Obserwatorzy

poniedziałek, 13 listopada 2023

Witam Was

Coś ostatnio mało u  mnie postów, ale i też listopad nie był  dla mnie zbyt łaskawy, no cóż tak czasem w życiu bywa, że niektóre wydarzenia są nieuniknione i trzeba je niestety przeżyć.  Wybaczcie, że mnie przez kilka dni nie było u Was i nie komentowałam, ale faktycznie z przyczyn rodzinnych nie mogłam. ( Śmierć i pogrzeb Teścia)

Dziś  już jestem i przedstawiam  Wam moje listopadowe prace dla Małgosi czyli na nadchodzącą Wielkanoc. Będą niestety tym razem tylko kartki, a szczegóły tej zabawy znajdziecie  TU. Tam też znajduje się podsumowanie i  nasze prace z października. 




Postanowiłam tym razem wykorzystać resztki kanwy i stare muliny bez numeracji i wyhaftowałam sobie takie wzorki Wielkanocne z których później powstały kartki. Wzorki pochodzą od Moniki Blezeń  zwanej Igiełką, które kiedyś miałam okazję testować. Co prawda nie ma ich chyba w sklepie, ale są tam inne  na tą okoliczność, które z czystym sumieniem  mogę Wam polecić. 

A poniżej już wyhaftowane wzorki z których zrobiłam kartki


A kartki poniżej z tych wzorków powstały takie, 
są one jednocześnie kolażem do podsumowania:


Pierwsza z lewej taka otwierana  z tego co zostało z zaproszeń mojej córki na wesele. Pod spodem baza z resztek może nie najszczęśliwsza bo w gwiazdki. Ale napisy i haft są typowo Wielkanocne.


Dwóch kolejnych komentować nie będę , ale pokażę Wam je z bliska


Moje pudełko z kartkami na Wielkanoc pęcznieje , ale chyba mam ich jeszcze za mało. Tradycyjnie na koniec wszystkie moje prace jakie powstały w tej zabawie. 



O dziwo sporo w nich kartek aż się sama sobie dziwię :-)

I na dziś to tyle , pozdrawiam Was serdecznie 



30 komentarzy:

  1. Aniu bardzo mi przykro z powodu śmierci Teścia, wyrazy współczucia. A karteczki bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycam się nieustannie tymi haftami. Może też dlatego, że sama nigdy nie robiłam. Współczuję Ci i tulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję bardzo Aniu, karteczki wyszły cudowne, lubię kartki z haftami.Pozdrawiam cieplutko,trzymaj się kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo konsekwentna w swoim poczynaniu z ozdobami wielkanocnymi. Wiem z doświadczenia, że fajnie jest mieć później coś w zapasie zrobionego w przeciągu całego roku niż robić coś na ostatnią chwilę. Piękne kartki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo konsekwentna w swoim poczynaniu z ozdobami wielkanocnymi. Wiem z doświadczenia, że fajnie jest mieć później coś w zapasie zrobionego w przeciągu całego roku niż robić coś na ostatnią chwilę. Piękne kartki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Składam wyrazy współczucia z powodu śmierci Teścia.
    Pozdrawiam Cię Anno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne hafciki i piękne karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Drobne hafciki świetnie sprawdzają się w kartkach.
    Śliczne kartki wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, przyjmij wyrazy współczucia z powodu śmierci teścia. A karteczki i hafciki jak zwykle bardzo ładne i pomysłowe. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację Aniu, trudne chwile są w życiu nieuniknione i musimy mieć siłę je przeżyć. Kartki śliczne jak zawsze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyrazy współczucia z powodu śmierci teścia, to przykre kiedy bliskie osoby odchodzą. Mam nadzieję, że Twoja pasja pozwoli Ci szybciej uporać się z tymi przykrymi przeżyciami.
    Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne wielkanocne inspiracje, życzę dużo sił by przetrwać ten szary miesiąc, mam nadzieję że niebawem będzie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  13. Trudny czas - współczuję ... Aniu hafcik prześliczny i karteczki z nim urocze stworzyłaś Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyrazy współczucia...
    Fajne, proste wzorki, pasujące do zdobnych kartek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, wyrazy współczucia...
    Niestety tak czasem się zbierają nieprzyjemne wydarzenia...
    A kartki bardzo klimatyczne, dobrze jest ich sporo uzbierać, żeby mieć zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się ,że już jesteś . I że tworzysz. Karteczki wyszły Ci śliczne i wesołe. Trzymaj się ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi przykro z powodu straty teścia. Ja też w tym roku przechodziłam przez to samo.
    Co do karteczek, są przecudne. Masz naprawdę talent.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, proste hafciki a kartki na bogato zrobiłaś. Ekstra.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdeczne wyrazy współczucia dla Ciebie Aniu i dla całej rodziny. Podziwiam, że jeszcze miałaś siłę robić kartki. Ślę moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, przyjmij szczere kondolencje.
    Karteczki są super, uwielbiam te małe hafciki. Z gołąbkiem podoba mi się najbardziej.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam serdecznie ♡
    Bardzo mi przykro. Przesyłam najszczersze kondolencje. Kochana, wyrazy współczucia.
    Już niedługo listopad się kończy, miejmy nadzieję, że grudzień będzie dla nas łaskawy i da nam wyłącznie to co najlepsze.
    Jak zawsze bardzo piękne i inspirujące prace. Zachwycające i takie słodkie!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu super kartki i nawet ta z gwiazdkami :) jest taka inna, ale na pierwszy rzut oka widać co i jak;) Wyrazy współczucia przesyłam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne hafty - szczególnie koszyczek z jajkami mi się podoba. Kartki wyszły bardzo ładne i takie dopracowane. A kartek rzeczywiście nigdy za wiele!

    OdpowiedzUsuń
  24. Hafciki urocze w sam raz na oryginalne kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Jajka w listopadzie są mega polepszające mój deszczowy nastroj, piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  26. Współczuję. Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Najszczersze wyrazy współczucia z powodu śmierci Teścia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne karteczki powstały na zabawe.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...