Obserwatorzy

poniedziałek, 19 czerwca 2023

Guzik z pentelką

 Witam Was

Po tytule to już chyba wiadomo na jaką zabawę będzie moja praca. 

Jak by ktoś się  jeszcze nie domyślił to poniżej macie banerek tej zabawy, a wytyczne do czerwca znajdziecie TU


Tym razem u mnie skromnie bo tylko mi się udało jedną kartkę zrobić. Miał być guzik z pętelką więc powstała kartka okolicznościowa na której ten guzik się znalazł. I znowu wykorzystałam jakąś starą kartkę na której był torcik kwiatowy a guziki  są u mnie w kształcie kwiatków.  Nie będę Was zanudzać pisaniną i pokazuję już moje wypociny w tym temacie. Rzeczony guzik a pętelka jak się ktoś uprze jest ze sznurka.


 Cała kartka prezentuje się tak

I wszystkie prace jakie u mnie powstały w tej zabawie. Jak widzicie zdecydowana większość to kartki, chyba mi zostało ich robienie po zakończeniu mojej zabawy. W końcu trwała ona dość długo, można się przyzwyczaić.

 

A na koniec chciałam Wam jeszcze polecić książkę naszej koleżanki Małgosi. 'Krajobraz po burzy" Jest to co prawda część III wcześniej wydanych książek  ale warto wszystkie części przeczytać, kto lubi taką literaturę ( obyczajówka). Koniecznie jak ją będziecie czytać to zaopatrzcie się w chusteczki bo płacz jest w nią wpisany przy końcu. 

 


Pozdrawiam Wszystkich tu zaglądających 



29 komentarzy:

  1. Często bęczę przy książkach więc tą mnie zaintrygowałaś i chętnie przeczytam, ale wszystkie części. a kartka bardzo letnia i energetyczna. Świetny pomysł z kwiatowymi guzikami

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przeróbka kartkowa. Książkę udało mi czytać dzięki Agacie naszej blogowej, która zakupiła wszystkie trzy części. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bogata kartka i bajecznie kolorowa.
    Super, że polecasz książki :) To lubię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka pomysłowa, guziczki wyglądają jak cudowne kwiatki, pasują do pozostałych kwiatów.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, zrobiłaś bardzo fajną karteczkę :).

    Po książkę raczej nie sięgnę ale okładka jest śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna i pomysłowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, do kartkowania można się przyzwyczaić, tylko bez zabawy trudniej się zmobilizować. :)
    Przynamniej w moim przypadku,
    Kartka jest śliczna i taka wiosenno-letnia. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo Ty Aniu za kolejny recykling karteczkowy! A książeczkę czytałam.... jak to się mówi... też tam byłam, miód i wino piłam.... I po chusteczkę sięgałam heheh 😀 polecam Malgosi trylogię!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka Aniu.:) Bardzo Ci dziękuję za udział w zabawie. Ślę moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna karteczka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna recyklingowa karteczka powstała :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, bardzo ładna, radosna kartka, guziki - kwiatki są super.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wrażenie, że pisałam komentarz, ale jeśli nie trafił do spamu, tylko wyleciał w niewiadomym kierunku, to piszę jeszcze raz.
    Śliczna wiosenno-letnia kartka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka kwiecista kartka :) jak mini łączka :) książkę Gosi na pewno przeczytam, czeka na mojej półce na Legimi

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna upcyklingowa karteczka Aniu! Tematyczny guziczek z pętelką extra wpasował się w kompozycję. Wstyd się przyznać...książki Małgosi już od dawna pobrane,na mojej półce w Legimi.Własnie pobrałam jeszcze i tę część.U mnie na tapecie komisarz Forst Mroza 7 część,pochłonął mnie ten cykl,nie mam czasu ostatnio na innych autorów...nie wyrabiam 🫣

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna upcyklingowa karteczka Aniu! Tematyczny guziczek z pętelką extra wpasował się w kompozycję. Wstyd się przyznać...książki Małgosi już od dawna pobrane,na mojej półce w Legimi.Własnie pobrałam jeszcze i tę część.U mnie na tapecie komisarz Forst Mroza 7 część,pochłonął mnie ten cykl,nie mam czasu ostatnio na innych autorów...nie wyrabiam 🫣

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowa kartka, Aniu! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka przepiękna, a trylogię Małgosi mam całą na Legimi. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu dziękuję za polecenia mojej książki, a karteczka jak zawsze śliczna i starannie zrobiona ❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu fajna kartka powstała:) mnie brakuje tej zabawy, bo brak motywacji kończy sie tym, ze nie mam kartek i robię je na ostatnią chwilę:( pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa interpretacja hasła przewodniego. A i książka zapowiada się interesująco. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartka prezentuje się bardzo ładnie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...