Obserwatorzy

piątek, 28 kwietnia 2023

Małe dekoracje kwiecień i spotkanie w Łodzi.

 Witam Was

Dziś zgodnie z obietnicą z poprzedniego posta przedstawiam Wam zdjęcia ze spotkania które odbyło się w ostatni weekend w Łodzi, a było to kolejne spotkanie rękodzielniczek blogowych, na którym też gościnnie była Justynka z Trzeciego Pokoju. 


A na zdjęciu w Łódzkim ZOO widzicie oprócz mnie Elę, Sylwię Justynkę i Dorotkę. Miała być jeszcze z nami Hania ale niestety się rozchorowała. 

Tak się składa, że jedna z nas niedługo będzie obchodzić swoje okrągłe urodziny. Pozostałe dziewczyny przygotowały dla niej niespodziankę : Chustę ręcznie robioną, box, szampana i torcik.



 Było też zwiedzanie Łodzi i mnóstwo zdjęć. To piękne miasto, tu pokazuję tylko niektóre ze zdjęć, żeby zobaczyć całą Łódź nie wystarczy tylko okrojony weekend.



Była nauka frywolitki, była też nauka malowania akwarelami  w wykonaniu Justynki :-)



A żeby ten post nie był tylko o Łodzi to przedstawiam Wam kolejną pracę jaką przygotowałam dla Splocika na zabawę którą prowadzi po hasłem "Małe Dekoracje".  Tu znajdziecie jej marcową galerię prac.


A że kwiecień to miesiąc w którym były Święta Wielkanocne to i moja praca jest z nimi związana. Tym razem będzie to styropianowe jajo ozdobione z dwóch stron haftem a z dwóch stron patchworkiem. 
Oczywiście najpierw hafciki jakie przygotowałam do tego jaja



 Tradycyjnie dół to ozdobny guziczek a góra ozdobna szpilka. 


na patchwork wybrałam materiał taki sam tylko w odwrotnych kolorach

 

 

Poniżej już moje jajo i wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie od początku tego roku. 



I na dziś to wszystko, pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę Wam udanego weekendu majowego !!



34 komentarze:

  1. Dziękuję i nawzajem :-) Kolejne miłe spotkanie i kolejna piękna praca. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Się działo, radosna fajna grupa się spotkała aż żal sciska.Podbiłyście Łódź.Jajo perefekcyjne z ślicznym haftem
    Pozdrawiam i życzę miłej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spotkanie i zwiedzanie :) Jajo rewelacyjne i hafciki też :) Pozdrawiam i również życzę miłego długiego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, Łódź jest interesująca. Łodzi Tobie zazdroszczę, ale ja już nie porywam się na podróże...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super spotkanie. :)
    W Łodzi nie byłam wiele lat i obudziłaś moje wspomnienia. :)
    Podziwiam Twoje bombki i jajka z haftem.
    To również jest fantastyczne. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu kwietnia.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naładowałaś baterie Aniu :) super są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj w moje strony zawitałaś Aniu😃 Super że spotkałyście się w doborowym towarzystwie. Piękne jajo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne spotkanie. Cieszę się, że Ci się podobało i w tak ciekawy sposób spędziłaś weekend. No i cieszy mnie to, że pokazałaś nam Łódź, bo jeszcze tam nie byłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekałam na relację z urlopiku i spotkania z koleżankami. Super, że Wam się udało.
    Jojo fajne. A czerwień na nim wygląda zjawiskowo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spotkanie w towarzystwie blogowych koleżanek. Twoje jajeczka zawsze mi się podobają. Miłej majówki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne jajko Aniu, ale przyćmiło je Wasze wspaniałe spotkanie. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mnie zmyliłaś tą Sylwią;) Aniu jak coś to mógłby być cały post o Waszym spotkaniu;) a jaj przygotowałaś śliczne- podziwiam niezmiennie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe było wasze spotkanie. Znam blogi i przyznaję że wszystkie jesteście bardzo twórcze dziewczyny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, byłaś w moim ukochanym mieście. Cieszę się że Łódź Ci się podoba. Od wielu lat zmienia się i pięknieje🥰.
    Jajo przepiękne😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie ♡
    Do Łodzi mam daleko, ale raz tam byłam, ciekawe miasto, świetne atrakcje, bardzo mi się tam podobało :) Super spotkanie, tylko pozazdrościć tak fajnej i zgranej ekipy! Samych wspaniałości dla was dziewczyny! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu miałyście super spotkanie :).

    Też chciałabym w tym roku pojechać do zoo w Łodzi...

    Wybrałaś śliczne wzorki do jajka. Całość super się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie spotkania są bardzo motywujące. Super! A jajo i bombka bardzo mi się podobają, Aniu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu! Fantastyczne spotkanie :-) Uwielbiam takie, bo niesamowicie ładują akumulatory i dostarczają mnóstwa wrażeń :-) Jajo przepiękne!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super takie spotkanie blogowe, już dawno na żadnym nie byłam, a to jest genialna sprawa:).
    Kiedyś nie miałam pojęcia, ze pracę akwarelowe mogą być takie piekne. Szkoda, że nie mam zbytnio żre znodco No bym siedziala i malowała. Z to mogę podziwiać i zachwycać cudzymi dziełami 😊.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałyście fajne spotkanie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozytywnie zazdroszczę Wam tych spotkań!!! A jako super Aniu! Piękne są te styropianowe jajka, kilka lat temu z dziećmi takie tylko materiałem ozdobiliśmy i co roku wyciągamy je i wspominamy 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  22. takie spotkania są bardzo ważne, a ile pięknych prac! wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z ciekawością poczytałam i pooglądałam:) Takie spotkania są rewelacyjne! Aż miło! W Łodzi mieszka mój chrzestny,a byłam sto lat temu niestety:( Aniu piękne hafciki oraz jajeczka jak zawsze bombowe 💣💥🥰 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze raz ogromnie DZIĘKUJĘ, że mogłam tam być z Wami :) :) to było spotkanie pełne pozytywnej twórczej energii, wspaniale było Was poznać osobiście... :) mam nadzieję, że w przyszłości będzie jeszcze jakaś okazja do spotkania :) pozwoliłam sobie podlinkować Twój post u siebie :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Super spotkanie dziewczyny! Fajnie, że spotykacie się w realu. Miło was zobaczyć :).
    Super jajko Aniu!
    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak miło się spotkać w przyjacielskim gronie! Super dziewczyny, że Wam się udało, a czas spędziłyście też na twórczości :) Miło czytać, że Łódź się spodobała (moje okolice;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie was widzieć dziewczyny - super spotkanie :))) Aniu świetne hafciki a jajeczka są urocze:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę spotkania i odpoczynku w gronie koleżanek.
    Jajo jak zwykle bardzo udane, lubię Twoje prace, bo zawsze są tak idealnie posklejane, bez zagnieceń, dziurek i niedoróbek.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  29. Super spotkanie i super jajo!

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne spotkanie. Żałuję, że mieszkając za granicą nie mam okazji spotkać się osobiście z blogowymi koleżankami. Jajo przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja to się chyba obrażę w Łodzi i nigdy nie napisze , ze jest choć bym wyściskała i poleciała dalej

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...