Obserwatorzy

piątek, 4 sierpnia 2023

Małe dekoracje - sierpień/

 Witam Was

Kiedyś będąc u córki  przeżyłam chwilę grozy jak widziałam jak postawiła choinkę na serwetce w zające  czyli typowo wielkanocnej.  Ja to mam niezły charakter, innym by to nie przeszkadzało ale mnie tak.

Postanowiłam jej wydziergać specjalną serwetkę bożonarodzeniową.  Wiadomo że serwetka to poniekąd taka dekoracja pomieszczenia , śmiem twierdzić że to taka  mała dekoracja, a wiadomo że jedną z zabaw jaką prowadzi  Splocik są : Małe Dekoracje


Jest to zabawa całoroczna a jej wytyczne znajdziecie TU

Moja córka kocha zielenie i popiele. Ma ich dość sporo w domu, taka jest i ta moja serwetka w kształcie gwiazdy. 



A filmik jak taką zrobić znajdziecie oczywiście   u AureliMyszkiSzarej  o TU
Nic nie poradzę, że bardzo lubię dziergać z jej filmików, kiedyś sobie zapisywałam wszystkie kroki po kolei ale teraz już tego nie robię i tak zerkałam do filmików, tak się składa, że ze schematów nie lubię dziergać  i szczerze powiem kiepsko mi to idzie, choć podstawowe oznaczenia znam. Zdecydowanie wolę z filmików ale nie wszyscy to lubią. 
Trochę z bliska ta moja serwetka 



Wyszła mi, średnicy 45 cm, ale oczywiście jej wielkość można sobie dopasować do swoich potrzeb.


 
Tradycyjnie na koniec wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie. 


I na dziś to tyle, pozdrawiam Was serdecznie, post się publikuje sam ( mam nadzieję ) a ja pozdrawiam Was z Mielna Unieścia .




23 komentarze:

  1. Fajnie wyszła serwetka, ja jednak wolę schematy chociaż też korzystam z kanałów ale wtedy male formy.Milego wypoczynku.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem spore te maluchy :) na pewno sporo pracy kosztowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super serwetka Aniu. Uśmiałam się z historyjki, Twoja córka to ma dokładnie tak jak mój mąż. Ja z kolei przejmuję się nawet drobnostkami, a zaś człowiekowi psychika siada. Przyjemnego wypoczynku Aneczko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, taka wielkanocna pod choinkę to ciekawy element wystroju;);) fajna historyjka. A ta nowa serwetka, w kształcie gwiazdy jest obłędna! Piękne kolory i kształt, bardzo mi się podoba:) kto wie, może nawet zagości także pod wielkanocnym koszyczkiem? :D :D ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna serwetka. Córka na pewno zadowolona. Fajnie mieć taką mamę. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu wypoczywaj:) a serweta świetna i przyda się nie tylko pod choinkę:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, Aniu pomysłowa jest Twoja córka :).

    Serwetkę zrobiłaś super i podziwiam, że szydełkujesz bez schematu :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Kreatywna ta fuzja dwóch świąt, ale przynajmniej przez to można by było dłużej świętować :D
    A serweta bardzo ładna, podziwiam, że wolisz dziergać bez schematów, bo to też wymaga nie lada umiejętności.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, nie jesteś osamotniona w takich reakcjach :) Chociaż ja ogólnie na wiele rzeczy potrafię przymknąć oko, ale są rzeczy, które muszą być tak, a nie inaczej.
    Serwetka wielce udana, bardzo mi się podoba i jej kształt i kolorystyka.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta serwetka będzie idealna pod choinkę, Aniu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz córka będzie mieć idealną serwetkę pod choinkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie się prezentuje. Pogody i udanego wypoczynku życzę🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda świetnie i pod choinką będzie się dobrze prezentować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny wzór ma ta serwetka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Serweta jest świetna i może być dekoracją nie tylko od święta. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu sierpnia.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Wypoczywaj i nabieraj sił. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki kształt serwety będzie pięknie wyglądał pod choinką:)

    OdpowiedzUsuń
  17. serweta na pewno córce się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super serweta Aniu i co najważniejsze bożonarodzeniowa :).
    Uściski i miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ się uśmiałam na myśl o wielkanocnej serwetce pod choinką! Teraz już nie ma wymówki - bardzo ładna ta serwetka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny miałaś pomysł z tą bożonarodzeniową serwetką. Na pewno wpasuje się w ogólny wystrój mieszkania. Gratuluję wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Serwetka-gwiazdka wyszła bardzo elegancka i będzie jak najbardziej fajną ozdobą pod choinką :) Życzę udanego wypoczynku i naładowania akumulatorków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha fajnie Anii że uratowałaś Córcie. Świetna rozgwiezdzona serwetka !!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna serwetka Ci wyszła. Szkoda, że nam tegoroczne spotkanie nie wyszło (jakaś zakręcona po urlopie byłam), ale mam nadzieję, że nadrobimy w przyszłym roku. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...