Obserwatorzy

wtorek, 25 lipca 2023

Zabawa z niespodzianką lipiec.

 Witam Was

Dziś jak nic zabawa  z niespodzianką  u Madzi. Ubolewam  nad faktem, że w sierpniu pewnie mnie nie będzie ,bo tylko 4 dni będę w domu, a  w tym czasie niewiele uda mi się zrobić. 

Ale teraz mamy lipiec i zaczynamy tradycyjnie od banerka


Wszystkie szczegóły znajdziecie TU
Madzia zadała nam na lipiec 
Kwiaty w filiżance, lub filiżanka w kwiaty. 
Tradycyjnie postawiłam na haft, poniżej co udało mi się wyhaftować. Filiżanka jest i kwiaty są.



Miało być tradycyjnie czyli mój haft miał trafić na kartkę, ale ileż można mieć tych kartek. A że miałam wyciągniętą maszynę po ostatnim szyciu poduszki to postanowiłam uszyć z tego haftu torbę na zakupy, podobnie jak szyję poduszki i powstało takie coś:
 z przodu



i z tyłu



Może nie jest ona pierwszych lotów ale wiem jakie błędy popełniłam i myślę że drugi raz ich nie popełnię. W końcu człowiek się uczy na własnych błędach. 
 Chyba ja te powiedzonka zbyt dosłownie biorę bo widziałam już niektóre prace na tą zabawę i jak nic są w niej same kwiaty a filiżanki nie uświadczysz. 

Myślę, że komuś się przyda, bo ja mam tych toreb na zakupy zatrzęsienie i kolejnej nie potrzebuję.

W ogóle  doszłam do wniosku że człowiek się chyba starzeje, bo kiedyś to mi się chciało uczyć czegoś nowego a teraz mi się nie chce. Co umiem to robię, ale nic nowego u mnie nie powstaje. To już chyba ten wiek, obawiam się,  że gdyby nie moja aktywność fizyczna jak nic pozostało by mi się położyć do trumny :-). Ale póki co na tamten świat się jeszcze nie wybieram, choć czasem wystarczy tylko sekunda !! Ja to wiem bo już nie jedno przeżyłam, więc póki co będę walczyć !! Dopóki jesteś aktywna i coś tworzysz śmierć Ci nie grozi !!

A na zakończenie tradycyjnie wszystkie prace jakie powstały u mnie w tej zabawie. I tak se patrzę na to zdjęcie i dochodzę do wniosku że nie ma tu nic w technice decoupage, jak nic trzeba to będzie nadrobić.



Jest to już ostatnia zabawa jaka była w lipcu, jeden z miesięcy wakacyjnych zaliczyłam w 100% . 27 lipca wyjeżdżam i nie wiem jak będzie w sierpniu.
  Pozdrawiam Was serdecznie, życzę udanych wakacji i w miarę dobrej pogody, bez upałów a deszcz niech se pada w nocy. 



  

22 komentarze:

  1. Bardzo trafiony wzór do zabawy a torba wyszła kapitalnie, u mnie robotki idą jak krew z nosa.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super haft Aniu, a torba na pewno znajdzie właścicielkę/właściciela. Sierpniowe hasło będzie proste, ale nie ma obowiązku udziału w każdym miesiącu. Mając tyle energii co Ty Aniu, nuda nie grozi, a od trumny daleko tfu, tfu... Dziękuję za udział w zabawie i ślę serdeczne pozdrowienia. Baw się kochana dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, torba jest super, uwielbiam takie rękodzielnicze torby na zakupy, mam kilka od dziewczyn i zawsze przyciągają uwagę lub pytania. No i zakupy jakoś przyjemniej się z nimi robi:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, kolorowa torba i jeszcze z haftem, super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torba i piękny hafcik :) Pozdrawiam cieplutko i życzę udanych wyjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny hafcik stworzyłaś i fajnie go wkomponowałaś w torbę :) nie no takie myśli ale masz racie ja dochodzę do siebie i już nie mogę się doczekać większej aktywności - jak to mi lekarz powiedział cierpliwości na razie haha :) Aniu miłego wypoczynku i pogody z deszczem w nocy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tą torbą. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jest taka torba, a jak jeszcze tyle się na niej dzieje, taka kolorowa, to buzia sama się uśmiecha. Wszystkiego dobrego na te sierpniowe wyjazdy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha, ha, masz rację, trzeba się ruszać bo inaczej zardzewiejesz :) Torba bardzo urokliwa. Też mam takich kilka w domu. Szkoda tylko że trzeba je po praniu prasować bo inaczej wygladają nieładnie. Gdyby nie to prasowanie tylko takie bym nosiła, bo sa śliczne i oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prace bardzo mi się podobają :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu przede wszystkim udanego wypoczynku Ci życzę, a swoja aktywnością "przeskakujesz" nie jedną młodą osobę- zobacz co teraz robią młodzi :( Torba świetna, a że coś tam nie wyszło- :mądry nie zapyta, a głupi pomyśli że tak ma być" i tego sie trzymajmy:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu przede wszystkim udanego wypoczynku ! A torba zawsze komuś na maly prezent się przyda !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna torba powstała! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna taszka ! wiesz fajnie uczy się na swoich błędach. Powodzenia w kolejnych takich pracach

    OdpowiedzUsuń
  15. Wypoczynek najważniejszy, zabawa może poczekać. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, podziwiam Twoją systematyczność i dotrzymywanie wszelkich terminów. U mnie z tym bywa różnie, co i rusz życie mnie zaskakuje nowościami.
    Fajny hafcik, nie wiem skąd Ty bierzesz tyle wzorów delikatnych, niewielkich haftów?
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  17. Torba świetna. Lubię takie oryginalne rzeczy, i to chyba nas wyróżnia. Właśnie rękodzieło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Torba świetna. Lubię takie oryginalne rzeczy, i to chyba nas wyróżnia. Właśnie rękodzieło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczną uszyłaś torbę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna torba :) Ale na koniec o tej trumnie - brrr

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...