Obserwatorzy

sobota, 22 lipca 2023

Zabawa hafciarska lipiec

 Witam Was 

Dodaję mój post z zakładką do Eli nieco wcześniej, choć czas mam jak nic do 10 sierpnia, ale wiadomo, że 27 lipca wyjeżdżam i długo mnie nie będzie. 

 Ela zadała nam tym razem motyw gwiazdki i przyznaję temat był dla mnie kompletnym zaskoczeniem, bo spodziewałam się raczej motywu wakacyjnego a nie Bożonarodzeniowego. 

Banerek jak nic wspólny, całoroczny i ten z lipca i sierpnia


 A wytyczne do motywu siódmego znajdziecie TUTAJ

 Jak wiecie w tej zabawie wyszywam zakładki, ze znalezieniem motywu w gwiazdki jakiś wielkich trudności nie miałam, skorzystałam z gotowych , darmowych wzorów z HAFTIXA , jak ktoś by chciał ją wyszyć to znajdzie ją TU

 Bystre oko zauważy, że trochę ją przerobiłam po swojemu.  A teraz zapraszam już do prezentacji

Najpierw oczywiście zakładka na książce




i jej prawa i lewa strona




Na koniec tradycyjnie wszystkie zakładki  jakie u mnie powstały w tej zabawie !!



Pozdrawiam Was serdecznie 




27 komentarzy:

  1. Witam serdecznie ♡
    Wszystkie twoje zakładki są śliczne. Widać, że w każdą wkładasz pasję i serce. Bardzo podoba mi się ten motyw z gwiazdką :) Uwielbiam połączenie bieli i błękitu, bardzo pięknie to wygląda! Super inspirująca zabawa :)
    Życzę udanego wyjazdu!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, jestem oczarowana Twoimi zakładkami, są śliczne i bardzo pomysłowe. Brawo Ty! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka świąteczna cudowna, gwiazdeczki pięknie rozmieszczone a kolekcja zakładek rośnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zakładki ich wykonanie wymaga dużej cierpliwości ale efekt końcowy jest tego wart.. Pozfrawiam😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, gwiaździsta zakładka jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa zakładka. Masz juz niezłą kolekcję :) We Wrocku się minęłyśmy, ale na Elę A. tez nie trafiłam, a widziałam was razem na zdjęciu. Tam jednak tłumy były :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny wysyp gwiazdeczek i urocza zakładka. Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zakładka nie tylko do książki na zimowe wieczory :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zakładki są piękne i ciężko wybrać faworyta, ale chyba najpiękniejsza to jest ta z napisem: Nic tak nie zabija czasu jak książka. Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  10. Powstała śliczna zakładka do kolekcji. Podoba mi się oprawa, taka prosta ale praktyczna, bez zbędnych dodatków. Powodzenia przy kolejnych hafciarskich wyzwaniach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, zakładka jest cudowna !!!
    Ja też chciałabym kilka zrobić, ale wciąż mi to nie wychodzi, ha, ha
    pozdrawiam i miłego pobytu na wyjeździe, odpoczywaj.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam słabość do zakładek ;) te śnieżynki mnie urzekły :) cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To nie tylko mnie Ela zaskoczyła tematem, ale ślicznie z niego wybrnęłaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna zakładka! Ja od dawna haftuję a jeszcze zakładki nie wyhaftowałam....wstyd jak nic 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyszło w tych niebieskich kolorach. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wyszło w tych niebieskich kolorach. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie masz sobie równych w tych zakładkach, cudne wszystkie!!! Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna prosta zakładka, a wszystkie razem robią ogromne wrażenie :) pozdrawiam serdecznie i udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię hafciki i lubię zakładki :) A haftowane zakładki baaardzo lubię. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna zakładka - cudne kwiatki stworzyłaś :) urocze są te zakładki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna ta zakładka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładniutka. Delikatna i w fajnych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakładka najpiękniejsza bo niebieska. Jakbym chciała aby moje zakładki były tak ładnie obszyte. Super

    OdpowiedzUsuń
  24. No faktycznie motyw ciekawy jak na miesiące wakacyjne, ale z drugiej strony jaki wspaniały prezencik sobie lub komuś już zrobiłaś :) Ładny wzór haftu i piękna zakładka z tego wyszła.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...