Obserwatorzy

środa, 5 kwietnia 2023

Moja zabawa z niespodzianką - kwiecień

 Witam Was 

Nie wiem co ten Blloger znowu wymyślił. Pojawiają mi się w SPAMIe jakieś stare komentarze z 2018 roku i późniejsze. Dotychczas były tam tylko te nowe z 2023. Też tak macie czy to tylko u mnie ??

Przechodząc do tematu tego posta to będą  kartki, ale takie moje z haftem. Otóż nie wiem jak  u Was ale mnie ciągle brakuje kartek okolicznościowych.  Machnęłam więc kilka a dokładnie 5 haftów z kwiatami, a znajdzie wzorki u MONIKI w sklepie. 

Tak się składa, że te kwiaty są różowe, a taki właśnie temat zadała nam na kwiecień Madzia, która prowadzi zabawę z niespodzianką a wytyczne do kwietnia znajdziecie TU

 
A hasło na kwiecień brzmiało "Różowy księżniczkowy"
Co prawda Księżniczki nie ma, ale są kwiaty różowe o takie



a z tych hafcików powstały kartki okolicznościowe


i trochę większe



 A poniżej już wszystkie prace jakie powstały na tą zabawę od początku roku :


I tak w zasadzie mogłabym skończyć, ale jest Wielki Tydzień a ja się chyba już do Świąt nie pokażę więc chciałabym złożyć Wam serdeczne życzenia wielkanocne , jako że nie zwykłam pisać osobnego posta  w tym temacie. 


Teraz to się już żegnam z Wami i do zobaczenia po Świętach. 





40 komentarzy:

  1. Wspaniałe hafty, zwłaszcza jak leżą koło siebie wszystkie razem :) tobie Aniu także zdrowych błogosławionych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki powstały, u mnie też ciągle potrzeba kartek okolicznościowych.
    Tobie Aniu i Twoim bliskim również życzę radosnych i zdrowych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafty ale na karteczkach jeszcze piękniej wyglądają.Radosnych,zdrowych świąt Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te Twoje haftowane kwiatuszki. Co do komentarzy to nie wiem co się dzieje, za to wiem, że znikają wpisy sprzed 10 lat i więcej z opisem że treści niedozwolone. A tak w ogóle to i Tobie ciepłych, rodzinnych i przede wszystkim zdrowych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu machnęłaś tyle pięknych hafcików, które cudnie oprawiłaś w karteczkach. Jesteś mistrzynią haftów. U mnie z blogerem wszystko w porządku. Tobie Aniu również wspaniałych i spokojnych świąt, nawet z kotami i psem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafty Aniu i super karteczki. Żabka była głodna, zdjęcie z haftem się nie pokazało, porwałam to z karteczkami, a do zestawienia wstawię hafty. Dziękuję kochana za udział, nie spodziewałam się, że ktoś tak szybko ogarnie temat. Ze spamem mam to samo. Zdrowych, spokojnych i radosnych świąt Aniu dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się bardzo podobają te karteczki .Lubię księżniczkowy kolor .Słonecznych i radosnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. Super galeria różowych kwiatuszków :)
    U mnie w spamie też nagle znalazłam stare komentarze z 2019 i 2020 roku. Najdziwniejsze to jest to, że to moje własne osobiste odpowiedzi były na komentarze piszących :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne karteczki!!! Zdrowych i pogodnych Świąt Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, hafty są śliczne, takie delikatne.
    Aniu, dziękuję za życzenia i kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu ja mam podobnie z komentarzami. Kiedyś 60 mi rzuciło do spamu. Karteczki prześliczne i bardzo przydatne :) Zdrowych i spokojnych Świat Aniu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne karteczki, bardzo lubię haftowane, dziękuję za życzenia i odwzajemniam Spokojnych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Krzyżyki robią robotę, urocze Kwiatuszki Aniu, pięknego czasu Triduum, niech zmartwychwstały Tobie I Twoim iskim błogosławi, miłego świętowania!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze kartki. Spokojnych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki i widzę tam moją 🙂, dziękuję raz jeszcze. I dziękuję, Aniu za kartkę i życzenia świąteczne. Również przesyłam Tobie wszystkiego najlepszego, spokojnych, radosnych Świąt Wielkiej Nocy i zdrowia przede wszystkim. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki delikatny hafcik zawsze chwyta za serce a do tego jeszcze różowy😄. Karteczki wyszły pięknie!
    Zdrowych i radosnych Świąt! 😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki i hafciki :) Nie wiem dlaczego, ale takie karteczki z haftem zawsze bardziej mi się podobają :) Pozdrawiam cieplutko i również życzę spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hafcikami zachwycam się niezmiennie! Wspaniałe karteczki poczyniłaś Aniu.Tobie również życzę zdrowych,spokojnych a zarazem radosnych Świąt Wielkanocnych! Wszystkiego Dobrego! Pozdrawiam 🐣🌿🐇🌱🌷

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki piękny kwiecisty/kwiatowy post ;) życzę wiosennej pozytywnej energii- na święta i na później!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne hafciki i kartki z nimi. :)
    Dziękuję za życzenia. :)
    Spokojnych i pogodnych Świąt Tobie i Twoim bliskim życzę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne te hafciki, Aniu, podziwiam.
    Wesołych Świąt, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne hafciki, Aniu.
    Wesołych Świąt, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, wszystkiego dobrego, spokojnych świąt :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdrowych i wesołych Świąt Aniu. Spokoju, Zdrowia i Radości ze Zmartwychwstania. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne kartki z hafcikami. Zdrowych , pogodnych i rodzinnych świąt życzę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe hafty i karteczki, Aniu! Życzę Ci radosnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne te hafciki. Pięknych, radosnych Świąt życzę pełnych rodzinnej atmosfery i wiosennego nastroju :-).

    OdpowiedzUsuń
  29. Spokojnych Świąt i mokrego Dyngusa!
    Najpiękniejsze są haftowane kartki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne hafty i śliczne kartki powstały:) radosnego świętowania życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne są te Twoje hafciki. Podziwiam je nieustannie, bo sama mogę tylko pomarzyć o takiej zdolności. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego i najwspanialszego z okazji świąt

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu, prześliczne haficki i cudne kartki z nimi w roli głównej powstały!
    Święta, święta i po świętach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakiś czas temu w spamie znalazłam styczniowe komentarze, które nie powinny tam trafić, a dla odmiany te, które oznaczam jako spam trafiają do komentarzy do opublikowania. Kartki piękne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne są te różowe kwiatuszki - kartki powstały śliczne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne kwiatki. U mnie w spamie komentarze z lipca i te świeże, ale jak wiesz mam krótką działalność blogową.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne te kwiatowe hafty. Cudownie je wykorzystałaś. Kartek nigdy za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne haftowane kartki wyszły, ciekawe wzory tych kwiatków i fajnie, że każdy inny, bo jest ciekawie :)
    Uściski Aniu

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...