Obserwatorzy

wtorek, 11 kwietnia 2023

Rękodzieło i przysłowia - moja kwietniowa interpretacja

 Witam Was

Dziś krótko i na temat. Jak kwiecień to Święta Wielkanocne a jak te Święta to będą jaja. Otóż koleżanka poprosiła mnie o zrobienie jajec tak zwanych wstążkowych czyli karczochów. Miałam w posiadaniu jeszcze wstążki, szpilki, cekiny i jaja styropianowe to zrobiłam. A że nie lubię robić tak bez celu postanowiłam, że wyślę te jaja na zabawę  do Splocika. Kwietniowe wytyczne znajdziecie TU


Splocik wybrała nam na kwiecień przysłowie i cytat, które brzmią następująco :

1. Lepsze pół jajka niż pusta skorupka.

2. Kreatywność to wymyślanie, eksperymentowanie, wzrastanie, ryzykowanie, łamanie zasad , popełnianie błędów i dobra zasada. 

Jest chyba jasne że wybrałam pierwsze przysłowie a z niego wyraz jajka. Co prawda moje jajka nie są połówkami, ale mam nadzieję że i takie całe mi Splocik zaliczy. 

Najpierw wszystkie razem z przodu i od góry.


na czubku dałam ozdobne szpilki, starałam się aby były w kolorze jaj. 


A od spodu , wiadomo wstążki i cekiny. Jedno faktycznie mi się nie udało, bo kolory nie to co powinny być, ale cóż będą stały na podstawkach ze styropianowych oponek to i tak tego dołu nie będzie widać. Dawno ich nie robiłam a wiadomo pamięć jest ulotna. Jak by ktoś chciał obejrzeć poprzednie to znajdzie je TU

Oj dawno to było, ale pewnych rzeczy się nie zapomina :-)



Na sam koniec jajca tegoroczne trochę z bliska. I wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie od początku roku. 




I to by było na tyle. Święta były i się skończyły jak co roku. Pozdrawiam Was serdecznie 




30 komentarzy:

  1. Fajne jajca, takie kolorowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jajka Aniu. Pozdrawiam serdecznie Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają Twoje jajka, Aniu :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś już w życiu sporo jajek.Tegoroczne bardzo mi się podobają, kratkowane wstazeczki robią swoje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jajka:) bardzo lubię takie karczochowe i jajka i bombki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe jajka, jestem pod wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się Twoje karczochowe pisanki. :)
    Kiedyś próbowałam tej techniki, ale mi nie wychodziło, więc odstawiłam temat.
    Może muszę "dorosnąć" do tej techniki. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu cudnie Ci te jajka wyszły :).

    Super dobrałaś kolorystykę :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, świetne te Twoje karczochowe jajka :-) Wesołe i kolorowe :-)
    Serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne jaja, Aniu, oczywiście niebieskie najpiękniejsze.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    wow, te jaja wyszły niesamowicie, naprawdę piękna, artystyczna praca! Bardzo inspirująca :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak radośnie :) bardzo energetyczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolory, tak barwnie i wiosennie, świetne jaja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne jajka i wykonane ciekawą techniką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne jaja karczochowe. Dawno już nie robiłam, ale te szpilki mnie wkurzały, bo palce szybko zabolały hehe. Pozdrawiam 😃

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne karczochy ! Ja w tym roku zrobiłam jedno, ale uciekło mi zanim mu zrobiłam fotkę :)
    No i nie było takie piękne jak Twoje :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu piękne te jajeczka! Tę technikę masz opanowaną do perfekcji 😊
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. I jak co roku zastanawiam się po co te wszystkie przygotowania przed? u nas 3/4 rodziny chora i gościliśmy tylko nasze Mamy:( Aniu świetne jajeczka podziwiam, bo trochę roboty, czasu i uwagi wymagają:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu ale te Twoje jajko pisanki kolorowe. Bardzo ładnie je wykonujesz, równo i dokładnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile pracy! Pięknie wyszły i tak optymistycznie kolorowo. Uściski Aniu

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam jaja! Raz próbowałam, ale te wstążki ożyły w moich rękach i nijak nie chciały współpracować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne kolorowe i optymistyczne jajka 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale jaja! Zachwycają kolorami. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj pracochłonne te jajeczka! Nie wiem czy kiedyś się za nie zabiorę wolę podziwiać Twoje 😘

    OdpowiedzUsuń
  26. O jejuniu, jakie one misterne! A może powinnam napisać 'jajuniu' ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu szczery podziw za tą technikę ozdabiania ! Bardzo pracochłonna i wymagająca a do tego tą wstążka która jak dla mnie kiepsko się zagina;)
    Super jaja🤩😁
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...