Obserwatorzy

sobota, 30 grudnia 2023

Moje czytelnictwo IV kwartał 2023

 Witam Was

Jak by na to nie patrzył już po Świętach, a tyle było roboty, zakupów i zamieszania. Tak mi się wydaje, że na te dwa dni świętowania to chyba nie było warto. Niby mówią, że przychodzą Święta a nie Sanepid, ale prawda jest taka, że jeżeli chodzi o sprzątanie to Święta są taką niby mobilizacją żeby się do czegoś zabrać  przynajmniej dla mnie. 

Kończy się kolejny kwartał a zarazem cały rok  2023. Niestety jeżeli chodzi o czytelnictwo to był to chyba mój najgorszy rok. Co by tradycji stało się zadość zamieszczam banerek od Ani



 Co prawda wyznaczone 3.650 stron osiągnęłam ale czytelniczo szału nie ma. Za cały IV kwartał przeczytałam jedynie 2 książki a rok 2023 zamknęłam ilością 16 przeczytanych książek a to raptem połowa tego co przeczytałam w roku ubiegłym ( TU jest post z roku 2022).

W IV kwartale 2023 czytałam raptem po 9 stron dziennie i przeczytałam tych stron 822. 




Jeżeli chodzi o Blankę  Lipińską  to  męczyłam tą książkę. Nie jest napisana w moim stylu a przeczytałam ją tylko dlatego, że jest to druga część, gdzie pierwszą i trzecią przeczytałam w poprzednich miesiącach, a mam już tak ,że jak zacznę czytać to i skończę choćby książka mi się nie podobała. 

Jeżeli chodzi o Magdalenę Kordel to jest to jedna z moich ulubionych autorek i ta książka jest IV częścią do wcześnie przeze mnie czytanych książek. 


Jeżeli chodzi o cały rok 2023 to tak jak wcześniej pisałam, przeczytałam tych książek raptem 16 na łączną liczbę stron 5.654, co daje średnio 18 stron dziennie. Uważam że w porównaniu do innych czytających osób jest to wynik raczej skromny, ale w porównaniu do Wszystkich Polaków jest to wynik całkiem niezły. A poniżej wszystkie moje przeczytane książki pogrupowane wg. autorów.







Szczególnie polecam Wam książki Małgosi Mroczkowskiej, bo są one napisane przez jedną z naszych blogowych koleżanek, autorką bloga    http://www.starepianino.pl/ 

Jest i IV część jej książek ale wydana całkiem niedawno i mam ją aktualnie w czytaniu. 

I to by było Wszystko jeżeli chodzi o moje czytelnictwo w 2023 roku.

 Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę Wam udanego Sylwestra i oby rok 2024 był jeszcze bardziej udany niż był mijający rok. 







24 komentarze:

  1. świetne czytelnicze podsumowanie
    nie czytałam żadnej z tych książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. :) 16 książek to bardzo zacny wynik, życzę dalszego miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajny wynik czytelniczy.
    Mój jest mniejszy z uwagi na to, że ja słucham audiobooków, co wydłuża czas "czytania".
    Dziękuję za życzenia, które w pełni odwzajemniam. :)
    Dobrego roku życzę:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech w Nowym Roku świat będzie dla Ciebie
    pełen ciepła, radości i przyjaciół,
    a w Twoim domu niech nigdy nie zabraknie
    miłości i zrozumienia😘🎄

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Aniu, i tak dużo przeczytałaś, życzę zdrowego, szczesliwego Nowego Roku, pozdrawiam cieplutko. 🥂❤️🌲

    OdpowiedzUsuń
  6. Joannę Tekieli odkryłam w tym roku :) przeczytałam całą serię "Pensjonat Leśna Ostoja" i bardzo mi się podobało, no może oprócz czwartej, ostatniej (świątecznej) części, która w porównaniu z resztą była za bardzo cukierkowa ;) ;)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku! Dużo zdrowia i spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze zazdroszczę tym co czytają po 50, 100 książek na rok... Nie mam zielonego pojęcia jak, to robią :).

    Już dawno Aniu zauważyłam, że lubimy podobną literaturę ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku, Anusiu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Aniu, przepraszam, że nie miałam czasu na życzenia świąteczne, ale mam okropny czas. Życzę Ci Kochana, by ten Nowy 2024 Rok przyniósł Ci wszystko co najlepsze i najpiękniejsze, niech się spełnią Twoje życzenia! Buziaczki:) Brawo za czytelnictwo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne podsumowanie czytelnicze starego roku! Nieważne ile stron się przeczyta, ważne że czytanie sprawia radość, jest taką odskocznią od szarej, czasem zwariowanej codzienności. Wszystkiego najlepszego w nowym roku, życzę dużo zdrowia i pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiłaś mnie Mroczkowską, chętnie sięgnę i sprawdzę. Kordel i Tekieli są moimi ulubionymi pisarkami, szczególnie Kordel, którą miałam okazję poznać osobiście. Mam jej wszystkie książki w domu i lubię do nich wracać.
    Życzę owocnego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. W zasadzie to kazda przeczytana książka ma sens. U mnie też ostatnio spadło tempo czytelnicze na rzecz innych aktywności, ale cieszy mnie każda przeczytana książka. Dziękuję Aniu za życzenia. I ja Ci życzę wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze w tym nowym, 2024 roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu przecież najważniejsze żeby czytać. Na to ile mamy przeczytanych pozycji nie zawsze mamy wpływ. Pozdrawiam i trzymaj się zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok, spokoju i zdrowia oraz nieustającej weny:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, życzę Ci wspaniałego Nowego Roku!!! Niech się spełniają wszystkie Twoje marzenia i plany:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu dziękuję za życzenia i Tobie również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę Ci wielu interesujących zajęć, inspiracji i spełnienia marzeń. Podziwiam za zapał do czytania, zwłaszcza książek, które kiepsko się czyta. Ja tam się nie męczę z takimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej jestem ciekawa książki pt. "Była sobie miłość" - Katarzyny Michalak :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje. I wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że w ogóle udało Ci się choć trochę przeczytać :) Zachwyciły mnie i zainteresowały okładki książek Małgosi Mroczkowskiej, a potem jeszcze doczytałam że to też blogowa koleżanka. Z miłą chęcią sięgnę po te książki jak tylko wpadną mi w ręce :) Wszystkiego dobrego Aniu w nowym roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pani Mroczkowskiej wszystkie 3 części przeczytałam dzięki Agacie. Fajna seria. Ja tam się cieszę z każdej przeczytanej strony. Bo to jest mój czas na relaks. Często korzystam też z tego co polecacie, Ty Aniu i inne dziewczyny. Więc dzięki, że zapisujcie te recenzje. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu brawa !!! I dzięki że się dzielisz tytułami, ja korzystam 😉

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu wszystkiego najlepszego w nowym roku. I bardzo dziękuję za polecenie moich książek ♥️😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Dokładnie tak jak napisałaś - na tle średniej krajowej czytelnictwa wypadasz dobrze, ale tak naprawdę nie ma co się porównywać z innymi, tylko czytać dla przyjemności, a nie dla wyników. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...