Obserwatorzy

niedziela, 15 grudnia 2013

Czerwono - zielono

Witam Wszystkich tu zaglądających. 
I kolejny przedświateczny weekend dobiega końca. 
U mnie był bardzo pracowity. Upiekłam pierniczki , zrobiłam  rybkę opiekaną w zalewie , upiekłam bułeczki drożdżowe do makówek i wykończyłam kolejne zamówione bombki. Tym razem zamówienie było w kolorach tradycyjnych czyli jak w temacie czerwono - zielone. Bombeczki 8 cm  i malutka choineczka 15 cm . 
Wszyscy zajęci więc już nie przynudzam .





Dzisiaj krótko zmykam dalej do pracy,  na wykończenie czeka kolejna zamówiona bombka tym razem w tonacji niebieskiej, wianuszek na drzwi i dwa stroiki, 
oj czy ja aby zdążę do Świąt ????


2 komentarze:

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...