Obserwatorzy

poniedziałek, 26 czerwca 2023

Dwie zabawy u Splocika

 Witam Was

Czerwiec mi się trochę skurczył wypadł mi jeszcze tak niespodziwanie  wyjazd do Wambierzyc do pensjonatu "Zielona Róża" TU znajdziecie stronę pensjonatu. To były tylko raptem 3 dni ale okolicę zdążyłam poznać a i na blogu mi się tyły zrobiły. Ale nie byłabym sobą jak bym Wam kilku fotek nie pokazała :-)

Poniżej  słynna już bazylika wambierzycka. Jest oświetlona tylko jak jest tzw. iluminacja świetlna


Dwa zdjęcia z Polanicy Zdroju, fontanny i wejście do Parku Zdrojowego 



W drodze na jedną z wież widokowych, nie są to góry bardzo wysokie , ale na te najwyższe chyba bym nie  dała rady wejść.


Tradycyjnie ja na dworcu Kłodzko Miasto a za mną słynna twierdza kłodzka 


i tak bym mogła jeszcze długo ale nie ma to jak przejść do tematu. Dziś dwie zabawy u Splocika   Banerek wspólny po którym się dowiecie na jakie zabawy będą moje prace :


Jeżeli chodzi o "Rękodzieło i przysłowia" to wytyczne do czerwca znajdziecie TU
Jeżeli chodzi o zabawę w " Małe dekoracje" to jak wiadomo jest to zabawa całoroczna a jej majowe prace możecie zobaczyć  TU 
Jeżeli chodzi o pierwsza zabawę to na czerwiec Splocik nam zaserwowała dwa takie przysłowia:

1. Kompromis to sztuka dzielenia ciasta tak  aby każdy myślał, że dostał największy kawałek.
2. Wszyscy żyjemy pod tym samym niebem , ale  horyzonty u  rożnych ludzi są różne. 

Wybrałam z tego przysłowie numer 1 a z niego wyraz Ciasta.

Już od dawna chodziły za mną wieszaki decoupege i wykorzystałam przysłowie do zrobienia jednego z nich. 
Użyłam serwetki w babeczki, o takiej ( poniżej 1/4 serwetki i cała)




A babeczki to niewątpliwie ciasta. 
 Trochę się z  tym wieszakiem pobawiłam, ale w związku z tym, że kleiłam z całej serwetki nie udało mi się uchwycić całych babeczek i na dodatek  obie strony są do góry nogami. Ale wieszakowi to przeszkadzać chyba nie będzie jak i Splocikowi mam nadzieję. 


No i moje ciasteczka - babeczki trochę bliżej i już  nie do góry nogami :-)




A na koniec wszystkie prace jakie u mnie powstały w tej zabawie. 



Druga z zabaw to oczywiście Małe dekoracje. 
Tu oryginalna nie będę bo znowu będzie świecznik, tym razem jeden. Zrobiony na szydełku, z cieniowanego niebieskiego kordonka, jak byście chcieli to filmik znajdziecie TU




Do środka jest wsadzony zwykły słoik po dżemie. Fajnie wygląda jak w środku jest zapalony tealight. 
Słoik wbrew pozorom jest prosty, tylko zdjęcie tak krzywo zrobione:-)



i wszystkie prace  jakie u mnie powstały w tej zabawie



Trochę długo wyszło a teraz działki i mało kto ma czas czytać takie elaboraty, ale już kończę  pozdrawiam Was serdecznie.





21 komentarzy:

  1. Z ogromną przyjemnością przeczytałam :) Przepiękne prace. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie się podobają wykonane przez Ciebie prace. Szczególnie kordonek. Jest śliczny. Bazylika wambierzycka pięknie się prezentuje w nocnej odsłonie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu obie prace bardzo mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały wyjazd Aniu, podziwiam że masz siły na wszystko. Prace też piękne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja lubię czytać posty na blogach, nawet te dłuższe :)
    Piękny wieszak Ci wyszedł, dawno takich prac nie widziałam na blogach.
    Ściskam mocno Aniu i życzę kolejnych fajnych wyjazdów i weny do robótek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieszak wyszedl świetnie, pięknych serwetek użyłaś.Dawno temu bylam w tych stronach ale katedra nie była tak pięknie oswietlona.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, bardzo podobają mi się takie dekoracyjne wieszaczki. A świecznik bardzo oryginalny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze się znajdzie ktos chętny do poczytania i podziwiania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten koronkowe świecznik bardzo mi się podoba. Wieszaki też super. Miło Cię poznać , mam nadzieję, że odrobinkę wypoczełaś w pięknym pensjonacie "Zielona Róża".😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocze wieszaki stworzyłaś Aniu I lampionik również mi się bardzo podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ cudna ta oświetlona bazylika, nie mogę się napatrzeć, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace, a i wyjazd ciekawy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wycieczka - piękne widoki. :)
    Jak ja dawno byłam w tamtych okolicach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komputer szybszy i puścił komentarz zanim skończyłam pisać.
      Świetne prace wykonałaś. :)
      Wyjątkowy wieszak i babeczki pokroiłaś, aby dla każdego był kawałek. :)
      Świecznik super ozdobi, szczególnie w długie, zimowe wieczory.
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu zabawy z rękodziełem, a fotka świecznika pojawi się w czerwcowym podsumowaniu Małych Dekoracji.
      Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Byłaś w moich okolicach! Piękna relacja i piękne różnorodne prace! Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahah a nasza ekipa chłopcy i Zpsia właśnie z Kłodzka wrocili 😀 fajnie że nie możesz usiedzieć na miejscu i oglądasz bliższe i dalsze rejony a prace fajne... wieszaków nam brakuje.... może też takie zrobię dziewczynkom....

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, wieszaczki wyszły Ci rewelacyjnie, a babeczki do góry nogami są wręcz urocze i bardzo mi się podobają. Świecznik cudny . Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Super prace przygotowałaś na obie zabawy :) Wieszak w babeczki wygląda apetycznie, a świecznik umili nie jeden wieczór. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna fotorelacja z wycieczki:) Fajne i różnorodne prace. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. DZiękuje za foto relacje z wycieczki. Nie byłam tam nigdy. Wieszaczek jest boski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie ozdobiony wieszak Aniu🧁🧁🧁 A swiecznik fantastyczny! Super fotki z wyjazdu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...