Obserwatorzy

poniedziałek, 18 grudnia 2023

 Witam Was

I znowu będzie podwójny post. Tym razem praca jedna na dwie zabawy u Splocika . 


Banerek jest i wszystko wiadomo.

Tu znajdziecie zabawę w Rękodzieło.... a TU jest zabawa "Małe dekoracje". Wiadomo, że ta druga zabawa jest całoroczna.

Na obydwie zabawy przygotowałam jak zwykle pracę szydełkową, w skład której wchodzi łapacz snów, serwetka i 6 podkładek. Tym razem kolorem dominującym jest zieleń, jak by nie patrzył w różnych odcieniach. Jest to kolejny i ostatni już prezent pod choinkę tym razem dla trzeciej dziewczyny - mojej córki, która kocha zielenie wszelakie.  Poprzednie moje prace w tym temacie możecie obejrzeć TU i TU i TU.

W rękodziele... Splocik zaproponowała na grudzień takie przysłowia

1. Lepszy mały ogień który nas grzeje , niż wielki, który nas pali 

2. Dzielenie się z drugim, oznacza bogactwo.

Wybrałam przysłowie nr 2 . Wszak dzielę się w nim moimi szydełkowymi umiejętnościami z moją córką, a czy będę przez to bogatsza, ja  się tak nie czuję.  A zdjęcia mojej pracy przedstawiają się następująco


i trochę szczegółów - dół łapacza snów



I serwetka jaką umieściłam na obręczy



komplet serwetka i 6 podkładek



i bombki tym razem trzy - dwie okrągłe i łezka każda zrobiona innym wzorem, wszystkie oczywiście autorstwa Aurelii Lewickiej. A znajdziecie je tutaj : 

bombka lewa -  skarb

bombka środkowa - Ananasek 

łezka - wzór 5 

\

Na koniec tradycyjnie wszystkie prace jakie powstały u mnie w tej zabawie 



Jeżeli chodzi o drugą zabawę , to komplet jaki przygotowałam, może robić za "Małą dekorację: bo jak zostanie umieszczony w domu to takową będzie niewątpliwie, jest dekoracją w moim mniemaniu całorocznaą. Zdjęć powtarzać nie będę, bo to ta sama praca. Pokarzę tylko wszystkie 12 prac jakie stworzyłam w tej zabawie


Pozdrawiam Was Wszystkich dziękując jednocześnie za wszystkie komentarze jakie zostawiacie u mnie. 



 

15 komentarzy:

  1. Też jestem pod wrażeniem łapacza snów. I nie mogę się na niego napatrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplet prezentowy, ładny kolorek, łapacz uroczy, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest co oglądać i podziwiać. Bardzo podobają mi się wszystkie szydełkowe ozdoby.
    Cieplutko pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne prace! Dawno nie robiłam nic na szydełku, raczej papier i sznurek :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu świetny komplecik i wymagający wiele czasu i pracy- Córa na pewno będzie zadowolona;)
    buziaki przesyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPEEER !!! Widzę, że robisz się specjalistką od łapaczy snów :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łapacz - gwiazda super się prezentuje, komplecik serwetek również:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wymyśliłaś te komplety - są super. :)
    Zestawienie pokazuje ile prac wykonałaś w obu zabawach.
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu grudnia w zabawie Małe Dekoracje, natomiast w zabawie z przysłowiami, fotkę i link dodałam do wpisu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pracowity czas miałaś Aniu :) za łapaczem snów nie przepadam, ale bombki mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace Aniu. Najbardziej podoba mi się łapacz snów oraz malutkie serwetki. Zauważyłam, że serwetki i podkładki, w zależności od barwy, inaczej się prezentują. Kolorystyka może nie moja, ale każdy ma prawo mieć swój gust. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prace:) Piękne bombki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, prace są prześliczne, nigdy nie przestanę podziwiać Twojej twórczości! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię łapacze więc najbardziej mnie zachwyciły ale Twoje serwetki też są przepiękne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Robię i robię łapacz snów i zacząć nie mogę. Twój jest piękny, serwetki również. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...