Obserwatorzy

wtorek, 29 sierpnia 2023

Rękodzieło i przysłowia - sierpień.

 Witam Was 

Tak się składa, że w sierpniu tego roku jestem tylko 5 dni w domu. Postanowiłam ten czas wykorzystać na  prace do zabaw w których biorę udział. Nie dziwcie się wobec tego, że niektórych prac nie jestem w stanie zgłosić do żabki, ale mam nadzieję, że prowadzący zabawy  znajdą odpowiednie posty. 

Dziś moja interpretacja do  zabawy Rękodzieło i przysłowia, albo..  

Oczywiście banerek i przekierowanie do  wytycznych sierpniowych. A zabawę prowadzi Splocik.


 A w sierpniu Splocik przygotowała takie przysłowia :

1. Trzy razy pomyśl, zanim coś zrobisz, a nie będziesz  żałował swych  czynów.

2. Jaki pierwszy, drugi, trzeci, taki cały sierpień leci.

Oryginalna nie będę, wybrałam przysłowie numer jeden i oczywiście szydełko. 

Zrobiłam serwetkę Kasię - metamorfozę . Filmik autorstwa oczywiście Aurelii Lewickiej   znajdziecie TU .  Co prawda w filmiku pisze że, ma mieć ona 32 cm średnicy, mnie wyszła nieco mniejsza, może dlatego że robiłam ją z kordonka.




Po jej zrobieniu zostało mi sporo kordonka, myślałam co by tu jeszcze 

i zrobiłam do niej 6 podkładek pod kubeczki w serduszka, oczywiście autorstwa Aurelii Lewickiej, filmik do nich znajdziecie tutaj


Myślałam nie tylko trzy razy .. a z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona, powstał fajny komplecik i nie żałuję, że je stworzyłam, będzie super prezent pod choinką dla jednych z moich dziewczyn.


Na zakończenie tradycyjnie wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie. O dziwo, szydełka jeszcze w niej nie było. 


I na dziś to tyle, pozdrawiam Was  bardzo serdecznie, tym razem z GŁUCHOŁAZ gdzie przebywam na rehabilitacji pulmunologicznej. Cóż   każdy wiek ma swoje prawa, i tak się cieszę, że tak późno tam trafiłam, choć tak po prawdzie wcale tam nie  musiałam być, traktuję to jak sanatorium  i niech tak zostanie. 



24 komentarze:

  1. Śliczne serwetki ! Bardzo ładnie to wymyśliłaś :) Pozdrawiam cieplutko i udanego relaksu przy ćwiczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne serweteczki Aniu!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplet Aniu, z wrażenia prawie zbieram szczękę z podłogi. Życzę owocnej rehabilitacji. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna koronkowa serwetka. Jestem pod wrażeniem kunsztu wykonania. Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały komplecik wyczarowałaś. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Rehabilituj się i nabieraj sił. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały komplet wydziergalas, lubię filmiki Aurelii jednak wolę schemat, szybciej mi się robi
    Kuruj się w sanatorium i wracaj szybko do nas.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetki bardzo mi się podobają, powstał uroczy komplecik :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny komplecik stworzyłaś Aniu. Udanego pobytu w sanatorium. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu świetna robota, pracowita pszczółka jesteś!!! Wypoczywajcie I oddychaj pełna piersią!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Serwetki śliczne, praktyczne i prezent od serca będzie :))) Rzecz przemyślana, potem wykonana - na wagę złota! (Bo inaczej się zdarza tzw. robota głupiego i poprawki na okrągło ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne serwetki. Jestem pod wrażeniem precyzji, z jaką je wykonałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, wspaniale wywiązałaś się z zabaw - jak zawsze nie zawodzisz. Serwetka i podkładki są śliczne i będą na pewno wspaniałą ozdobą domu. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, wyjątkowo piękny komplecik. Te serwetki z serduszkami są urocze.
    Dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu kolejny raz mnie zaskoczyłaś. Tworzysz tak różnymi metodami, pełen podziw. Komplecik cudny, będzie ładny prezent. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, prześliczne są te serwetki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za misterna robota - podziwiam. Taka rehabilitacja przydałaby się mojej mamie, tyle że ani żaden specjalista, ani lekarz rodzinny nawet nie wpadł na pomysł, żeby ją tam skierować. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne serwetki. Wyglądają jak kwiatki tak mi się skojarzyło :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny masz ten komplet serwetek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny masz ten komplet serwetek :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...