Obserwatorzy

czwartek, 11 kwietnia 2024

Kartka wg mapki Ula kwiecień

 Witam Was

Dziś znowu kartki ale tym razem okolicznościowe a przy okazji jedna z nich poleci na zabawę u Uli gdzie w kwietniu obowiązuje nas mapka. Baner i obowiązująca nas mapka :


 A wszystkie szczegóły znajdziecie u Uli TU

Odkryłam właśnie że brakuję mi kartek okolicznościowych, machnęłam więc takie hafciki. Jak widzicie wzór ten sam tylko różne kolory a kanwa tym razem kremowa. 



Z tych hafcików powstały proste kartki, takie które można bez obawy wysłać.

Chyba od razu widać, która jest dla Uli, ale jak by ktoś miał jeszcze wątpliwości to poniżej pokazuję trochę z bliska:


Niestety u mnie tak jest zawsze że mapka jest odwzorowana prawie w 100%.Co prawda u Uli jest kartka kwadratowa a u mnie prostokątna, ale taką miałam gotową bazę ze ścinków. Mam nadzieję że mimo to Ula mi zaliczy tą kartkę. 

I pozostałe trochę z bliska :



Co by tradycji stało się zadość wszystkie  moje kartki jakie powstały w tej zabawie. 


Będę się już z Wami żegnać. Pozdrawiam wszystkich serdecznie 




24 komentarze:

  1. Piękne kartki:) Bardzo ciekawe wykorzystanie tego samego wzoru haftu w różny sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, Twoje kartki zachwycają, jak zawsze! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kartki, Ula z pewnością zaliczy, bo mapka to tylko inspiracja. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe hafty, śliczne kartki Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki Aniu, co jedna to ładniejsza. Ciężko by było wybrać tą naj, bo w każdym kolorze świetnie sie te hafciki prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka śliczna, kwiatuszki zarówno haftowane jak i te trzy ozdobne(nie wiem czy są z papieru, czy formiranu) super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Aniu, masz swój znak rozpoznawczy w haftowanych karteczkach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki wykonałaś, a małe hafciki pięknie prezentują się w każdym wydaniu. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne, szczególnie ta resztkowa baza wpada w oko;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie Aniu wiosna jest nawet na kartkach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko, same śliczności tu u Ciebie :) Wszystkie kartki piękne, cudownie zaprojektowane, wspaniale wykonane, cieszące oko, zachwycające kolorami! Podziwiam twoje pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak kwiatowo :) też myślę o tej mapce, mam już kilka pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A czego tu się obawiać, jak to takie ładne kartki. I chociaż wzór ten sam, to efekt całkiem odmienny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne wszystkie, chociaż oczywiście te w niebieskościach podoba mi się najbardziej.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki Aniu :) Jak już tłumaczyłam przy wcześniejszej mapce i przy tej, że można zmieniać kształt, jak również zrobić lustro czy też obrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne hafciki i wspaniałe z nich powstały karteczki brawo Aniu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. A wiedzisz a ja zapominam o zabawie Uli ale dzięki Tobie Aniu za przypomnienie 😀😃🙂 piękne karteczki, podobają mi się 😀😃🙂 i nieustannie podziwiam że mają hafciki 😀

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne hafciki zdobią te karteczki! Zawsze podziwiam ,wiesz o tym Aniu:) Karteczek nigdy za dużo więc warto mieć w zanadrzu . Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne, wręcz urocze te kartki z haftami. Ta z tymi ciemnymi kwiatkami tak ładnie na dodatek kontrastuje z tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne karteczki. Już same hafciki bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Różane hafty śliczne! Najpiękniejsza fioletowa wersja, tylko napis według mnie ciemniejszy powinien być, ten ginie na tym tle :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...