Obserwatorzy

wtorek, 22 sierpnia 2023

Zabawa z niespodzianką sierpień

 Witam Was

Tak się składa, że kolejną zabawą w której biorę udział jest Zabawa z Niespodzianką u Madzi. 


Ta zabawa jest przeze mnie traktowana trochę po macoszemu, ale staram się aby w każdym miesiącu coś w niej było. Nie zależy mi specjalnie na nagrodzie jaką oferuje Magda, ale skoro się do nie zapisałam to w mojej naturze leży abym się z niej wywiązała. Wytyczne do sierpnia znajdziecie TU

 Jest tu też podsumowanie lipca a w nim wszystkie prace jakie powstały w pierwszym wakacyjnym miesiącu. 

Na sierpień Madzia dała nam takie przysłowie :

Rogi ma nie tylko zwierz srogi  

Tak się składa, że u mnie są znowu kartki. Tym razem na dwa najważniejsze Święta w Polsce czyli Wielkanoc i Boże Narodzenie. Rogi są a jakże na obydwu kartkach. Na Wielkanoc na planie głównym jest baran, który ma niewątpliwie  rogi


Natomiast na Boże Narodzenie jest renifer haftowany, który też ma rogi. Wzór pochodzi od Aliolki , która jest niestety Rosjanką. No cóż nie jestem fanką tej nacji ale rękodzieło mają obłędne, korzystam sporo z ich stron zwłaszcza w hafcie krzyżykowym. 



Jak by nie patrzyć powstały kartki na te ważne Święta w Polsce, których nigdy nie za wiele, które są jednocześnie kolażem dla Madzi.

\

Kartki nie są jakiś wielkich lotów, ale mam nadzieję będą mi zaliczone :-)

I wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie. 



I na dziś to tyle , pozdrawiam wszystkich serdecznie , którzy mimo wakacji zostawiają tu swoje komentarze. 


 

22 komentarze:

  1. Uwielbiam kibicować takim zabawom :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe podejscie do tematu, ładny kolaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie kartki mają rogi no i.są zabawne🙂 Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne świąteczne kartki, Baran i renifer sympatyczne zwierzątka, kartki wyszły piękne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny baranek Aniu, zrobił mi lepszy nastrój. Dziękuję za udział w zabawie, ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Twoje hafty i komponowanie ich na kartkach. Dzięki temu są nietuzinkowe i na pewno cieszą oko.
    Świetnie wybrnełaś z tematu Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Twoje hafty i komponowanie ich na kartkach. Dzięki temu są nietuzinkowe i na pewno cieszą oko.
    Świetnie wybrnełaś z tematu Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, bardzo fajne te kartki z rogatymi zwierzaczkami.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kartki, szczególnie ta z barankiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O mamusiu, ale urocze są te Twoje kartki. Wręcz nie mogę się na nie napatrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, super są te kartki - zmieszczą się bez problemu w kopercie, mają urocze zwierzątka na przedzie i są w słodkich kolorach :) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki, a galeria imponująca! Jestem pod wrażeniem, Aniu, brawo Ty!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja interpretacja przysłowia bardzo mi się podoba! :) Jest w punkt! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, świetne karteczki stworzyłaś :-)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne karteczki, Aniu. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, świetna i zabawna kartka powstała- wywołuje uśmiech, a oto chodzi najbardziej:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne rogi ! No oczywiście mój faworyt to hafcik :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha świetne karteczki. Bardzo lubię takie serię haftowanych rogaczy, kiedyś popełniłam ich kilka 😀😃🙂 brawo Ty !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo wesołe te kartki! Masz poczucie humoru :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne kartki, aż się buzia do nich śmieje. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna realizacja tematu. Karteczki super i fajny haft.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...