Obserwatorzy

piątek, 22 grudnia 2023

Link Party Renia - grudzień

 Witam Was

Nie wiem co się ze mną dzieje już któryś raz z kolei publikuję posta bez tytułu. Wybaczcie.

Ale wiadomo  na błędach się człowiek uczy. Postaram się już pamiętać o tytule.  

Dziś moja praca do Reni na jej zabawę w Link Party. TU znajdziecie żabę i nasze prace z listopada .



Jest to zabawa całoroczna, ale jako, że mamy grudzień i już za chwilę będą Święta to prezentuje Wam gwiazdki szydełkowe  jakie u mnie powstały. Przyznaję się bez bicia, że te  gwiazdki mają już rok. Jakoś w tym roku brak u mnie weny  do tworzenia czegokolwiek, nawet czytać mi się nie chce. Mam problem ze spaniem w nocy, widać  już przyszły te lata, trzeba się z tym pogodzić, bo młodsza już nie będę :-) a tym co mówią, że będą miały czas na emeryturze chcę powiedzieć, że to niestety zależy od charakteru, ja niestety nie mam go za dużo.  
Dlatego dziś jak by nie patrzył będę odgrzewane kotlety. 
Najpierw fotka zbiorcza. 


Wzór na tą gwiazdkę znajdziecie TU 

Gwiazdki powstały u mnie trzy, tym samym wzorem ale w różnych kolorach. Jest biała, żółta cieniowana  i biała ze złotem. 
Tak szczerze powiem, że najbardziej podoba mi się biała. 
A poniżej trochę bliżej wszystkie trzy.





i Wszystkie moje prace jakie powstały w tej zabawie



Jako, że nie zwykłam pisać osobnego posta z życzeniami już dziś składam Wam Świąteczne Życzenia. Zdrówka przede wszystkim bo ono jest najważniejsze !!


I to było na tyle dziś. 
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie 








23 komentarze:

  1. Wspaniałe śnieżynkowe prace :) Wesołych Świąt Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdki urocze,biała najładniejsza 🙂
    WESOŁYCH ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
  3. Odgrzewane czy nie i tak piękne gwiazdeczki i mnie też najbardziej podoba się biała :) Życzę dużo zdrówka i spokojnych rodzinnych Świąt ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze jest w środku a nie tytuł chociaż to też jest zapowiedź tego najważniejszego. A w środku same koronkowe piękności. To nic że zrobione jakiś czas temu ale takie piękno nie przemija i nie starzeje się.
    Życzę Ci Aniu zdrowych, spokojnych i pełnych miłości Świąt 😄🎄

    OdpowiedzUsuń
  5. Gwiazdki są cudowne.Aniu, Radosnych i zdrowych świąt w gronie rodzinnym. 🌲🌲🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne śnieżynki :) Ja ostatnio też nie mam ochoty na nic... Ale to minie ;)
    Zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne śnieżynki. :)
    Dziękuję za życzenia i je w pełni odwzajemniam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, wszystkiego dobrego :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace. Gratuluję.
    Spokojnych świąt Bożego Narodzenia ❤️🌲🍀

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu świetne gwiazdki przygotowałaś i na pewno pięknie wyglądają na choince. Dziękuje Ci za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie, życząc spokojnych i radosnych, w gronie najbliższych

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Twoje gwiazdki!!! Te, które od Ciebie dostałam znów wiszą na naszym drzewku i kolejny raz sprawiają mi ogromną radość :) Wszystkiego cudownego, dużo ciepła, zdrowia, radości!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne śnieżynki też je robiłam, a pozostałe prace przepiękne :) Życzę zdrowych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne śnieżynki Aniu :) Zdrowych bo jak jest zdrowie to będzie i cała reszta, ale i odrobine radości nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne są te śnieżynki, ach, gdybym umiał sam takie cuda tworzyć, to bym całą choinkę nimi ozdobił!
    Zdrowych i pogodnych świąt dla Ciebie i Twoich bliskich!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne robótki. Pięknego , rodzinnego świętowania życzę w spokoju, zdrowiu i radości .

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałych, radosnych Świąt Aniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne gwiazdki Ci wyszły :). Może chociaż trochę sprawią, że święta będą białe. Dziękuję Aniu za te piękne życzenia. I za kartkę świąteczną. Ja też chcę życzyć Tobie i Twoim najbliższym wszystkiego co najlepsze! Niech to będzie czas przepełniony wiarą, nadzieją i miłością. Ściskam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, gwiazdki zawsze mnie zachwycają ale też w tym roku nie zrobiłam żadnej.... Aniu niech Dzieciątko Jezus Ci błogosławi każdego dnia !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne prace, wszystkiego dobrego w Nowym Roku Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gwiazdki cudne! Wszystkie prace, które stworzyłaś w ciągu roku przepiękne. Wielkie brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  21. Śnieżynki pierwsza klasa. Gdy kiedyś okazało się, że mój stan zdrowia wymaga dłuższego L4, to na początku nie wiedziałam, co z czasem zrobić, bo nagle przybyło mi jakieś 9-10 wolnych godzin na dzień, ale gdy już L4 się kończyło i trzeba było wrócić do pracy, to się zastanawiałam, jak ją w grafik wcisnę, bo tyle miałam innych zajęć - myślę, że z czasem na emeryturze jest podobnie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...