Obserwatorzy

czwartek, 23 maja 2024

Rękodzieło i przysłowia i coś prostego maj

 Witam Was

No cóż maj będzie u mnie w tym roku krótki, w sensie mało będzie w nim postów. Niestety takie jest życie, coś za coś. 

Będą dziś dwie zabawy i dwie zakładki.  Pierwsza z nich to zabawa u Splocika i jej : Rękodzieło i przysłowia albo... "

Banerek,  a majowe  szczegóły znajdziecie TUTAJ  



w tym miesiącu Splocik nam zadała Przysłowie :
1. Ręka pracuje, głowa rozkazuje.

 I cytat 
2. Podstawowe składnik kreatywności są takie same dla wszystkich : odwaga, czary, pozwolenie, wytrwałość, ufność - a te  elementy są dostępne dla wszystkich. To wcale nie oznacza, że twórcze życie zawsze jest łatwe, oznacza natomiast że twórcze życie jest możliwe.


wybrałam przysłowie nr 1 a z niego wyraz RĘKA. Jak wiecie w tej zabawie tworzę zakładki , poniżej jedna z nich.  


Róża jest trzymana w ręce, dodatkowo wyszyłam jeszcze dwie dłonie, które pochodzą z alfabetu  Brailla, jak by nie patrzeć to też element ręki.  Trochę szczegółów i oczywiście tradycyjnie moja zakładka na książce :




I wszystkie prace jakie powstały w tej zabawie, a właściwie wszystkie moje zakładki
 



Druga zabawa to zabawa u Reni. Renia na maj nam zadała florę , a szczegóły znajdziecie TU


 U mnie znowu zakładka. Dla kogoś kto ich nie robił może to być trudne, ale dla mnie jest prosta, a flora to dla mnie kwiatki i nie tylko. Moja druga zakładka jest tym razem w róże, jak by nie patrzył kwiaty są to i flora jest. No i jest mój ukochany haft krzyżykowy.  Prezentuję poniżej co u mnie powstało.
 

Trochę z bliska  i tradycyjnie na książce 



Na koniec tradycyjnie wszystkie prace jakie u mnie powstały w tej zabawie. 


Na tym oczywiście kończę, udało mi się zaliczyć wszystkie zabawy w których biorę udział.
Trzymajcie za mnie kciuki i mam nadzieję odezwę się w czerwcu. Pozdrawiam Wszystkich serdecznie.




42 komentarze:

  1. Prześliczne hafciki zakładki prezentują się wspaniale :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja coraz większą, śliczne wszystkie.Będzie dobrze, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są Twoje zakładki. :)
    Zaczynam tęsknić do wyszywania zakładek, ale na razie mam inne postanowienia.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zakładki Aniu. Dla osób niehaftujących to prawdziwe cudeńka, które w rzeczywistości są jeszcze ładniejsze niż na zdjęciach. Pozdrawiam milutko i życzę, by wszystko układało się po Twojej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zakładki, Aniu. Trzymam kciuki za powodzenie i szybki powrót do zdrowia :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu jestem z Tobą. Dasz radę. Wracaj do nas szybciutko. A zakładki jak zawsze urocze. Cudne hafciki. Fantastycznie je wpasowałaś w zabawy blogowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Twoje zakładki haftowane, flora bardziej mnie porwała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu widać, że kochasz zakładki i haft krzyżykowy - zawsze są piękne :) Będzie dobrze i oczywiście trzymamy kciuki :) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, róże świetnie wyszły. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy widzę Twoje śliczne haftowane zakładki mam ochotę chwycić za igłę. Szkoda, ze oczy nie te ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe pomysły masz na te zakładki, szczególnie ta pierwsza z dłońmi. Na koniec zabawy będziesz miała sporo tych zakładek.
    Pozdrawiam i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja lubię te Twoje haftowane zakładki :) Obie bardzo ładne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie zakładkowa z Ciebie Dziewczyna Aniu, fajne. Czy te ręce z alfabetu breila coś oznaczają??? To by było ciekawe 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Agatko oznaczają litery ta dłoń na górze to B a ta na dole to litera H. Mogę też wyszyć z tych dłoni imię np. Agata :- ) ( oczywiście pisana alfabetem Brailla )

      Usuń
    2. Haha bardzo fajne, pomysłowe, można tak przemycać jakieś napisy, podoba mi się 😀😃🙂

      Usuń
  14. Przepiękne są te zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Twoją pomysłowość na te zakładki. Każda jest inna i każda piękna. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe nietuzinkowe podejście do tematu :) brawo za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakładki się przydają zawsze i wciąż, czekam na kolejne odsłony Twoich zakładek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się Twoje zakładki, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też mniej postów, wszystko dlatego, że mam bardzo mało czasu wolnego :) Coś za coś, tak jak napisałaś. Wcale mi to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, bardzo się cieszę z mojego obecnego życia. Jest cudownie :) Śliczne zakładki! Uwielbiam twoje rękodzieło, jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zakładki i już pokaźna kolekcja powstała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta z różą w szczególności przypadła mi do gustu :)
    buziaki posyłam i serdecznie ściskam!!! I trzymam kciuki, tak jak poprosiłaś:):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu u Ciebie nieustannie zachwycam się zakładkami, pięknie je wykonujesz, ta z różą bardzo mi się podoba 🙂
    Pozdrawiam serdecznie i również trzymam kciuki ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne hafciki i zakładki jak zawsze super ! Pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne te twoje zakładki:) i na pewno wytrzymałe:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne haftowane zakładki, a pomysł z dłońmi interesujący:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne tworzysz te zakładki, Aniu. Jesteś w tym mistrzynią.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, podzielam Twoją miłość do zakładek. Tworzysz je piękne i każda jest inna. Ta druga wydaje mi się delikatniejsza i chyba jest moją faworytką obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Aniu Twoje zakładki, są prześliczne. Pozdrawiam i trzymam kciuki, chociaż nie wiem za co. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje zakładki są super. Podoba mi się ich wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsza zakładka - bardzo ciekawa interpretacja.
    Druga zakładka - zachwyciła mnie! Uwielbiam kwiatowe motywy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakładeczki Aniu jak zawsze prześliczne! Ta ostatnia jest moją faworytką ! Mega🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakładeczki Aniu jak zawsze prześliczne! Ta ostatnia jest moją faworytką ! Mega🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  33. Co jedna zakładka, to piękniejsza. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obie zakładki są super :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawe zakładki, szczególnie zainteresowała mnie ta pierwsza. Te dłonie na niej mają w sobie to coś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...