Obserwatorzy

niedziela, 12 maja 2024

Choinka 2024 maj i mój pobyt w Mielnie i w Starogardzie

 Witam Was

Trochę mnie nie było, jak znam życie nie będę nadrabiać zaległości, bo normalnie czasu mi brak ( choć ponoć emeryci go mają w nadmiarze ).

 Byłam najpierw u mojej przyjaciółki w Starogardzie Gdańskim a potem na trochę przedłużonym weekendzie majowym, jak zwykle w moim ukochanym Mielnie Unieściu. Cóż ja na to poradzę, że uwielbiam tam jeździć. Już wiele razy udostępniałam link do mojego ulubionego pensjonatu RELAX ale jak chcecie raz jeszcze poczytać o nim  to wszystkie dane znajdziecie TU

Co by nie było kilka zdjęć z mojego pobytu. Miałam nie lada problem co by Was nie zarzucić tymi zdjęciami a z drugiej strony pokazać co nieco.  Poniżej zdjęcia ze Starogardu ( fajne miasto i okolice godne zwiedzenia polecam). Jedna z fontann w starogardzkim parku.


Te dwa zdjęcia poniżej pochodzą  z starego grodu w Owidzu



Tu macie Starogardzki POLMOS nocą, na zdjęciu budynek administracyjny :


 Tu kręcili Krzyżaków, po drugiej stronie jeziora był gród a po pomoście ( dziś zostały tylko pale) szedł Jurand.


A tego już chyba komentować nie muszę, Gdańsk też zwiedziłam. 


Pogoda była super i tak bym mogła jeszcze wiele opowiadać choć byłam tam tylko 5 dni  w tym 2 dni to była moja podróż. 

Tradycyjnie kilka fotek z pobytu w Mielnie. Na pierwszym zdjęciu dowód, że tam faktycznie byłam:



Wiele fotek nie zrobiłam bo ileż można robić fotki w tych samych miejscach. Oczywiście polski Bałtyk i zachód słońca nad nim:




O dziwo spotkaliśmy nad naszym morzem bobra co jak się okazało wcale nie jest ewenementem tu:


Na zdjęciu poniżej mgła jaka przyszła niespodziewanie w sobotę w południe, nad kanałem łączącym jezioro Jamno z Morzem Bałtyckim.  Z pensjonatu gdzie zawsze nocuję jest tam 2,5 h tam (wzdłuż jeziora) i powrót (plażą)

 

A teraz oczywiście moje prace na zabawy w maju. Zaczniemy od Choinki 2024. Tym razem tylko kartki ale jak to u mnie z haftem krzyżykowym. A prace kwietniowe i żabkę na maj  znajdziecie TUTAJ 


Ostatnio moje ulubione techniki to szydełko, haft krzyżykowy i kartki głównie z haftem. A że weny brak na naukę czegoś innego to zostanę na dzień dzisiejszy przy tych 3 technikach. 

Powstały u mnie takie hafty :


a z nimi oczywiście kartki. Jak zauważycie są prawie identyczne i w moim ulubionym formacie kwadratu. Ot jak już przyszedł do głowy pomysł jak te hafty oprawić to nie będę kombinować:


I trochę z bliska moje kartki



Na koniec tradycyjnie, wszystkie prace jakie u mnie powstały na tą zabawę. Jak widać poniżej jestem monotematyczna. Kartek mam dużo do wysłania.
 Nie wiem czy wiecie ale znowu podrożały znaczki. Jak tak dalej pójdzie to w okolicy Świąt Poczta Polska chyba splajtuje. Mało kto już teraz wysyła kartki, bo koszt znaczków jest nieporównywalnie wysoki,  znacznie wyższy niż koszt takiej kartki. 


I na dziś to tyle, pozdrawiam Was serdecznie i do kiedyś znowu. 




17 komentarzy:

  1. Aniu ,te kartki są najpiękniejsze, te wianki są przesliczne.Podróży trochę zazdroszczę, może i ja kiedyś zacznę ale póki co czarna dziura i jeszcze od jutra planowany wcześniej remont łazienki i tona tabletek przez 10 dni.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, fotek nigdy nie jest dość!
    Bardzo lubię oglądać takie fotorelacje, przez chwilę zwiedzam chociaż mentalnie 😉 Kartki z wiankiem rozwaliły system !!! No przepiękne są 🥰🥰🥰 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu cudne kartki, oprawione w wianki hafty zachwycają :) Piękne miejsca zwiedziłaś i te cudne widoki, na pewno dadzą Ci przysłowiowego "kopa" na najbliższe miesiące:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne karteczki,ten domeczek cudny.Lubię oglądać takie foto relacje .To tak jak bym podróżowała.Bóbr nad brzegiem morza ...nigdy bym się nie spodziewałaPozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki stworzyłaś Aniu. Bóbr nad morzem mnie zaskoczył. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, Twoje kartki zachwycają jak zawsze! Super, że udało Ci się choć na parę dni wyjechać. Nad naszym morzem nawet krótki pobyt pozwala na zregenerować siły. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu super ,że odpoczęłaś ja to się kręcę po tym podkarpaciu, chociaż też tu są piękne miejsca

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że wypad do Mielna się udał i to jest najważniejsze. Miło zobaczyć nasze polskie morze, choćby na zdjęcia, jak i dobrze znany Żuraw Gdański. Karteczki śliczne, aż chciałoby się rzec, że z haftem im do twarzy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Odwiedziłaś fantastyczne miejsca i zrobiłaś świetną fotorelację. :)
    Kartki są śliczne i fajną oprawę dałaś hafcikom. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały wyjazd Aniu i piękne hafty. Nie wiedziałam o podwyżce cen znaczków. Pewnie przed świętami i karty zdrożeją. Ręce opadają. Pozdrawiam serdecznie Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne fotorelacje z obu wyjazdów. Karteczki też śliczne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, fajnie że odpoczęłaś sobie trochę nad morzem. Kartki zrobiłaś świetne, ładnie wyglądają hafciki otoczone tymi wieńcami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia. Można więcej :)
    No dziś właśnie czytałam, że jest źle (z pocztą), widziałam to z bliska przez ok. 9 lat. Szkoda gadać.
    A hafciki i kartki superowe 🤩 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wianki wyglądają fantastycznie :)
    Serio znaczki znów podrożały??? Paranoja :( koszmar po prostu, jeszcze trochę i będą kosztować tyle co mała paczka w paczkomacie...
    Piękne zdjęcia, można powiedzieć że już w wakacyjnym klimacie :) wspaniałe że masz szansę i możliwość poodpoczywać w fajnych miejscach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W Mielnie Unieściu byłam bardzo dawno temu. Można zakochać się w tej miejscowości. Trochę mi się lżej zrobiło na duszy, bo myślałam, że tylko mnie brakuje czasu na emeryturze :-) Twoje prace Aniu są jak zawsze przepiękne. Tak trzymaj :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno mnie u Ciebie Aniu nie było a tu takie wpisy, cieszę się że wypoczęłaś w ulubionych miejscach, kadry piękne, podoba mi się zachód słońca 😀 no ale karteczki też niczego sobie, ekstra pomysł na oprawę hafcikow, naprawdę ślicznie wyszło !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne kartki świąteczne. Prezentują się okazale i uroczo. Buźka

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...