Obserwatorzy

piątek, 7 czerwca 2024

Choinka 2024 - czerwiec

 Witam Was

Jak by co jestem i żyję. Dziękuję Wam za słowa otuchy, wsparcie i modlitwę. Co by nie było spekulacji piszę od razu. Miałam operację: lewy płat tarczycy i prawą przytarczycę. Broniłam się przed nią 20 lat ale doszłam do wniosku, że nie ma na co czekać. Operacja była w Narodowym Centrum Onkologii w Gliwicach 28 maja 2024,  międzyoperacyjne badanie nie wykazało złośliwości ale tak na 100% będę wiedziała 1 lipca. Czuję się fizycznie dobrze , ale co się tam napatrzyłam na raczyska  to moje. Nie będę Was już zanudzać, jak ktoś chce wiedzieć więcej szczegółów niech napisze  do mnie, chętnie odpowiem. Powiem Wam tylko, że cieszę się zdecydowałam i że to już za mną no i że żyję :-).Pokoje tam są fajne, z łazienką , niektóre nawet z balkonami.  Jedno zdjęcie z pokoju i jedno z parku w NIO i  już Was nie zanudzam. 



Dziś mój pierwszy post na pierwszą czerwcową zabawę, a jest nią Choinka 2024. Tym razem tylko kartki ale wierzcie mi raz, że nie miałam weny i dwa czasu żeby coś innego stworzyć.



A wszystkie szczegóły znajdziecie TU

Hafciki na tą zabawę powstały już dawno,


 teraz tylko  je oprawiłam w kartki. Są dwie  i będą jak znalazł na święta.


i trochę szczegółów





Jak wiecie kocham perełki i na tych kartkach też ich nie zabrakło:



a na koniec tradycyjnie wszystkie moje prace jakie powstały w tej zabawie. O dziwo większość to kartki , widać z tego że robię  ja już nie pierwszy raz. 


No i oczywiście żegnam Was dziękując za dobre słowo i komentarze. Pozdrawiam Wszystkich



22 komentarze:

  1. Cieszę się Aniu z wieści od Ciebie. Nie wiem co masz w zaleceniach, ale radziłabym chronić ranę przed słońcem, ja gdy wychodziłam na zewnątrz przyklejałam sterylny plaster 15x6 cm, niektórzy zakładają apaszki. Szpital w w urokliwym miejscu. Piękny haft Aneczko. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia oraz wszelkiego dobra. Tulę serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje karteczki są śliczne, hafciki przepiekne, zdrówka Aneczko życzę, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu to teraz pozostaje Ci życzyć dużo dużo zdrowia i oby co dzień było lepiej :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, dobrze, że operację masz już za sobą. Teraz wracaj do pełnej sprawności.
    Karteczki "bez weny" ale bardzo ładne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że już "po wszystkim". Życzę dużo zdrowia. Karteczki, hafciki, perełki.... jak zawsze uroczo u Ciebie i pięknie. Serdecznie Cię pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu zdrowia ci życzę i dobrze że już operacja za tobą

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu życzę zdrowia, rozumiem Twój niepokój, przeszłam operację tarczycy kilka lat temu. Karteczki super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, dużo zdrowia życzę! Odpoczywaj i dbaj o siebie. Hafciki i kartki cudne, jak zawsze! Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu wracaj do zdrowia i może w końcu się spotkamy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem trudno podjąć decyzję o operacji - strach, niewiadoma - to wszystko wpływa na to. Jednak gdy jest już po, człowiek się cieszy, że ma to za sobą. Aniu, zdrowia i dobrych wieści Ci życzę.
    Świetne kartki, podobają mi się bardzo papiery do nich użyte.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Hafciki śliczne :) Zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu cieszę się bardzo, ze jesteś już po i masz dobre wyniki. Szpitali nie znoszę i mam ich dość, choć ciągle się obawiamy "Hashimoto" Lili. Karteczki piękne i takie bardzo rozpoznawalne, chyba już każdy kojarzy je z Tobą:) Dużo zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Przede wszystkim zdrowia i dobrych wiadomości 1 lipca. A kartki jak zawsze urocze i bardzo świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno mnie tu nie było, a tu takie wieści. Dobrze Aniu, że jesteś już po operacji. Ściskam serdecznie i posyłam życzenia zdrowia, dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze Aniu, że masz to za sobą. Wracaj do pełnego zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się Aniu że u Ciebie już wszystko ok:)Kartki jak zwykle urocze.
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo zdrówka dla Ciebie i dobrze, że zdecydowałaś się na operację.

    Obie kartki są super :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciesze sie Aniu ze jesteś zadowolona z opieki i operacji, mam.nadzieje ze i zauważysz w swoim.samopoczuciu poprawę.... a karteczki z hafcikami jak zawsze wpadają do.mojego serducha bo w końcu krzyżyki to.moja miłość 😀😃🙂 uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie było mnie trochę na blogach. Dobrze,że operacja już za Tobą,życzę szybkiego powrotu do zdrowia i dobrych wyników biopsji. Sama mialam dwie i na szczęście wynik negatywny. Piękne prace. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że wszystko jest już za Tobą i jest dobrze :) Karteczki są urocze. Pozdrawiam cieplutko i niezmiennie zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki. I duuuuuużo zdrowia! 💙

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...