Obserwatorzy

niedziela, 30 czerwca 2024

Moje czytelnictwo II Kwartał 2024

 Witam Was

Koniec II kwartału to  jak zawsze u mnie relacja z przeczytanych książek. Jest ich zdecydowanie więcej niż w I kwartale, ale też szpital sprzyjał w czytaniu. Poza tym trafiłam na moje ulubione autorki od których nie sposób się oderwać. 



 
Oczywiście baner od Ani Jacewicz , a jak  chcecie poczytać o szczegółach zabawy to zapraszam Was TU.

W drugim kwartale przeczytałam aż 10 książek co dało mi 3.629 stron a to się  przełożyło  na średnią ponad 39 stron dziennie. To jak na mnie strasznie dużo. Od początku roku przeczytałam tych książek 14 sztuk co dało średnio 27 stron dziennie i w sumie 4.987 stron. Czyli wyzwanie od Ani już zaliczone.
 Zanudzać Was nie będę statystykami obejrzyjcie sobie co czytałam.


Wszystkie fotki jak i opisy pochodzą ze strony Lubimyczytac.pl 

Jak widzicie na fotkach, skupiłam się na literaturze obyczajowej i moich ulubionych autorkach.  Katarzyny Michalak   mam wszystkie książki, reszty nie gromadzę bo mieszkanie nie jest z gumy niestety.  Poniżej już krótkie opisy wszystkich książek : Opisy są w kolejności czytania książek.



Te dwie książki to jest w zasadzie seria, występują w nich Ci sami bohaterowie.







Pozycje od 8 do 11 to też jest seria , przy czym należy je
czytać w tej właśnie kolejności 





Ostatnia pozycja, choć najgrubsza, trzyma w napięciu od początku do końca, a kończy się dziwnie, tak jakby miała być jej kontynuacja i chyba jest kontynuacja wydana w 2023 roku, ale nie posiadam w swoich zasobach. Może ktoś ma i chętnie odstąpi ??.
 To wszystko na ten miesiąc, myślę że wszystkie zabawy zaliczyłam. Pozdrawiam Was serdecznie i żegnam się z Wami do lipca, odpoczywajcie w końcu są wakacje. 





9 komentarzy:

  1. Z przyjemnością patrzę na nowe propozycje. Literatura obyczajowa w sam raz na lato, bo wieczory krótkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Aniu pięknego wyniku czytelniczego. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, ja od nowego roku nie zrobiłam jeszcze ani jednego wpisu książkowego...

    Rzeczywiście sporo przeczytałaś i choć lubimy podobną literaturę, to żadnej z Twoich książek nie przeczytałam :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czytałam w tym kwartale Szepty pienińskich ścieżek - to była bardzo przyjemna, lekka, bajkowa lektura :) taka baśń dla dorosłych ;) odprężająca i nastrajająca optymistycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Katarzyny Michalak jedną jakąś książkę czytałam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu sprawdziłam ostatnią pozycję. To jest cykl "Joszka i Ola" . Pierwsza część to "Taki krótki urlop". Druga "Tajemnica willi Sielanka", a ostatnia część to "Kobiety Rawenów".

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo tego przeczytania :) Gratuluję i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wynik czytelniczy. Ostatnio myślę, czy nie wypożyczyć jakiejś pozycji pani Michalak. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...