Obserwatorzy

sobota, 22 kwietnia 2023

Choinka i Pascha kwiecień 2023

 Witam Was

Jak zawsze to dwie zabawy zawsze łączę razem. Tak będzie i w tym miesiącu. To zgodnie z tradycją najpierw banerak  wspólny.


Zabawę Choinka 2023 prowadzi Kasia a kwietniowe wytyczne znajdziecie TU 

Natomiast zabawę związaną z  Wielkanocą prowadzi Małgosia a kwietniowe wytyczne znajdziecie TU.

Tym razem na obie zabawy przygotowałam kartki bo tych nigdy nie za dużo. 

Dla tych co nie wiedzą: to Małgosia  postanowiła dalej kontynuować swoją zabawę, a nowe wytyczne pojawią się niebawem. Możecie o tym poczytać TUTAJ

To jedziemy z tym koksem. Na pierwszy ogień idzie Choinka 2023 i kartki z hafcikami  na Boże Narodzenie.  Najpierw hafty jakie przygotowałam.


To są malutkie hafty i  różne  resztki kanwy których u mnie dostatek 

A poniżej już kartki z nimi i kolaż do podsumowania dla Kasi.


No i oczywiście wszystkie prace jakie powstały u mnie od początku tego roku


To walimy teraz do Wielkanocy. Wybrałam Wszystkie hafty jakie powstały u mnie kiedykolwiek a były niezagospodarowane i zrobiłam z nich kartki. A moje hafciki Wielkanocne wyglądają tak :


i kartki jakie z nich powstały



W dwóch z nich zastosowałam haftowane napisy o których tu pisałam

I oczywiście kolaż dla Małgosi i wszystkie moje prace jakie powstały w tej zabawie



Tak w zasadzie to już wszystko. Post jest zaplanowany a ja jestem w Łodzi na kolejnym spotkaniu z dziewczynami od  rękodzieła. Podzielę się oczywiście z Wami fotką po powrocie. Pozdrawiam Wszystkich serdecznie dziękując za wszystkie pozostawione komentarze. 



29 komentarzy:

  1. Świetne wszystkie kartki, Aniu. I dobrze zagospodarowane małe hafciki i resztki kanwy.
    Pozdrawiam serdecznie i udanego spotkania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, kartek nigdy nie za dużo, muszę coś z tym zrobić w tym roku. Dziękuję za Twój wkład w zabawę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne delikatne kartki z uroczymi hafcikami.Milej zabawy w tym zacnym gronie Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne hafciki Aniu i super zagospodarowane. Najbardziej spodobał mi się kurczaczek. Owocnego spotkania Aniu, baw się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko świetnie zagospodarowałaś. Wyszły piękne kartki. Udanego spotkania.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ty zdolna bestia jesteś. Udanego spotkania życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kartki wykonałaś. :)
    Udanego spotkania. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ natworzyłaś cudności. Fajnie, że udało Ci się zagospodarować to co leżało w szufladzie. Podobają mi się te haftowane kartki. Życzę miłego pobytu z koleżankami. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu śliczne hafty i kartki z ich wykorzystaniem:) Udanego wypoczynku życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kartki stworzyłaś Aniu! Cudowne są te hafciki, przez to kartki są takie wdzięczne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne hafciki, jak zwykle. Jesteś ich prawdziwą mistrzynią. Mam nadzieję, że spotkanie się udało. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, nie będę oryginalna jeśli napiszę, że podziwiam Twoje hafciki.
    Udanego spotkania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Superanckie te hafciki, a karteczki z hafcikiem zawsze pięknie wyglądają :)
    Udanego spotkanka ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne hafciki Aniu! Ty wiesz,że zawsze się nimi zachwycam! Karteczki extra zrobiłaś! Super,że znów masz,spotkanie z blogowymi kolezankami ;) Miłej wycieczki.Pozdrawiam ciepło 🥰❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie multum pięknych prac! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne hafciki - super z nich kartki powstały :) Wspaniałe prace Aniu potworzyłaś taki zestaw zbiorczy ukazuje wszystkie śliczności całego roku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wykorzystane hafciki, takie karteczki mają dużo uroku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne- proste hafty, kartki mega 🤩

    OdpowiedzUsuń
  19. O, jak fajnie całą kolekcję zobaczyć za jednym razem :) Taaaaki nakład pracy i cierpliwości! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie zagospodarowałaś hafty. Jeśli mogę coś podpowiedzieć, to warto pod hafciki podkleić biały papier. Wtedy nie będzie prześwitów 🙂No chyba, że taki był zamiar🙂

    OdpowiedzUsuń
  21. Też znowu w tym roku się przekonałam, że kartek nigdy za wiele! Wspaniale, że używasz do wykonania kartek hafty, wyglądają bardzo elegancko i tak bardziej "osobiście".
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne hafciki i równie śliczne karteczki:) Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkiem sporo tych prac już powstało w tym roku :) brawo Ty ) Udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pieknie pięknie Ty podróżniczko!!! Z niecierpliwością czekam na fotorelacje z Waszego spotkania !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne są takie malutkie hafciki :) na kartki idealne :) super, że udało nam się spotkać w Łodzi, ten dzień był wspaniały... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu idziesz jak burza z tymi karteczkami ale tak jak piszesz, każda ilość znajdzie swojego odbiorcę i ucieszy oczy 🤩
    Pozdrawiam słonecznie i miłych wrażeń życzę na spotkaniu z dziewczynami🍀😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu wszystkie kartki są śliczne :).

    A takie mini hafciki mają wiele uroku. Rozbroiła mnie mini choinka :).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...