Obserwatorzy

czwartek, 30 listopada 2023

 Witam Was

Tak się składa, że zostały mi dwie zabawy, co prawda obie się kończą dopiero 15  grudnia, ale ten ostatni miesiąc w roku  jak wiadomo jest pracowity i nie chcę sobie zostawiać nic zaległego na niego. Banerek zbiorczy jak by co i od razu jest jasność o jakie zabawy chodzi. 


Jest to zabawa u Lenki  i u Reni

Tak się składa, że na obie zabawy przygotowałam kartki okolicznościowe z haftem.  No cóż  kartki warstwowe to nie u mnie, po prostu nie umiem ich robić za to lubię haftować i robić kartki właśnie z moimi haftami. Jako pierwsza idzie oczywiście zabawa u Magdy, która nam zapodała takie przysłowie na listopad :

"Szalony  czerwony"

Haft z różą powstał jeszcze w Głuchołazach o których pisałam TU

A z nim kartka na urodziny i imieniny faceta, ojca mojego zięcia. 

Co prawda nie jest ona cała czerwona, ale jest na niej dość sporo akcentów czerwonych.
I na koniec tej zabawy tradycyjnie wszystkie prace jakie w niej  powstały od początku roku.


Jeżeli chodzi o drugą zabawę u Reni to też są kartki z haftem i też okolicznościowe. Wykorzystałam resztki kanwy i mulin i powstały takie hafciki, wg wzoru od Igiełki, które kiedyś miałam okazję testować. 

 
a z tych haftów powstały u mnie takie kartki


i trochę bliżej te kartki



A na koniec tradycyjnie Wszystkie prace jakie u mnie powstały w tej zabawie 


 Powiem Wam, że miałam ciężki problem żeby z tego zrobić kolaż, poza tym jak widzę w obu zabawach powstało dość sporo kartek, które jak nic zawsze się przydadzą. 
Pozdrawiam Wszystkich, którzy tu jeszcze zaglądają. 



32 komentarze:

  1. Śliczne karteczki i oczywiście super hafciki :) Chyba takie haftowane karteczki najbardziej mi się podobają :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, Twoje hafciki jak zawsze są perfekcyjne a najbardziej podoba mi się to, że można je wykorzystać. Karteczki z taką dekoracją zawsze cieszą oko😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafty Aniu. Mnie dziś najbardziej urzekła karteczka z irysem. Bardzo dziękuję Ci za udział w zabawie na moim blogu (żabka połknęła link). Jeśli znajdziesz czas to będzie jeszcze jedna edycja - ostatnia odsłona (na przełomie grudnia i stycznia). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kartki i super hafty :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale karteczki ale ta z haftem róży nr 1, powoli kończy się rok i zabawy blogowe, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne hafciki i kartki z nimi. :)
    Wykorzystanie resztek kanwy dało super efekty. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu ja znalazłam ale link do Ciebie się nie otwiera. Może spróbuj jeszcze raz ? Świetne kartki zrobiłaś i wcale nie muszą być warstwowe, bo nie zmieszczą się do koperty,.😁piękne hafty, podziwiam nieustannie. Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki zawsze się przydadzą a Twoje są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne haftowane kwiatki i kartki z nimi wspaniałe powstały Aniu :) Kartki zawsze się przydają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Haftowane kartki Aniu, To Twój znak rozpoznawczy. Fajnie je robisz, każdy ma swój styl. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne hafty! Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twórcza Aniu jesteś bardzo, śliczne karteczki , na pewno ucieszą obdarowanych 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki z haftem zawsze są ładne. Widać że poświęciłaś in sporo czasu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow to niesamowite jak dużo robisz, każda z Twoich prac jest cudna, mnie urzekła róża ale mam do nich słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu jestem pod wrażeniem ile tworzysz. Jesteś niezrównana w robieniu bardzo pomysłowych kartek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne hafty :) Świetne kartki :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, cudowne te kwiatowe hafty, a wkomponowałaś je w kartki po mistrzowsku! Super! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasem jak tak do Ciebie zaglądam, to sama mam ochotę coś wyhaftować :) Świetna karteczka Ci wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw kartek. Podziwiam Twoją wytrwałość. Ja niestety nie dotrwałam do końca w żadnej blogowej zabawie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Kartki są urocze. Zresztą inne pracy ujęte na podsumowaniu równie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię kartki z haftem, są takie dostojne :).

    Tobie Aniu wyszły super :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartki z haftami bardzo ciekawie się prezentują. Sama nie mogę się na nie napatrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Haftowane obrazki mają swój urok :) w wersji "kartkowej" wyglądają super:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię takie małe hafciki - są urocze:) Aż czasami mam ochotę coś wyhaftować... Piękne karteczki. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. TY wiesz ze uwielbiam haftowane karteczki. Twoje są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  26. Kartki wyszły piękne. Mi osobiście najbardziej podobają się te hafty z niebieskimi kwiatami - jakoś tak miło kojarzą mi się z łąką :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Extra kartki. Podziwiam Was. Hej, hej, odwiedzających masz całkiem sporo i myślę, że większość nie zamierza Cię opuszczać. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie małe hafty na kartki. I kartki z nimi również. Pięknie Ci wyszły. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...