Obserwatorzy

czwartek, 7 grudnia 2023

Nagroda od Madzi

 Witam Was

Dziś taki trochę nietypowy post. Chciałam się pochwalić jaką super nagrodę dostałam od Madzi za udział w jej zabawie . Poniżej banerek zabawy.


Od początku roku 2023 biorę  udział w tej zabawie  a TUTAJ jest post  w którym otrzymałam od Madzi nagrodę. Wyszywałam wtedy zakładkę, które uwielbiam robić. Madzia postanowiła właśnie mnie nagrodzić, za co jej serdecznie dziękuję.
Powiem Wam. że paczka była dla mnie ogromnym zaskoczeniem, była niezwykle bogata i zawierała wszystko co lubię. Byłam jej zawartością bardzo zaskoczona. 
Madziu jeszcze raz bardzo dziękuję za nią. 
Poniżej zdjęcie całej zawartości paczki :



A tu już nieco szczegółów, bo na tym zbiorczym zdjęciu nie wszystko dobrze widać.

Dostałam super książkę świąteczną  autorki którą bardzo  lubię  (której nie miałam jeszcze w swoich zbiorach),  kokosowe pyszności i dwie kartki, ta w kopercie mieściła oczywiście kartkę świąteczną którą nie omieszkam się pochwalić w stosownym czasie.


Muliny do haftowania, filiżankę ze spodkiem w moich ulubionych zieleniach i świetną świąteczną maseczkę, będę na Święta pachnieć piernikami 


Papiery do kartek i  brokat do sypania na nie !!!


 I oczywiście super tasiemki i zestaw do pakowania prezentów .


 Z wszystkiego jestem bardzo zadowolona, o zimie która przyszła nam trochę za szybko, pisać nie będę, bo pewnie wszędzie jest tak samo. W każdym razie odśnieżania mam już  po dziurki w nosie !! 

Pozdrawiam Was serdecznie i  nie przepracujcie się  przed tymi Świętami. 





25 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej, paczka bogata i przydasie które napewno się przydadzą, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezent, zdaje się że prawdziwy. Skoro tak cię ucieszył i był prawdziwą niespodzianką. Gratulacje wielkie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Madzia to prawdziwa Pani Mikołajowa i w dodatku bogata😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i bogaty prezent :) Wszystko się przyda... Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, bo zostałaś cudnie obdarowana :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale zostałaś obdarowana. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że trafiłam z książką, życzę miłej lektury oraz smacznego, a jak znajdzie się czas to miłego tworzenia droga Aniu. Bez Ciebie nie było by żabki do zabawy, czyli nie było by zabawy. Dzięki wielkie za pomoc. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje Aniu, piekna wypasiona paczuszka do Ciebie przyleciała od Madzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję takiej wypasionej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Piękne przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu cudowna nagroda. Na pewno wykorzystasz wszystko😁

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności dostałaś i na pewno cudnie je wykorzystasz . Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo Aniu, byłaś bardzo konsekwentna w swoich wszystkich zabawach.
    Nagroda Ci się należała :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Fajnie w tym okresie taką paczuszkę dostać. Zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak fajnie. Filiżanka ze spodkiem bardzo ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No i nagroda Ci się należała. Wszystko jest piękne i na pewno wykorzystasz w swych pracach

    OdpowiedzUsuń
  18. Super duży prezent. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje wygranej, ale wspaniałości dostałaś oj będzie się działo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję. Wspaniała nagroda.

    OdpowiedzUsuń
  21. No i właśnie dlatego cenie sobie mieszkanie w śródmiejskiej kamienicy - nie muszę odśnieżać, grabić liści, kosić trawnika... To napisałam ja - mieszczuch z samego centrum miasta.

    Nagroda w pełni zasłużona i świetna - gratuluję. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...