Obserwatorzy

wtorek, 12 grudnia 2023

Choinka 2023 i Wielkanoc 2024

 Witam Was

Wiadomo, że grudzień jest bardzo pracowity zwłaszcza dla kobiet a takie jak  by nie było głównie blogują więc tradycyjnie już będą dwie prace na dwie zabawy, które niejako się  łączą  się ze sobą, bo są na dwa najważniejsze Święta w Polsce. Wspólny banerek i wszystko wiadomo. Mało tego, tak się składa że obie zabawy prowadzi ta sama osoba, choć na różnych blogach.


Choinkę i żabę na grudzień znajdziecie TU  

natomiast Paschę znajdziecie TU

 Nie będę w tym roku nic już zmieniać, na choinkę przygotowałam tradycyjnie bombkę, natomiast na Paschę znowu będą kartki. Zaczniemy tradycyjnie od choinki  i bombki.

Co ja zrobię, że je lubię robić. Dwie ze ścianek tradycyjnie już wyszywam, dwie natomiast to patchowrk, ale taki nie klejony, nie zszywany, tylko wciskany do styropianu. Tu jest post jak byście chcieli zobaczyć jak to się robi.

Moja bombka jest dzielona na 4 części a haft jaki do niej powstał jest wzorem z numeru 6 / 2023 "Igłą Malowane"

a cała bombka przedstawia się następująco

  

Na brzegach kleję ozdobną taśmę którą miedzy innymi kupicie TUTAJ 

Na spód idzie ozdobny guzik


 i  z bliska moja bombka



a na koniec tradycyjnie wszystkie prace jakie u mnie powstały w tej zabawie.


Jak widać tych bombek powstało u mnie dość sporo.

A teraz  zapraszam Was do drugiej zabawy. Tym razem znowu kartki Wielkanocne  z haftem bo takie lubię robić. Wszystkie kartki wysyłam a nie chce mi się robić do nich specjalnych kopert, dlatego też moje kartki są  na płasko prawie :-). Tym razem wykorzystałam  resztki kanwy i muliny baz nazwy , i powstały takie hafciki.


Wzory pochodzą oczywiście od Moniki i miałam kiedyś przyjemność je testować. W kartkach też skorzystałam z resztek papierów, które kiedyś trzeba wykorzystać :-).
Powstały takie kartki:


A poniżej tradycyjnie wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie.


Tak w zasadzie to sporo w tych pracach kartek, których nigdy dość. Chyba po raz pierwszy odkąd tworzę  karki to mi takowe zostały na Boże Narodzenie.
 I w grudniu to już wszystko na temat tych zabaw, mogę rok 2023 zaliczyć do udanych, przynajmniej w tych dwóch  zabawach.
Od nowego roku 2024 zabawę "Choinka  2024" przejmuje Karolinka zwana Kress_ką  a TU  znajdziecie zapisy na tą zabawę i nowy banerek. 
Mam nadzieję, że nie zawiedziecie i będziecie się z Karolinką bawić równie dobrze jak z Kasią.
 I na dziś to tyle, życzę Wam abyście się nie przepracowali na te Święta i abyście mogli się nimi cieszyć w zdrowiu. 

Pozdrawiam Was serdecznie 






27 komentarzy:

  1. Aniu i bardzo dobrze, ze lubisz je robić, bo wychodzą Ci zjawiskowo- przepiękne są wszystkie! tak samo jak kartki, za te hafty to ja Was podziwiam:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Zachwycające są te prace, wyglądają magicznie! Wychodzą Ci po prostu rewelacyjnie! :) Kocham i bombki i kartki w twoim wydaniu, zawsze są śliczne, szczegółowe, piękne i kolorowe! :) Wszystkiego dobrego Kochana w tych zabieganych, ostatnich dniach przed świętami! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Te bombki to wychodzą bajeczne, haft prześliczny, wszystkie kartki są cudowne, cała galeria .Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, jak ja uwielbiam Twoje hafciki a zwłasza bombki. Mogę je na okrągło podziwiać i zawsze coś nowego w nich odkryć. Są po prostu fantastyczne. Karteczki również zachwycają🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne bombki i hafciki :) Bardzo mi się zawsze podobają takie haftowane bombki :) Haftowane karteczki też są moimi ulubionymi :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bombki, wszystkie, trudno wybrać najładniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne hafciki - bombka powstała urocza i karteczki fajne :) Sporo tego przez rok się uzbierało, ale kartek nigdy dość :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombka jak zawsze rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te Twoje bombki cudnie wychodzą. Podziwiam Cię za Twój zapał i konsekwentność. A kartki, tak jak mówisz. Zawsze są miłym upominkiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prace a bombeczka mój faworyt

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie prezentuje się ta bombka :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne bombki 🤩 Dzięki za podpowiedź, co do ukończenia bombki, a czy haft też jest wciśnięty, czy klejony? Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, i znów podziwiam twoje prace i twoją konsekwentność w wykonywaniu tych prac ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bombka wyszła śliczna. Karteczki też udane. Widać że zabawy zaliczyłaś. Super!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Super bombka. Śnieżynka i choinka śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne pracę Aniu, rób ich jak najwięcej 😉

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu piękna ilość bombeczek , karteczek. Takie zabawy dają motywację a potem jest z czego dawać komuś przyjemność przez obdarowanie. Aniu Tobie spokojnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Twoje bombki i jajka z haftami - bez względu czy klejone, czy wciskane. :)
    Wykonałaś mnóstwo wspaniałych prac w tym roku. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bombki wyszły zjawiskowo. Bardzo mi się one podobają. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezwykle twórcza byłaś. Tyle kartek, bombek i jajek, a wszystko wykonane idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie haficiki jak te niebieskie są fantastyczne... takie minimalistyczne i eleganckie... idealnie pasują pod technikę jaką jest haft krzyżykowy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bombkowy zawrót głowy :) opanowałaś już tą sztuke do perfekcji :)j

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne i bardzo różnorodne prace, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartki są piękne, ale to patchworkowe bombki i jaja wiodą prym wśród rzeczy stworzonych na te zabawy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...