Obserwatorzy

poniedziałek, 15 kwietnia 2024

Wielkanocne koszyki -"Małe Dekoracje" kwiecień

Witam Was 

Dziś jak by nie patrzył moja interpretacja kolejnej zabawy. Co prawda Wielkanoc już się skończyła a u mnie nadal ozdoby Wielkanocne, ale Splocik dopuściła taką interpretację.




 Jest to zabawa całoroczna a galerię prac z marca znajdziecie TU

Przedstawiam Wam koszyki ( miseczki) jakie wydziergałam na szydełku. Mogą spokojnie służyć  jako pojemnik na pisanki a tym samym być taką dekoracją w domu na Święta

Jak ktoś by chciał sobie taką zrobić to znajdzie filmik TU.

 Nadziergałam się tych miseczek kilka i powiem Wam, że mam dylemat którą z nich zgłosić do  Splocika na zabawę, wobec tego zgłoszę je Wszystkie, są zrobione wg tego samego wzoru tylko kordonek w innym kolorze, bo ja już tak mam, że nie lubię robić tego samego nawet dwa razy nie wspominając o większej ilości. Wszystkie koszyczki mają już nowe domki, a że były darowane jako  prezenty więc moja jest tylko przyjemność z dziergania.




 i trochę zdjęć z bliska Ten pierwszy jak by nie patrzył, podstawą jest kordonek beżowy a dodatek żółty, niestety na zdjęciu wyszedł tak jak by góra była pomarańczowa










Pewnie wytrawne dziewiarki znajdą w nich wiele nierówności ( zwłaszcza na zbliżeniach) a ja jestem z nich zadowolona. Zresztą w moim środowisku uchodzę za zdolną w wielu dziedzinach. Powiem Wam w sekrecie że na takie miseczki można przerobić każdą serwetkę, wystarczy ją na mokro wysuszyć na odwrocie miski, uprzednio maczając w roztworze  (1:1) w niebieskiej Łudze i kleju typu Magic.
A na koniec tradycyjnie wszystkie moje prace jakie powstały w tej zabawie:


Na dziś to tyle, pozdrawiam Wszystkich serdecznie 


 

25 komentarzy:

  1. Pięknych rzeczy nigdy dość, śliczne są te koronkowe cuda. Dzięki za "przepis" na zrobienie koszyczka z serwetki. Miłego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie te szydełkowe miseczki wyglądają świetnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności narobiłaś. :)
    Te miseczki mogą służyć nie tylko na Święta, ale również w innym czasie np. do cukierków.
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu kwietnia.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te koszyczki, najbardziej podoba mi się biały z multikolorem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne! Pięknie bywyglądały wypełnione pisankami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, pierwszy raz spotykam się z taką miską-serwetką i jestem nią naprawdę zaskoczona. Tak samo, jak jestem zaskoczona tym, że udało Ci się wydziergać coś tak pięknego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden wzór, a taka różnorodność, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne koszyczki. Zapisuję sobie te wszystkie Twoje filmiki Aniu, Tylko się zastanawiam kiedy w końcu przyjdzie ten czas na dzierganie:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to wszystkie piękne , wiesz ,że ja nie szydełkowa, więc dla mnie to mistrzostwo, zresztą , w zakładkach też jesteś the best - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki wspaniały wysyp koszyczków na jajeczka i nie tylko uroczy komuś sprawiłaś prezent :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu myślę,że takie miseczki mogą być ozdobą stołu przez cały rok- jak dla mnie są świetne, a że to rękodzieło to muszą być nierówności;) My też wiemy że zdolniacha jesteś ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha no twórczym czas za Tobą Aniu, brawa brawa !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu znowu mnie zaskoczyłaś nowymi pracami. Miseczki są cudne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie !!!! Wg mnie są idealne i piękne Anulka 🥰

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są!!! Twoje prace jak zawsze zachwycają :) Podziwiam tę staranność, tę pomysłowość. Naprawdę mocno inspirujesz. Mieć takie miseczki to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie też jesteś zdolną nie tylko dziewiarką. Miseczki śliczne, chociaż mi najbardziej kolory podobają się z 1 i 3 :) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  17. Miseczki bardzo ładnie się prezentują :D
    Najbardziej spodobała mi się ta zielono-różowa :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne miseczki wyszły :) Na pewno sprawiły wiele radości obdarowanym. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne miseczki 🤩 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nierówności nie widzę - nie znam się na tej dziedzinie ;) koszyczki/miseczki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne koronkowe miseczki :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne! Mnie najbardziej zachwycają jednobarwne

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...