Obserwatorzy

środa, 8 listopada 2023

Rękodzieło i przysłowia - listopad

 Witam Was

Niestety listopad nie zaczął się dla mnie dobrze, ale nie będę Was tu zamęczać moimi problemami bo każdy ma swoje, osobiście nie znam osoby która by ich nie miała.  Tak sobie myślę na którą zabawę mam pokazać moją pracę którą przygotowałam. W końcu doszłam do wniosku, że jak nic pasuje mi do zabawy u Splocika. 




A szczegóły listopadowe  znajdziecie TU
Tym razem Splocik zadała nam przysłowie i cytat:

1. Co robisz dobrego, co robisz złego wszystko do Ciebie wróci

2. Zacznij tam gdzie jesteś, użyj tego, co masz, zrób, co możesz

Tak se myślałam i wymyśliłam. To co zrobiłam idealnie pasuje mi do drugiego cytatu. Co prawda słowa żadnego nie wybrałam  ale zdecydowanie użyłam tego co mam a mianowicie kordonka i szydełka. Jest tego u mnie dostatek i postanowiłam zrobić moim dziewczynom pod choinkę komplet. Serwetkę, 6 podkładek pod kubki, łapacz snów i obrobić bombki akrylowe na szydełku. Każda z dziewczyn  lubi inne kolory, a więc dostanie wszystko w kolorach jakie lubi. Tym razem prezentuję wszystko białe. Serwetkę i podkładki pokazywałam już TU teraz dorobiłam do nich łapacz snów i bombki.  Oczywiście wszystko jest autorstwa Aurelii Lewickiej  Serwetka  zowie się Gwiazda  a znajdziecie ją Na tym filmiku. A bombki znajdziecie TUTAJ i TUTAJ 

To już nie marudzę i pokazuję co zrobiłam :


i trochę szczegółów




 To oczywiście była serwetka a z niej łapacz snów. Poniżej już moje bombki




Na koniec tradycyjnie wszystkie moje prace jakie powstały w tej zabawie


Nawet nie wiedziałam że poprzedni zestaw Serwetka plus 6 podkładek też były w tej zabawie 
I na tym kończę już  ten post, pozdrawiam Wszystkich serdecznie 





27 komentarzy:

  1. Piękne prezenty zrobiłaś dla dziewczyn, łapacze snów są na topie u młodych, moje dostały w zeszłym Roku.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne prace! i łapacz i bombeczki zachwycają i na pewno sprawią wiele radości :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci mniej problemów, a łapacz snów piękny, bardzo podoba mi się w bieli. Bombeczki też śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne szydełkowe prace, łapacz snów zachwyca :) Pozdrawionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Łapacz snów i bombeczki bardzo eleganckie :) biały kolor bardzo pasuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Łapacz snów i bombeczki śliczne. Też lubię robić na szydełku, ale bombki jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Piękne są twoje ozdoby, zachwycające, zapierają dech w piersi. Uwielbiam rękodzieło, mogłabym je podziwiać godzinami :) Zwłaszcza takie, które jest domową dekoracją. Mam bzika na tym punkcie. Co do problemów, każdy je ma. Na pewno. Ja nie znam osoby bez problemów. Czasem jednak warto wyrzucić je z siebie, wiem że gdy trzyma się je wewnątrz zamknięte, to gryzą :c Trzymam kciuki by wszystko było dobrze!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny świąteczny komplet przygotowałaś. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło ślicznie, będą piękne prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu piękne prezenty przygotowałaś. Dla mnie osobiście bombki idealnie okrągłe lepiej wyglądają, bo są takie nieskazitelne i delikatne :) Doceniam Twój kunszt wykonania. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne i pomysłowe! Ale moim zadniem to obydwa przysłowia zaliczyłaś tą pracą. Wszakże zrobiłaś coś dobrego - w prezencie dla innych :))) Niech dobre do Ciebie wróci!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki by wszystko było dobrze, super to wymyśliłaś, jesteś bardzo kreatywna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie Ci to Wszystko wyszło Aniu. Mnóstwo pracy, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne są takie zabawy bo dostarczają wiele pozytywnych wrażeń. Przy okazji powstają piękne i użyteczne rzeczy😌 Łapacz wyszedł pięknie tak jak i ozdoby świąteczne.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze prezenty bo od serca a biel jest mod lna wiec z pewnością ten kto ja lubi się ucieszy 😀 powodzenia Aniu w problemach i uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności Aniu, podziwiam misterne wykonanie. Kochana proszę o cierpliwość, niespodzianka powoli się szykuje. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe ozdoby, zwłaszcza te bombki. Głowa do góry - po burzy zawsze wychodzi słońce. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Aniu za odwiedziny na moim blogu.
    Tak problemy ma każdy i każdy jest inny. Nie mniej jednak stworzyłaś piękne prace. Wzory Aurelii tez polecam, super tłumaczy. A widzisz, nie pomyślałam, żeby wykorzystać ten wzór do łapacza. A "dzyndzadełka" są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, cudne są Twoje szydełkowe prace.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ozdoby wydziergałaś :) A bombki są cudne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi sie podoba! zwłaszcza, że sama nie potrafię takich zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  22. I łapacz snów i bombki w bieli prezentują się pięknie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne sa bombki . A łapacz rewelacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...