Obserwatorzy

wtorek, 21 listopada 2023

Choinka 2023

 Witam Was

Ale jestem zakręcona,  poprzedni post opublikowałam bez tytułu, mam nadzieję, że mi to wybaczycie. A dzisiejszy jest na choinkę 2023 u Kasi. 




 Jak byście chcieli zobaczyć prace październikowe i żabkę na listopad to znajdziecie je TU
Co prawda w tej  zabawie bawi się  nas dość sporo, ale Kasia nie chcę jej już dalej kontynuować. Jak ktoś byłby chętny tą zabawę przejąć to wszystkie informacje znajdzie u Kasi pod linkiem który Wam udostępniłam wyżej. 

A u mnie tradycyjnie kolejna haftowana bombka. Co ja na to poradzę, że je lubię robić. Tym razem  kula styropianowa ma 12 cm średnicy a Haft pochodzi z ostatniego numeru "Igłą Malowane "
Tradycyjne dwie strony to haft a dwie to materiałowy patchwork.
A hafty jakie u mnie powstały prezentuję się  tak :


Na samym początku oczywiście  kolaż dla Kasi do podsumowania. 

 
Tradycyjnie na spodzie ozdobny guzik 


i trochę z bliska






Na zakończenie wszystkie prace jakie u mnie powstały w tej zabawie.


Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego napisania. 



29 komentarzy:

  1. Przepiękne rękodzieło, masz dar🤗
    Pozdrawiam cieplutko🌺😊
    Morgana
    https://spacerem-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombastyczna ! Uwielbiam te bombki, szczególnie z hafcikami :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna śliczna bombka :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu bombek nigdy za wiele - wyszła Ci wspaniale - przepiękne stworzyłaś hafciki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje bombki - są prześliczne. :)
    A ja nie mogę się przełamać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do wykonanie takiej bombki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Uwielbiam Twoje bombki - są prześliczne.
      A je nie mogę przełamać się, by taką wykonać.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Twoje bombki są bajeczne, hafty cudowne ale roboty przy tym sporo, takie kawałeczki zszywać to trzeba mieć cierpliwość.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna bombka :) Mam nadzieję, że zabawa będzie kontynuowana, wprawdzie zgłosiłam swoją chęć dalszego organizowania, ale brak odzewu, widocznie są inni, lepsi chętni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam za dokładność i cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna super bombka, podziwiam za naciąganie kanwy na kulę, mnie sprawia to trudność:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękności i szkoda ze nie będzie już kontynuacji, tyle lat się bawiłam z Kasią, wcześniej też chyba u kogoś innego, tyle inspiracji i cudnych prac.... ale wiem że to pochłania czas....

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te Twoje haftowane bombki. Kolejną się zachwycam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezwykłe bombki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bombka:) Bardzo ładne hafty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem sporo już tych bombek zrobiłas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejna cudna bombeczka! Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje prace są cudowne a każda z nich wyjątkowa, będą niebanalną ozdobą każdej choinki i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie ♡
    Śliczna jest twoja bombeczka. Tak w tym poście pięknie i nastrojowo... uwielbiam ten świąteczny klimat :) Wszystkie ozdoby bardzo piękne i zachwycają swoją postacią i detalami! Cuda, prawdziwe cuda :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wychodzą Ci te bombki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne hafciki i bombka z nimi cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna i dopracowana ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Delikatny tym razem haft. Bardzo ładnie prezentuje się na bombce.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejna bombowa bombka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...