wyobrazić jak była robiona ale jest prześliczna. Jajeczka też przecudnej urody😌.

    OdpowiedzUsuń
  15. I bombka i karteczki bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, kolejna cudowna bombka, a haftowane jajeczka biorę wszystkie w ciemno:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałe są Twoje prace, takie kolorowe, bardzo miło się ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twoje hafty :) Bombka wygląda wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne hafty a bombka skradła moje serce. Jest wspaniała. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anie świetne te bombki towrzysz !!!! A kartehzki też urocze bo hafciki maja swój urok ! 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ te hafty są urocze. Bo kto powiedział, że bombki są tylko na Boże Narodzenie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu podziwiam Twoje haftowane bombeczki, a i jaja na kartkach pięknie sie prezentują:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze Aniu przecudne są te Twoje haftowane arcydzieła! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy Ty Aniu to wszystko robisz. Ja wiem, że haftujesz szybko, ale i tak potrzeba na to mnóstwo czasu. Piękne wszystkie Twoje dotychczasowe prace, ale bombka w niebieskościach cudowna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze zastanawiam się jak uciągnąć równo na takiej bombce haft. Jak widzę Tobie wychodzi to pięknie. Serdecznie Cię Aniu pozdrawiam. Kartki bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ piekne te Twoje prace, mogę je oglądać i oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ilości imponujące! A jeszcze jakie piękne 😍

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko jest przepiękne Aniu, a najważniejsze że wykonane z zaangażowaniem :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu, przepiękna bombka! Nie mniej zachwycają hafty jajeczek i kartki, które powstały z ich użyciem . Teraz sobie uświadomiłam, że dawno nie stawiałam krzyżyków. Pozdrawiam 🌷

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, kartki wyszły Ci śliczne i każda inna i to cieszy. A bombka jak zwykle rewelacyjna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie połączone części na bombce !

    OdpowiedzUsuń
  32. Widać od razu ile pracy i serca wkładasz Aniu w swoje prace.
    Bombka prezentuje się pięknie, sam haft już jest imponujący
    a wykończenie to już przysłowiowa wisienka na torcie!
    Każdy chciałby takie cudo na swojej choince :)
    Kartki pisankowe, również prezentują się imponująco.
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.,

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...