Obserwatorzy

sobota, 25 listopada 2023

Małe dekoracje listopad 2023

 Witam Was 

Oryginalna nie będę, znowu dziś będzie szydełko i kolejna moja praca na zabawę  "Małe Dekoracje" organizowane przez Splocika. A tu znajdziecie nasze październikowe  prace.  



 Jak wiadomo jest to zabawa całoroczna a u mnie tym razem kolejna praca szydełkowa, jako prezent pod choinkę. Tym razem będzie komplet dla mojej przyszłej synowej. A że lubi ona kolor żółty w takim też kolorze są wszystkie prace szydełkowe dla nie  przeznaczone. 

Jest to łapacz snów, serwetka i 6 podkładek no i oczywiście bombki na bazie akrylowej. Myślę, że ozdobią one  dom, a więc są takimi Małymi Dekoracjami. 

Zaczynam od zdjęcia zbiorczego

 Serwetka i 6 podkładek, niestety zdjęcie miało być na ciemnym tle, ale myślę, że coś zobaczycie.


Łapacz snów, czyli serwetka na obręczy i to co z niego zwisa.



Na końcu bombki. Okrągłe starałam się zrobić takie same a łezki  to każda jest inna. Poprzednia biała jest TU


 Nie pokazywałam Wam wcześniej, góra i dół mojej bombki


Tradycyjnie na koniec wszystkie prace jakie powstały u mnie w tej zabawie od początku roku


Żegnam Was już serdecznie i pozdrawiam Wszystkich tu zaglądających.



23 komentarze:

  1. Piękne, na pewno ucieszą obdarowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczny zestaw dekoracyjny stworzyłaś! Przyszła synowa na pewno będzie zachwycona. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw, piekna dekoracja, synowa będzie zadowolona, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak słonecznie i optymistycznie :) takie "promyczki" słońca to miła rzecz w taki szary dzień jak dziś ;) podkładki ogromnie mi się podobają, i do tego jakie praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu taka teściowa jak Ty, to skarb :).

    Cudowne szydełkowe prace zrobiłaś i super się prezentują w żółtym kolorze :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny dekoracyjny komplet wykonałaś. :)
    Myślę, że obdarowana będzie uszczęśliwiona. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu listopada.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny prezent, fajna teściowa z Ciebie będzie. A synowa miejmy nadzieję, że będzie zadowolona. Kolory nie moje, ale mój jeden z synów uwielbia żółty:))) pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie prezentuje się serwetka i podkładki :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty przygotowałaś, Aniu. Obdarowana z pewnością będzie szczęśliwa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace:) Świetnie wyszły w żółtym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te serwetki. Przyjęło się, że raczej są one białe, ale w żółtym kolorze też mają swój urok. Bombka też mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne soczyste kolory i perfekcyjne wykonanie, takie zabawy zawsze zmuszają do kreatywności

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne prezenty :) Bombki i łezka bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pierwszym zdjęciu wszystko widać idealnie Aniu :) wspaniałe serwetki z sercem robione- fajny łapacz i piękne bombki :) Uroczy prezent stworzyłaś pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Łapacze snów bardzo mi się podobają 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Chodź, pomaluj mój świat, na żółto....Ach ekstra Teściowa z Ciebie się zapowiada 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prezenty dla przyszłej synowej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne ozdoby. Najbardziej podobają mi się podkładki. I wszystko w takich energetycznych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudowny ten żółty - jakbyś go ze słońca uprzędła. Prace piękne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...