Obserwatorzy

sobota, 21 grudnia 2013

Ze wstążek i cekinów

Witam Was 
No i znowu nie dotrzymałam słowa :-( Miało już nie być bożonarodzeniowych ozdób ale .......
wczoraj sobie uświadomiłam , że nie mam żadnych drobnych upominków dla moich  znajomych.
Zajrzałam do moich pudeł  z różnościami i znalazłam jeszcze dwa małe stożki i kilka bombek ze styropianu. Usiadłam wczoraj i dzisiaj przed TV na moim ulubionym  serialu i powstały dwie kolejne choinki i jedna bombka. Tym razem wybrałam inna matodę upinania wstążek. Przyznam, że po raz pierwszy robiłam takie choinki i musze przyznać, że robi sie je zdecydowanie szybciej niż tradycyjne karczochy, a efekt całkiem niezły moi zdaniem. A oto i one 


Obiecuję, że więcej choinek, bombek i innych ozdób bożonarodzeniowych już w tym roku nie będzie. Zabieram sie za przygotowanie niespodzianek na moje pierwsze candy. Tych którzy się jeszcze nie zapisali serdecznie zapraszam  Tutaj

2 komentarze:

  1. Ale piękne choineczki, jeszcze nie spotkałam się z taką formą ;) Będą bardzo fajnie wyglądały jako ozdoba stołu ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to masz samozaparcie tyle tych ozdób narobiłaś...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...