Obserwatorzy

piątek, 14 lipca 2023

Choinka 2023 i Pascha 2024 Lipiec

 Witam Was

Od dawna łączę te dwie zabawy, bo są one niejako na dwa najważniejsze Święta w Polsce.  Banerek wspólny i od razu będzie wiadomo na jakie to zabawy.


 Tak w zasadzie obie te zabawy prowadzi Kasia ale niestety nie na jednym blogu. Choinkę znajdziecie TU,  natomiast  Wielkanoc  znajdziecie TU
 Ja przygotowałam na obie zabawy haft krzyżykowy. To może najpierw moja praca na Choinkę 2023. 
Taki świąteczny hafcik powstał u mnie.



W pierwszej wersji miała to być kolejna kartka, ale kartek świątecznych Ci u mnie dostatek tak więc postanowiłam tym razem zagospodarować inaczej  mój hafcik i powstała z niego poszewka na poduszkę. 
Taką nietypową bo prostokątną. Niestety nie miałam na zmianę takiej poszewki a tym bardziej świątecznej.
A poniżej przód mojej poszewki


 I jej tył


I cała poduszka z wypełnieniem


 Może trochę za pstrokato mogłam dać bardziej stonowane materiały świąteczne, ale już niczego poprawiać nie będę tak musi zostać. Na koniec tradycyjnie kolaż Wszystkich prac jakie powstały na tą zabawę. 




Jeżeli chodzi o kolejne Święto to niestety tym razem tylko kartka, bo jakoś tych wielkanocnych mam za mało.
Powstał hafcik kolejnego jaja, o taki


 Wykorzystałam w tej kartce napisy jakie kiedyś dostałam od Hubki


I cała moja  kartka  wielkanocna.


Tradycyjnie na koniec wszystkie moje prace jakie powstały w tej zabawie


 I na dziś to wszystko, 
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję za pozostawione u mnie komentarze, to może dziwne ale lubię je dostawać, motywują mnie one do dalszej pracy (jeszcze).


 


24 komentarze:

  1. Aniu każdy lubi komentarze, poduszka bardzo mi się podoba ,materiał ładny, świąteczny i do tego ten hafcik, super.Karteczka z jajem też urocza.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna ta poszewka ! Ogromnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No może rzeczywiście trochę pstrokato, ale jak na święta to musi być na bogato :) a co do karteczki to jakoś robisz je w podobnym stylu w tej zabawie - z tymi kryształkami wokół :) Pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, świąteczna poducha jest rewelacyjna, moim zdaniem hafcik bardzo pasuje do tego materiału. Efekt robi wrażenie. A karteczka z jajem też bardzo mi się podoba.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania,
    Tvoj vankúš je krásny a nevšedný, milá výšivka.
    Pozdravujem a prajem krásne leto!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace zrobiłam, zwłaszcza poduszka rewelacyjna. I wcale nie pstrokata, tylko porządnie klimatyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No toś mnie dzisiaj zaskoczyła tą poduszką, a raczej poszewką. Jest cudowna i jedyna w swoim rodzaju. Aż miło się do takiej przytulić. A i pozostałe prace powstałe przy okazji zabawy są bardzo ładne i pomysłowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszka bardzo mi się podoba :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, Aniu. Hafty prześliczne. Zrobiłaś naprawdę niesamowitą poszewkę na poduszkę, muszę przyznać, że bardzo podoba mi się ten pomysł. Czy pstrokata? Nie powiedziałabym tego. Całość utrzymana jest w podobnych, świątecznych kolorach z podobnymi, pasującymi do siebie akcentami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł z poduszką jest super :) całość wygląda bardzo przytulnie ;) a hafcik z jajkiem jest bardzo zgrabny i uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne prace Aniu, a poduszka pierwsza klasa. Wcale nie tak bardzo pstrokata, fajnie dobrałaś materiały. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna poduszka!! Wspaniałe prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł z poduszką świetny. Oba hafciki bardzo ładne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne prace Aniu. Poduszka faktycznie nietypowa ale ładna nawet taka pstrokata 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Zbyt pstrokata, czy nie, poduszka i tak jest piękna. Kartka również. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poszewka świetna Aniu. Boże Narodzenie jest właśnie takie pstrokate według mnie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wykorzystałaś hafcik na podusi! Kartka też się fajnie prezentuje ❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Super podusie uszyłaś. Ty to umiesz mnie zaskoczyć. Fajnie, że Ci się chce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne hafty Aniu. Chyba każdy bloger lubi dostawać komentarze, które zachęcają do dalszego prowadzenia bloga, one na prawdę cieszą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny hafcik na poszewkę dodałaś, taki kształt ma moja podusia do samochodu, a jajcarska karteczka super. U mnie kartek zawsze za mało pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie hafty - nie są duże i można je wykorzystać do tylu wspaniałych rzeczy :)
    Ponieważ lubię pstrokato ozdobione rzeczy, to mi się poduszka podoba. A co!

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu muszę przyznać,że ogromnie mnie zaskoczyłaś swoją pracą!
    Poduszka wyszła świetnie, jest bardzo pomysłowa i szczerze przyznam,
    że te graficzne tkaniny tylko podkreślają jej urok i nadają jeszcze bardziej
    swiąteczny klimat :) Bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...