Obserwatorzy

czwartek, 6 lipca 2023

Zabawa hafciarska i Wyzywanie Cykliczne w KTM

 Witam Was

Dziś już ostatnia moja czerwcowa praca. Ale o dziwo wcale się  nie spóźniłam bo na jedną czas mam  do 8 lipca a na drugą do 10 lipca. Banerek oczywiście wspólny  i wszystko będzie jasne.


Zabawa w KTM szczegóły znajdziecie TU
Co do zabawy u Eli Kochan to zasady znajdziecie TU
Jeżeli chodzi o motyw szósty czerwcowo - lipcowy to Ela sobie zażyczyła widok z budynkiem w tle


 a wszystko co ma Ela  do powiedzenia na ten temat znajdziecie TU


Jak pamiętacie postanowiłam w tej zabawie haftować zakładki, bo mam na ich punkcie niezłego świra. Powiem Wam, że miałam niezłego zgryza z tym szóstym motywem. Powstała więc taka wakacyjno - letnia zakładka, która ma motyw składany przez ze mnie.



Centralnie znalazła się latarnia morska, które niewątpliwie jest budynkiem, i to jest oryginalny wzór. 


Zarówno góra zakładki jak i jej dół to moje wypociny. A że zakładka wpisała się też w zabawę w KTM to i tam ją posyłam.  



I oczywiście na końcu wszystkie zakładki jakie  u mnie powstały w tej zabawie :



27 lipca wyjeżdżam i nie będzie mnie długo, w końcu ja emerytka i urlop mam 365 dni w roku, to  korzystam póki mogę, więc nie zdziwcie się jak mnie u Was jakiś czas nie będzie.

Pozdrawiam Was serdecznie , dziękując za wszystkie pozostawione komentarze.




31 komentarzy:

  1. Super haftowana zakładka. Pozostałe również są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, zakładka świetna - jak zawsze u Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje zakładki! Najnowsza też świetna. Miłego odpoczynku Aniu, bo mam nadzieję, że jak emerytka to właśnie będziesz robiła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładek nigdy dość ! A haftowanych zakładek to w ogóle nie jest dość :) Bardzo ładna letnio-urlopowa zakładka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu zakladeczla fajna gratuluję zaliczenia zabaw czy na urlop znowu jedziesz do Mielna?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypoczywaj, korzystaj z wolnego czasu, należy Ci się!! :)
    A latarnia morska ogromnie się podoba, uwielbiam takie klimaty znad morza... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza zakładka, typowo morska .Ładna kolekcja się zebrała.Wyjeżdżaj i zwiedzaj i odpoczywaj póki możesz.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zakładka w sam raz na lato :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, te haftowane zakładki to majstersztyk! Ależ mi się podoba ta latarenka morska... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękna i pomysłowa ta Twoja wakacyjna zakładka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna! Piękny obrazek powstał na zakładce. Ładnie skomponowany, a czytam, że sama go w zasadzie stworzyłaś Aniu. Wszystkie zakładki z zestawienia mi się podobają. Przecudna jest tez ta folkowa. Zwróciłam na nią szczególna uwagę, bo zafolkowana jestem mocno:))) Emerytka! Jak ja czekam na ten czas! Serdecznie pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna letnia zakładka! Bardzo lubię morskie klimaty. Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejne cudo. Wypoczywaj. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobamisięTwoja zakładka Aniu. Te dodatkowe elementy ładnie współgrają z motywem latarni.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie sobie poradziłaś z tematem, bardzo fajna zakładka powstała. Życzę miłego wyjazdu i wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, wspaniała morska zakładka, idealna do wakacyjnej lektury.
    Udanego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu zrobiłaś super zakładkę. Wszystko fajnie dopasowałaś :).

    Życzę Ci udanego wypoczynku :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wakacyjno-morska zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu udanego wypoczynku Ci życzę, oby pogoda dopisała:) a zakładkę podziwiam, bo wyszła świetnie:) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna zakładka Aniu, super poradziłaś sobie z tematem. Życzę bezpiecznej podróży, dobrej pogody oraz udanego wypoczynku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju jaka piękna!!!! W dodatku z latarnią! Uwielbiam morskie motywy ,a Twoje zakładki kocham miłością nieskończoną ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo pomysłowa pięknie wyhaftowana zakładka! BRAWO!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakładka wakacyjna świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obejrzałam wszystkie zakładki, najbardziej moje serce skradła ta z literkami, zapewne kosztowała bardzo dużo pracy, ale jest prześliczna. Bardzo pomysłowa jest też z japonkami kapitalny pomysł. Ta z latarnią jest najbardziej aktualna i taka wakacyjna, aż poczułam morską bryzę.:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakładka rewelacyjna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna jest ta zakładka z widoczkiem na latarnię. :)
    Też w pierwszym momencie pomyślałam o latarni, bo najbardziej kojarzy się z latem, ale potem zmieniłam pomysł.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też jestem zakładkowym świrem, więc Twoje zakładki ogromnie mi się podobają. Zakładek nigdy dość. Pozdrawiam Aniu i życzę miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zakładka na lato - Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM - Pozdrawiam Joasia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu, te zakładki są fantastyczne. Uwielbiam motywy morskie, szczególnie z latarniami:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tez mam hopla na punkcie zakładek, a i motyw latarni jest mi bliski. Bardzo fajna zakładka powstała Aniu.
    Życzę Ci udanego wyjazdu i wypoczynku, uściski.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...