Obserwatorzy

poniedziałek, 17 lipca 2023

Link party Renia - lipiec

 Witam Was

Dziś oczywiście moja praca na Link Party do Reni. 


Jest to jak wiadomo zabawa całoroczna, a lipiec jest pierwszym miesiącem wakacyjnym, więc nie będę oryginalna jak potraktuję tą zabawę jako zło konieczne, trzeba coś zrobić i kropka. 
No cóż 27 lipca wyjeżdżam i praktycznie mnie nie będzie aż do połowy września.
Dla zainteresowanych podaję linki gdzie będę 
Od 27 lipca do 11 sierpnia w Mielnie - Unieściu o TU  Dla mnie rok bez tego miejsca jest rokiem nie zaliczonym.
Od 17 sierpnia w Głuchołazach o TU ( Nie wiem jeszcze do kiedy, bo to określi dopiero lekarz na miejscu).
 Więc wybaczcie jak mnie nie będzie u Was. Komputera nie zabieram na moje wyjazdy a z telefonu nie umiem komentować, no cóż chyba jestem już za stara na nowe nauki :-)
Ale mamy lipiec więc coś tam jak nic powstanie u mnie. 
W lipcu będzie kolejna chusta, którą udało mi się  skończyć. Wzór pochodzi od  Agnieszki Smutek i zowie się "Irvette" A kupić go możecie o TU

Użyłam do niej takiego motka z Pasartu 


A chusta jaka powstała z tego prezentuje się tak





 I fotki zrobione w warunkach domowych



A na koniec tradycyjnie wszystkie prace jakie powstały u mnie w tej zabawie


 Na dziś to tyle,  pozdrawiam Wszystkich serdecznie, którzy tu jeszcze zaglądają. 




27 komentarzy:

  1. Aniu, przepiękna chusta! życzę Ci udanego wypoczynku ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczna chusta, wzór elegancki i kolorki pieknie
    Aniu, komentowanie z komórki jest naprawdę proste a z pisaniem postu czasami się boksuje i czasami wyglądają głupkowato ale stałe coś tam nowego znajduje, miłego wypoczynku I kuracji .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam chusty na drutach, ale na szydełku jeszcze nie. Twoja jest śliczna i zachęca do dziergania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta jest rewelacyjna ! A wypoczynek niech będzie udany :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna! Uwielbiam takie ręcznie robione chusty.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka śliczna! Uwielbiam takie ręcznie robione chusty.
    Udanego wypoczynku, Aniu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza chusta, bardzo fajne kolorki. Miłego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna chusta! Przepiękne kolory!
    Aniu, udanego wypoczynku!
    Serdecznie Cię pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękna ta Twoja chusta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się to łączenie kolorów w tych motkach. A wzór piękny, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna chusta Aniu. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wypoczynku i pięknej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna chusta kolor i wzór. Ostatnio wolę szydełko niż druty. Udanego wypoczynku. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyszła ta chusta! Udanego wypoczynku! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chusta jest fantastyczna. :)
    Odpoczywaj i kuruj się, a po wakacjach nadrobisz z nawiązką, bo pewnie energia będzie Cię rozpierać. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu chusta jest bajeczna! Kolorki przechodzą cudnie, nawet w motku tak ładnie nie prezentują się. Kolory chusty skojarzyły mi się z wiśniami, ale nie wiem czemu :)). Piękny wzór i wykonanie! Aniu wypoczywaj kochana, nabieraj sił i wracaj do nas :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mi się podoba ten różowy gradient na tej chuście, piękna jest!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusta jest zjawiskowa :) dla mnie stworzenie czegoś takiego to magia ;) udanego wypoczynku! Wspaniale, że możesz mieć tyle okazji do wyjazdów w ciekawe miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Intensywny czas przed Tobą - dobrego odpoczynku i kurowania. Chusta przepiękna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna chusta! Pierwsza część planów bardzo mi się podoba, ale druga mnie niepokoi, czyżbym coś przegapiła? Trzymaj się Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna chusta Aniu. cudnie wkomponowałaś biały kolor. Pozdrawiam serdecznie i życzę owocnych wyjazdów oraz bezpiecznej podróży.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie prezentuje się ta chusta :D Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusta wyszła rewelacyjna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu chusta wyszła Ci pięknie, włożyłaś w nią wiele pracy i serducha, na pewno przyda sie w chłodniejsze dni:) Kuruj sie i odpoczywaj, zdrowie mamy tylko jedno i ono jest najważniejsze:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna chusta. Może kiedyś będę miała tyle czasu aby moje prace na wyzwania niebyły takie minimalistyczne. Aniu super

    OdpowiedzUsuń
  25. O, jakie miłe zaskoczenie - sądziłam, że chusta wyjdzie ciemna. Bardzo ładna. Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...