Obserwatorzy

sobota, 15 kwietnia 2023

Link Party Renia - kwiecień i serdeczne podziękowania za kartki Świąteczne.

 Witam Was

Nie wiem czy pamiętacie ale w 2022 roku Renia ogłosiła nową zabawę w robienie całorocznego kocyka. Szczegóły znajdziecie TU

Wybrałam oczywiście wzór który nie wymagał zszywania. Ale niestety w roku 2022 nie udało mi się go skończyć. Tu możecie poczytać na czym stanęłam. 

Teraz udało mi się go w końcu skończyć  i postanowiłam go wysłać na kolejne - kwietniowe LINK PARTY do Reni. 



Może i to uznacie za pójście moje na skróty ale nic na to nie poradzę, że nie udało mi się go skończyć w terminie a teraz jest już gotowy i postanowiłam Wam go pokazać. 

Tak wygląda po skończeniu. 







Niestety tak się składa, że  w zasadzie  go nie potrzebuję więc jak ktoś byłby na niego chętny oddam go tylko za  zwrot kosztów przesyłki, szkoda mi go pruć, bo to wiele godzin mojej pracy. 

Kocyk waży ok. 2 kg  i ma wymiary 156 cm * 290 cm.

Wysyłam głównie paczkomatem, ale nie ma sprawy i Pocztą też wyślę.

I na koniec wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie


Pokarzę Wam jeszcze kartki jakie do mnie przyleciały na Wielkanoc. Przepraszam Was, że nie prezentuję ich pojedynczo, ale sporo by miejsca zajęły ( bo jest ich 20 ), dziękuję Wszystkim, którzy o mnie pamiętali, nie tylko w tych kartkach ale w życzenia przesłanych mi inną drogą. 

Dziękuję : Agacie, Madzi, Dorocie i Lidzi


Dziękuję : Justynce, Reni, SylwiiAni

Dziękuję : Splocikowi, Eli , Ani i Monice



Dziękuję : Zosi, Hani, Basi i Ewie


Dziękuję : Małgosi i Reni


Dziękuję Ani i Agatce


Teraz już mogę zakończyć ten post,  pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za komentarze jakie u mnie zostawiacie. 




38 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze Aniu, że skończyłaś kocyk - podoba mi się (ale mam swój) :)
    Kartki też piękne dostałaś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny koc i sporo resztek wykorzystałaś a o to chodziło.Karteczki piękne, cała galeria.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spory ten kocyk, Aniu. Jest piękny, jak i pozostałe Twoje prace. Chyba nie podziękowałam Ci, Aniu, za życzenia, wysłałam ostatnio dużo maili i mogło mi gdzieś umknąć. Dziękuję za pamięć i świąteczne życzenia w ślicznej kartce, wraz z dwiema innymi karteczkami stały na komodzie stanowiąc jedną ze świątecznych dekoracji. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. KOlorowy kocyk. Bardzo ładne karteczki dostałłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu wiem ile pracy trzeba włożyć w tak duże projekty i na pewno nie poszłaś na łatwiznę. Przy tylu pracach i Twoich zainteresowaniach i tak się dziwię, ze go już skończyłaś:) koc wyszedł Ci pięknie! Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie
    Ps. żaba juz jest;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koc wyszedł super, choć początkowo miałam inne odczucie, a teraz podziwiam Twoją pracę. :)
    Kartki po prostu Cię zasypały, ale to miłe, gdy tak wiele osób pamięta. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Napracowałaś się przy tym kocyku, podziwiam. A karteczki dostałaś super Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, jeśli nikt nie chce tego wspaniałego kocyka, to ja go wdzięcznym sercem przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny kocyk Aniu, super że trafi w dobre ręce - do Małgosi. Aniu masz złote serce, dostałaś wiele śliczności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknymi kartkami Cię dziewczyny obdarowały.
    Natomiast kocyk to petarda, szkoda by mi było oddać takie rękodzieło. Ogrom pracy. Jest cudny. Więc jeśli Jeszcze nikt się nie zgłosił chętnie go przygarnę:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edit, spoko Aniu. Dopiero po opublikowaniu mojego komentarza zaktualizowały mi się poprzednie. Jak pisałam to były tylko dwa pierwsze. (Ach ten bloger). Widzę teraz, że Gosia jest chętna na kocyk więc jasna sprawa. Wycofuję się. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  11. Widać że był to pracochłonny kocyk.Na pewno trafi w dobre ręce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Imponujące dzieło! Aby wydziergać taki koc to trzeba mieć wiele cierpliwości i samozaparcia. Bardzo ciekawy wzór zastosowałaś. Chociaż trochę szydełkuję to nie mam pojęcia jak te wszystkie kolory tak zgrabnie połączyłaś. Widać tu ogrom pracy a kocyk jest piękny więc nie dziwię się już ma nową właścicielkę😌

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki dostałaś. Bardzo pracochłonny kocyk wykonałaś. Podziwiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  14. Imponujący kocyk. Podziwiam za cierpliwość i wytrwałość. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten koc podziwiałam od początku jak go robiłaś - jest świetny :) ja robiłam pogodowy - mam zapisane temperatury, ale jeszcze nie skończyłam, a są już chyba 2 lata jak go zaczęłam... Po prostu nie mam serca do takich w kółko powtarzanych wzorów. Kiedyś go pewnie skończę, ale na razie czeka w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję ukończonej pracy, ciężko wrócić do raz przerwanej robótki, a tym bardziej takiej dużej. pięknie wyszedł Ci ten koc.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie ♡
    Piękny jest ten kocyk, matko ile musiałaś w niego włożyć pracy! I czasu! Super wyszedł, naprawdę bardzo mi się podoba :) Wszystkie twoje prace są zachwycające, ja uwielbiam je oglądać ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocyk finalnie wyszedł bardzo ciekawie. Ileż ślicznych kartek dostałaś. Pięknie! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Duży i piękny kocyk, bardzo ładne kolory. Sporo Ci czasu musiało zająć.
    Piękna galeria kartek. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny kocyk Aniu, ogrom pracy, jak dla mnie, wiem o czym mówię bo sama dziergam i kibicowałam Ci cały rok w wykorzystaniu resztek włóczek. Szacun Aniu i gratulacje za skończenie!!! Fajnie że Gosia przygarnie ta optymistyczna i kolorowa prace, niech jej służy. Zawsze chciałam zrobić pogodowy kocyk ale póki co nie mam jak i kiedy.... ale takie kolorowe patchworkowe trochę prace mi się podobają 😀 jeszcze raz Aniu gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Konkretny ten koc,w sensie spory! Bardzo fajny! Satysfakcjonujące,że własne ręce stworzyły coś tak extra! Miłego dnia Aniu 🌞

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu! Najważniejsze, że koc doczekał się finału! Jest ogromny i przepiękny i wymagał niesamowitego zapału, czasu i chęci! Podziwiam! Kartki przepiękne :-)
    Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu wlozylas tyle pracy w kocyk i piszesz, że nie jest Ci potrzebny ! Na pewno masz w rodzinie osobę która się z niego ucieszy...ale mnie by było szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wygląda Twój kocyk, a właściwie to cały koc bo spory wyszedł :)
    Karteczki też piękne dostałaś. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ciepło jest na sercu, które tyle życzeń, na pięknych kartach spisanych, otrzymuje! Nie dziwota, że już ciepłego koca nie trzeba :) Bo też nie jest to żaden zdrobniały 'kocyk'.
    Możesz go też wystawić na allegro albo na aukcję charytatywną, tak podpowiadam inne pomysły. Na pewno trafi w dobre ręce! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten kocyk jest ekstra!!! Duży , kolorowy i pewnie cieplutki! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczny kocyk, fajnie, że udało Ci się go skończyć. Wspaniała galeria przepięknych kartek. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Koc super! Też bym z chęcią przygarnęła, bo lubie kolorowe i tęczowe hafty i inne takie 😊 Szkoda,że się spoźniłam, ale kto pierwszy ten lepszy. Super kartki, ja się nie umiem ogarnąć z wysyłką kartek od 3 lat 🙈 choć kiedyś regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu taki duży koc szydełkiem machnąć to mnóstwo pracy i godzin poświęconych na jego wykonanie, ja nie dała bym sobie z tym rady. Szybko się nudzę takimi wielkimi pracami😉
    Piękne kartki otrzymałaś w ilości wręcz hurtowej!
    Pozdrawiam ciepło 😊🪷

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocyk jest świetny, warto było go robić. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podziwiam! kocyk - raczej KOC! - jest imponujący! :) i do tego jedyny w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudna praca i pracochłonna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Koc imponujący, na pewno ciepły .
    Kartki przeurocze dowody pamięci dziewczyn 🙂😘

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu, kocyk robi wrażenie!! Piękny!
    Buziaki! :)
    PS. Aniu, ta cudna karteczka nie jest ode mnie, choć życzę Tobie wszystkiego dobrego. Ja już nie wysyłam.

    OdpowiedzUsuń
  35. łał powstał kawał wspaniałej pracy kocyk olbrzymi - gratuluje tak wytrwałej robótki :) Przepiękne karteczki Aniu dostałaś :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. KOC: Lepiej późno niż wcale! Najważniejsze, że skończony, a że z poślizgiem - życie rządzi się swoimi prawami.
    KARTKI: Taka różnorodność a wszystkie prześliczne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...