Obserwatorzy

niedziela, 29 grudnia 2013

Wyniki Candy

Witam Was serdecznie .
Oto nadeszła jak dla mnie historyczna chwila. 
Mój blog skończył dzisiaj miesiąc. 
Zgodnie z zapowiedzią za chwilkę ogłoszę zwycięzców mojego pierwszego Candy .


Ale zanim to nastąpi chciałam bardzo podziękować Wszystkim, którzy mnie tu odwiedzają.
Przez miesiąc odwiedziliście mnie 1.447 razy, 
napisaliście razem ze mną 99 komentarzy,
do moich stałych obserwatorów dołączyły 24 osoby.
Napisałam przez ten miesiąc 21 postów i właśnie piszę 22. Uważam, że to całkiem niezły wynik jak na miesiąc bytności wśród Blogowej społeczności. 
Ale do rzeczy - chęć udziału w moim pierwszym Candy
 zgłosiło 26 osób. 
Za moment wylosuję 3 zwycięzców. 
Zgodnie z obietnicą poniżej dwie niespodzianki które dołączą do wcześniejszych cukierasów - przydasiów 
chorwackie muszele


oraz recyklingowe kapelusiki - igielniki 
wykonane przeze mnie wg. kursiku klik


A oto zwycięzcy mojego pierwszego Candy  


Numer 13 toMałgoś 1319 grudnia 2013 08:01
Witam w blogowym świecie. Zostań z nami jak najdłużej.Przyłączam się do zabawy i grzecznie stoję w kolejce po cukieraski. Banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com
Numer 25 to : Ewa28 grudnia 2013 19:49
Może się jeszcze zdążę załapać do kolejki !
Numer   1 toDANUTA SOBCZAK10 grudnia 2013 08:17
no to ja sie zapisuje jako pierwsza :)
Serdecznie gratuluję zwycięzcom i poproszę o adresiki do wysyłki . 

Uf... dobrnęłam do końca, mam nadzieję, że nie tylko ja :-)

7 komentarzy:

  1. udało mi sie :) dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze wygranym ;) ale serdecznie gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygranym - gratuluję, a Tobie dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wylosowanym, Szczęściary!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygrałam, a prezent w sam raz pod choinkę (troszkę spóźniony, ale wiadomo mikołaj zalatany). Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo - HUUUUUUUUUUUURA Wygrałam !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ops , jaka szkoda :(
    Dzięki za super zabawę,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...