Obserwatorzy

sobota, 12 sierpnia 2023

Choinka 2023 i Wielkanoc 2023

 Witam Was

Dziś tradycyjnie już, moje prace na dwa święta w Polsce, Chodzi mianowicie o Święta Bożonarodzeniowe i  Wielkanocne. 


Banerek oczywiście wspólny. Zabawę z choinką 2023 prowadzi Kasia a lipcowe prace i żabkę na sierpień  znajdziecie TU. 

Natomiast druga zabawa prowadzona jest przez Małgosię a lipcowe prace i żabka na sierpień znajdują się TU.

W zabawie u Kasi jest wymóg, że praca musi być haftowana krzyżykami. Tym razem u mnie bombka zrobiona na kuli styropianowej, gdzie jedna ze ścianek jest haftowana. Reszta to materiał świąteczny zrobiony metodą patchworku.

Niestety zapomniałam zrobić zdjęcia haftu przed oprawą to będzie taki trochę koszlawy już przeklejony do kuli. 


Wzór na tą arabeskę znajdziecie we wzorach "Igłą Malowane" od Coricamo. Nie umieszczam celowo linka bo to jakieś stare wydanie. 

Tradycyjnie na górze wieszaczek  a na dole ozdobny guzik.


A to już kolaż dla Kasi


I trochę szczegółów


i wszystkie prace jakie powstały na tą zabawę


Drugą zabawą u Małgosi jest drugie najważniejsze święto w Polsce ( choć niektórzy mówią, że to Święto jest ważniejsze).

Tym razem u mnie skromnie bo tylko takie płaskie jajo na szydełku. W sumie to jest proste do zrobienia. Filmik do niego znajdziecie TU 

Jest jak zwykle u mnie autorstwa Aurelii Lewickiej  Nic nie zrobię jak lubię z jej filmików robić.

Moje jajo wygląda tak


I trochę bliżej 



I wszystkie prace jakie powstały u mnie w tej zabawie 



 Mam nadzieję, że to jajo, choć skromne, będzie mi zaliczone. 

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie 



23 komentarze:

  1. Wspaniałe prace, bombka jak zwykle powala, cudna jest.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, bardzo mi się podoba ta bombeczka i serwetkowe jajo. Lubię Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te ozdoby świąteczne.. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace Aniu, myślę że jajko będzie zaliczone do zabawy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombką się zachwycam. Cudna!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyszła Ci ta bombeczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same piękne prace Aniu, a galerie z resztą robótek mnie zachwyciły, to się nazywa kawał dobrej roboty!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wywiązałaś się z zadań cudownie. Świetne prace.
    Ja już sobie odpuściłam zabawy blogowe. Życie jest za krótkie, by zmuszać się do rozrywek ha,ha, robię to co sprawia mi w danej chwili przyjemność. Niestety krzyżyki już do nich nie należą, ach te oczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace, chociaż mi bardziej podoba się bombka, bo jest przestrzenna i kolorowa :) Do jaja bym dodała kolorową wstążkę i wtedy można zawiesić na okno lub gałązkę. Buziaki Aniu

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ta wykonana przez Ciebie bombka. Jej kolorystyka jednoznacznie kojarzy mi się z Bożym Narodzeniem. Serwetkowe jajo też wygląda bardzo ciekawie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombastyczna jest Twoja bombka, uwielbiam takie haftowane ! A jajo też pięknie ozdobi odpowiednie święta :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I fajnie że działasz Aniu !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam jak zawsze! Pięknie powiększasz kolekcję. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje bombki jak zawsze mnie fascynują, są cudne. :)
    A ja ciągle mam zamiar zabrać się za taką bombkę i ciągle odwlekam...
    Szydełkowe jajo nieco bym przerobiła, ale jak sama często podkreślasz, każdy robi jak mu pasuje.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Arabeska jest wyjątkowo urodziwa :) śliczny wzór i piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie haftowane jaja, a Twoje bardzo mi się podoba. A jajo też będzie super ozdobą na odpowiednie święta :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście miałam na myśli haftowane bombki - hihihi :) Jednak upał daje mi się we znaki :) Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  19. Bombka świetna, a jajo, jakby je powiększyć, byłoby idealną serwetką przykrywającą owalny koszyk ze święconką. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu pracowite masz dłonie, piękne prace wykonałaś na oba święta.
    Bombka, jak zawsze wspaniale się precyzuje, zachwyca mnie jej wykończenie:)
    Jajeczko również urocze, aż zatęskniło mi się za szydełkiem.
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...